Specjalista / Specjalistka ds. SEO
Nowa
Marketing

Specjalista / Specjalistka ds. SEO

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

SEO

marketing

GCS

GA4

Mile widziane

branża medyczna

Opis stanowiska

Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.

Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.

Szukamy specjalisty SEO, który nie tylko zna najnowsze algorytmy, ale rozumie siłę treści, struktur i danych.

W tej roli będziesz odpowiadać za organiczny wzrost widoczności trzech marek – Diabetyk24, Chłonne24 i Stomia24.


Specjalista / Specjalistka ds. SEO


Zakres obowiązków:

Strategia i analiza SEO:

  • Tworzenie i wdrażanie strategii SEO dla 3 brandów (Diabetyk24, Chłonne24, Stomia24)
  • Propozycje i dobór tematów blogowych
  • Prowadzenie audytów SEO technicznych i contentowych w wybranych aspektach (on-page, off-page)
  • Monitorowanie kondycji SEO – GSC, GA4, narzędzia crawlujące

Content i optymalizacja:

  • Analiza istniejących treści (karty produktowe, wpisy blogowe, strony informacyjne, blog)
  • Planowanie i nadzór nad tworzeniem wysokiej jakości treści zoptymalizowanych pod kątem SEO, we współpracy z copywriterami - tworzenie wytycznych i briefów (na bazie fraz i analizy konkurencji)
  • Optymalizacja treści pod kątem: słów kluczowych, meta danych, nagłówków, altów, struktury strony
  • Tworzenie i aktualizacja content planu SEO (współpraca z copywriterami)

Monitoring i rozwój:

  • Analiza ruchu organicznego i pozycji fraz (np.: Semstorm, GSC, GA4)
  • Tworzenie przekierowań i kontrola nad mapą witryny, kanonicznymi tagami, błędami crawl
  • Monitoring pozycji, trendów, analiza konkurencji
  • Proponowanie nowych rozwiązań i usprawnień optymalizacyjnych

SEO off-page:

  • Monitorowanie profilu linków zwrotnych i analiza jakości odnośników
  • Proponowanie i inicjowanie działań wspierających strategię link buildingu (np. artykuły gościnne, PR SEO, wzmianki eksperckie)


Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w SEO, najlepiej w środowisku e-commerce lub branżach zdrowotnych.
  • Świetna znajomość narzędzi takich jak GSC, GA4 .
  • Umiejętność edycji meta tagów czy struktury nagłówków.
  • Znajomość dobrych praktyk w optymalizacji treści, struktury strony, architektury informacji.
  • Umiejętność współpracy z zespołami między innymi: contentu, UX i developerskimi.
  • Myślenie analitycznie, bez gubienia się w szczegółach:)
  • Znajomość branży medycznej lub edukacyjnej (produkty wrażliwe, język precyzyjny) oraz doświadczenie w tworzeniu strategii link buildingu (nawet jeśli nie samodzielna egzekucja) - mile widziane.


Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B.
  • Pracę w firmie, której misją jest poprawianie jakości życia osób chorych na cukrzycę.
  • Ubezpieczenie na życie na preferencyjnych warunkach oraz prywatną opiekę medyczną dla Pracownika i członków najbliższej rodziny.
  • Elastyczny czas pracy. 
  • Przyjazną atmosferę w zespole nastawionym na współpracę.
  • Samodzielność w działaniu, rzetelne wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych.


Rekomendowane oferty

Search & Performance Marketing Leader

Nowa
17 000 - 24 000 PLN/mies.
Klient Rocket Jobs
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
SEM
e-commerce
PPC
Nowa