Oferty
Office Manager (Part-Time lub Full-Time)
Nowa
Praca biurowa

Office Manager (Part-Time lub Full-Time)

Gdańsk
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

administracja

dobra organizacja pracy

Proaktywność

analiza

komunikatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Kim jesteśmy i co robimy?


Jeszcze 3 lata temu Digiffic było działalnością freelancerską. Dzisiaj to już historia, bo obecnie jesteśmy agencją digitalową, która rok do roku notuje ponad 100% wzrostu. Obsługujemy klientów z całego świata – od Polski, Niemiec, Norwegii, Szwecji przez Islandię, Wielką Brytanię, Portugalię, aż po Stany Zjednoczone (w tym Dolinę Krzemową!) i Kanadę. 🌍


Nasi klienci są różnorodni, chociaż przyznamy szczerze, że dotychczas najlepiej czuliśmy się w szeroko pojętej branży technologicznej i pomagaliśmy software house’om, fintechom czy innym innowacyjnym przedsięwzięciom. Teraz profil naszych partnerów się zmienia i mocno otwieramy się też na branżę e-commerce i pomagamy osiągać ich biznesowe cele. 📈


Dbałość o relacje i stopniowe budowanie zaufania naszych partnerów zapewniło nam dużą niezależność w działaniu, dzięki czemu robimy ambitne i rozwijające rzeczy, na które naprawdę mamy wpływ.


Zanim podejmiemy współpracę, musisz wiedzieć, że:


🚀 Naprawdę doceniamy wkład każdego pracownika w rozwój firmy, dlatego 2 razy w roku przeprowadzamy rozmowy ewaluacyjne, podczas których wspólnie podsumowujemy dotychczasową współpracę — szczerze i transparentnie. Na takich spotkaniach tworzymy też przestrzeń do porozmawiania o warunkach finansowych, więc jeśli wszyscy jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników — nic nie stoi na przeszkodzie, by Twoja wypłata rosła nawet 2 razy do roku!

🚀 Higiena pracy to dla nas priorytet. Ze względu na to, że z klientami rozliczamy się w oparciu o formułę time&material, jesteśmy w stanie upewnić się, że nie pracujesz na większej liczbie projektów, niż jest to zdrowe i efektywne. U nas standardem jest maksymalnie 120 godzin w miesiącu pracy na komercyjnych projektach.

🚀 Wierzymy w maksymalną elastyczność. Właśnie dlatego oferujemy pracę w trybie zdalnym.

🚀 Nie mamy nic przeciwko elastycznym godzinom, tak długo, jak zaplanujesz sobie pracę w taki sposób, abyśmy mogli złapać się na daily i przegadać bieżące tematy.

🚀 Twój rozwój = nasz rozwój. Właśnie dlatego doceniamy i wspieramy wszelkie inicjatywy, mające na celu poszerzanie wiedzy i kompetencji naszego teamu, takie jak np. udział w szkoleniach czy konferencjach branżowych.

🚀 Wiemy, jak ważne jest przełamywanie barier językowych – szczególnie w naszej branży i w międzynarodowym środowisku, dlatego finansujemy lekcje wybranego przez Ciebie języka obcego.


Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy?


Dołączając do zespołu, będziesz odpowiadać za:


✅ Wsparcie księgowości w zakresie obiegu dokumentacji i faktur;

✅ Aktywne wsparcie w działaniach rekrutacyjnych i HR-owych (wstępna weryfikacja CV, organizacja rozmów ewaluacyjnych, dostarczanie sprzętu nowym członkom zespołu, planowanie onboardingu i offboardingu pracowników);

✅ Organizację imprez integracyjnych i opiekę nad działaniami employer brandingowymi;

✅ Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach administracyjnych i organizacyjnych;

✅ Wsparcie zewnętrznych dostawców księgowych, kadrowych i prawnych w ich bieżących zadaniach;

✅ Opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami;

✅ Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz korespondencją;

✅ Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zarządu;

✅ Organizację spotkań z klientami i partnerami.


Aplikuj do nas, jeśli:


🎯 Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku;

🎯 Znasz język angielski co najmniej na poziomie komunikatywnym (zdecydowana większość naszych klientów to zagraniczne firmy).

🎯 Rozumiesz, czym jest wartość biznesowa i działasz w oparciu o twarde dane.

🎯 Potrafisz organizować sobie pracę i nie czujesz presji, zarządzając jednocześnie kilkoma projektami.

🎯 Jesteś osobą samodzielną i nie boisz się mówić głośno o swoich pomysłach – w Digiffic Twoje zdanie ma znaczenie.

🎯 Proaktywność to Twoje drugie imię.


Jak wygląda proces rekrutacyjny?


👋 Wysyłasz nam swoje CV.

👋 Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie, by opowiedzieć Ci więcej o firmie oraz o zakresie obowiązków, a także odpowiadamy na Twoje pytania. Zapraszamy też do udziału w procesie, prosząc Cię o wykonanie kilku zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam lepiej zrozumieć Twój tok myślenia.

👋 Wracamy do Ciebie z feedbackiem i umawiamy się na rozmowę przez Google Meet, żeby lepiej się poznać, dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach.

👋 Jeśli obie strony będą zadowolone z tego, jak przebiegła rozmowa, a Twoje zadania wpiszą się w nasze oczekiwania, zaproponujemy Ci współpracę.

👋 Jeśli nasze warunki będą Ci odpowiadały, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy podpisali umowę, a Ty staniesz się częścią Digiffic. Nie możemy się doczekać, aby powitać Cię na pokładzie!


‼️ W wiadomości dołączonej do CV prosimy o uwzględnienie informacji o preferowanej formie współpracy (całość lub część etatu).

Sprawdź podobne oferty pracy

Agente Servizio Clienti specializzato nell'Industria Automobilistica (con conoscenza della lingua italiana)

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
English
Italian
Nowa

Asystent/ka biura

Nowa
CTDI Poland
Sękocin Stary
MS Office
Nowa

CEO Executive Assistant

Nowa
Callstack
Wrocław
Google Sheets
communication
project management
Nowa

Office Manager

Nowa
Foodcom S.A.
Warszawa
język angielski
Nowa

Młodszy Specjalista ds. obiegu dokumentów

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office Word
Microsoft Office Excel
Microsoft Office PowerPoint
Nowa