Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
Szukamy specjalisty SEO, który nie tylko zna najnowsze algorytmy, ale rozumie siłę treści, struktur i danych.
W tej roli będziesz odpowiadać za organiczny wzrost widoczności trzech marek – Diabetyk24, Chłonne24 i Stomia24.
Strategia i analiza SEO:
- Tworzenie i wdrażanie strategii SEO dla 3 brandów (Diabetyk24, Chłonne24, Stomia24)
- Propozycje i dobór tematów blogowych
- Prowadzenie audytów SEO technicznych i contentowych w wybranych aspektach (on-page, off-page)
- Monitorowanie kondycji SEO – GSC, GA4, narzędzia crawlujące
Content i optymalizacja:
- Analiza istniejących treści (karty produktowe, wpisy blogowe, strony informacyjne, blog)
- Planowanie i nadzór nad tworzeniem wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod kątem SEO, we współpracy z copywriterami - tworzenie wytycznych i briefów (na bazie fraz i analizy konkurencji)
- Optymalizacja treści pod kątem: słów kluczowych, meta danych, nagłówków, altów, struktury strony
- Tworzenie i aktualizacja content planu SEO (współpraca z copywriterami)
Monitoring i rozwój:
- Analiza ruchu organicznego i pozycji fraz (np.: Semstorm, GSC, GA4)
- Tworzenie przekierowań i kontrola nad mapą witryny, kanonicznymi tagami, błędami crawl
- Monitoring pozycji, trendów, analiza konkurencji
- Proponowanie nowych rozwiązań i usprawnień optymalizacyjnych
SEO off-page:
- Monitorowanie profilu linków zwrotnych i analiza jakości odnośników
- Proponowanie i inicjowanie działań wspierających strategię link buildingu (np. artykuły gościnne, PR SEO, wzmianki eksperckie)
- Minimum 3 lata doświadczenia w SEO, najlepiej w środowisku e-commerce lub branżach zdrowotnych.
- Świetna znajomość narzędzi takich jak GSC, GA4 .
- Umiejętność edycji meta tagów czy struktury nagłówków.
- Znajomość dobrych praktyk w optymalizacji treści, struktury strony, architektury informacji.
- Umiejętność współpracy z zespołami między innymi: contentu, UX i developerskimi.
- Myślenie analitycznie, bez gubienia się w szczegółach:)
- Znajomość branży medycznej lub edukacyjnej (produkty wrażliwe, język precyzyjny) oraz doświadczenie w tworzeniu strategii link buildingu (nawet jeśli nie samodzielna egzekucja) - mile widziane.
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
- Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę.
- Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach oraz prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
- Elastyczny czas pracy.
- Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
- Samodzielność w działaniu, rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.