Specjalista/Specjalistka Marketing Automation
Szukamy osoby, która łączy w sobie kompetencje technologiczne z szerokim myśleniem o
marketingu. Wierzymy, że dobry marketing cyfrowy łączy optymalizację szeregu różnych
małych działań które składają się na kompletny obraz dobrze funkcjonującego biznesu.
Dlatego szukamy osoby która nie tylko czuje się “digital native”, ale też żyje szeroko pojętym
marketingiem - również tym offline. Chcemy z Twoją pomocą sprawić, że produkty z naszego
sklepu będą łatwiejsze do znalezienia dla klientów i będą idealnie odpowiadały ich
potrzebom. Chociaż będziesz częścią zespołu, to Twoje stanowisko będzie dawało Ci dużą
swobodę planowania własnej pracy i możliwość rozwoju w bardzo dynamicznie rosnącej
firmie.
Zakres obowiązków
W ramach pracy na tym stanowisku będziesz:
● Tworzyć, optymalizować i monitorować sekwencje oraz scenariusze Marketing
Automation
● Analizować wyniki sprzedażowe scenariuszy MA i przygotowywać rekomendacje
● Rozwijać narzędzia automatyzujące marketing m.in. systemy rekomendacji, a także
natywne narzędzia dostępne na naszych stronach
● Koordynować przygotowanie i wdrożenie Landing Page’y we współpracy z Graphic
Designerem i Copywriterem
● Tworzyć i aktualizować segmentację baz danych, scenariusze automatyzacji, logikę
workflows
● Monitorować i raportować efektywność kampanii e-mail/SMS z wykorzystaniem
narzędzi analitycznych (GA4, looker studio)
Wymagania
● Minimum 2 lata doświadczenia w pracy z platformami Marketing Automation (dużym
atutem będzie praktyczna znajomość Salesmanago)
● Praktyczna wiedza z zakresu email marketingu, lejków marketingowych, lead
nurturingu i segmentacji baz
● Umiejętność budowania skutecznych scenariuszy automatyzacji
● Dobre zrozumienie wskaźników efektywności i analityki w kampaniach
● Bardzo dobre umiejętności analityczne i mentalność “numbers driven”
● Samodzielność, dobra organizacja pracy i umiejętność ustalania priorytetów.
● Forma współpracy: kontrakt B2B
Mile widziane
● Zaawansowane umiejętności analizy danych sprzedażowych
● Doświadczenie w środowisku e-commerce
● Doświadczenie w branży medycznej
Oferujemy
● Wynagrodzenie 8 000 – 12 000 zł netto (B2B)
● Klarowny system premiowy oparty o wspólnie ustalone cele
● Pracę w modelu hybrydowym z elastycznymi godzinami
● Realny wpływ na rozwój procesów marketing automation w całej organizacji
● Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
● Kartę Multisport, opiekę lekarską i ubezpieczenie na życie
O nas:
Diabetyk24 to działająca od 2010r. firma której głównym profilem działalności jest sprzedaż
profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy
sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce.
Naszym największym dobrem jest zaufanie i bezpieczeństwo naszych klientów. Dlatego
dokładamy wszelkich starań by zamówienia były realizowane szybko i profesjonalnie, a nasz
zespół dysponował ekspercką wiedzą z dziedziny diabetologicznych artykułów medycznych.
Szukamy specjalisty SEO, który nie tylko zna najnowsze algorytmy, ale rozumie siłę treści,
struktur i danych.
W tej roli będziesz odpowiadać za organiczny wzrost widoczności trzech marek –
Diabetyk24, Chłonne24 i Stomia24.
Specjalista/Specjalistka Marketing Automation
Specjalista/Specjalistka Marketing Automation