Oferty
Office Manager (Part-Time lub Full-Time)
Nowa
Praca biurowa

Office Manager (Part-Time lub Full-Time)

Gdańsk
Rodzaj pracy
Niepełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Dowolna
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

administracja

dobra organizacja pracy

Proaktywność

analiza

komunikatywność

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Kim jesteśmy i co robimy?


Jeszcze 3 lata temu Digiffic było działalnością freelancerską. Dzisiaj to już historia, bo obecnie jesteśmy agencją digitalową, która rok do roku notuje ponad 100% wzrostu. Obsługujemy klientów z całego świata – od Polski, Niemiec, Norwegii, Szwecji przez Islandię, Wielką Brytanię, Portugalię, aż po Stany Zjednoczone (w tym Dolinę Krzemową!) i Kanadę. 🌍


Nasi klienci są różnorodni, chociaż przyznamy szczerze, że dotychczas najlepiej czuliśmy się w szeroko pojętej branży technologicznej i pomagaliśmy software house’om, fintechom czy innym innowacyjnym przedsięwzięciom. Teraz profil naszych partnerów się zmienia i mocno otwieramy się też na branżę e-commerce i pomagamy osiągać ich biznesowe cele. 📈


Dbałość o relacje i stopniowe budowanie zaufania naszych partnerów zapewniło nam dużą niezależność w działaniu, dzięki czemu robimy ambitne i rozwijające rzeczy, na które naprawdę mamy wpływ.


Zanim podejmiemy współpracę, musisz wiedzieć, że:


🚀 Naprawdę doceniamy wkład każdego pracownika w rozwój firmy, dlatego 2 razy w roku przeprowadzamy rozmowy ewaluacyjne, podczas których wspólnie podsumowujemy dotychczasową współpracę — szczerze i transparentnie. Na takich spotkaniach tworzymy też przestrzeń do porozmawiania o warunkach finansowych, więc jeśli wszyscy jesteśmy zadowoleni z osiągniętych wyników — nic nie stoi na przeszkodzie, by Twoja wypłata rosła nawet 2 razy do roku!

🚀 Higiena pracy to dla nas priorytet. Ze względu na to, że z klientami rozliczamy się w oparciu o formułę time&material, jesteśmy w stanie upewnić się, że nie pracujesz na większej liczbie projektów, niż jest to zdrowe i efektywne. U nas standardem jest maksymalnie 120 godzin w miesiącu pracy na komercyjnych projektach.

🚀 Wierzymy w maksymalną elastyczność. Właśnie dlatego oferujemy pracę w trybie zdalnym.

🚀 Nie mamy nic przeciwko elastycznym godzinom, tak długo, jak zaplanujesz sobie pracę w taki sposób, abyśmy mogli złapać się na daily i przegadać bieżące tematy.

🚀 Twój rozwój = nasz rozwój. Właśnie dlatego doceniamy i wspieramy wszelkie inicjatywy, mające na celu poszerzanie wiedzy i kompetencji naszego teamu, takie jak np. udział w szkoleniach czy konferencjach branżowych.

🚀 Wiemy, jak ważne jest przełamywanie barier językowych – szczególnie w naszej branży i w międzynarodowym środowisku, dlatego finansujemy lekcje wybranego przez Ciebie języka obcego.


Jak będzie wyglądał Twój dzień pracy?


Dołączając do zespołu, będziesz odpowiadać za:


✅ Wsparcie księgowości w zakresie obiegu dokumentacji i faktur;

✅ Aktywne wsparcie w działaniach rekrutacyjnych i HR-owych (wstępna weryfikacja CV, organizacja rozmów ewaluacyjnych, dostarczanie sprzętu nowym członkom zespołu, planowanie onboardingu i offboardingu pracowników);

✅ Organizację imprez integracyjnych i opiekę nad działaniami employer brandingowymi;

✅ Wsparcie zespołu w bieżących zadaniach administracyjnych i organizacyjnych;

✅ Wsparcie zewnętrznych dostawców księgowych, kadrowych i prawnych w ich bieżących zadaniach;

✅ Opracowywanie procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami;

✅ Zarządzanie obiegiem dokumentów oraz korespondencją;

✅ Tworzenie raportów i zestawień na potrzeby zarządu;

✅ Organizację spotkań z klientami i partnerami.


Aplikuj do nas, jeśli:


🎯 Posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku;

🎯 Znasz język angielski co najmniej na poziomie komunikatywnym (zdecydowana większość naszych klientów to zagraniczne firmy).

🎯 Rozumiesz, czym jest wartość biznesowa i działasz w oparciu o twarde dane.

🎯 Potrafisz organizować sobie pracę i nie czujesz presji, zarządzając jednocześnie kilkoma projektami.

🎯 Jesteś osobą samodzielną i nie boisz się mówić głośno o swoich pomysłach – w Digiffic Twoje zdanie ma znaczenie.

🎯 Proaktywność to Twoje drugie imię.


Jak wygląda proces rekrutacyjny?


👋 Wysyłasz nam swoje CV.

👋 Kontaktujemy się z Tobą telefonicznie, by opowiedzieć Ci więcej o firmie oraz o zakresie obowiązków, a także odpowiadamy na Twoje pytania. Zapraszamy też do udziału w procesie, prosząc Cię o wykonanie kilku zadań rekrutacyjnych, które pozwolą nam lepiej zrozumieć Twój tok myślenia.

👋 Wracamy do Ciebie z feedbackiem i umawiamy się na rozmowę przez Google Meet, żeby lepiej się poznać, dowiedzieć się więcej o Twoim doświadczeniu i oczekiwaniach.

👋 Jeśli obie strony będą zadowolone z tego, jak przebiegła rozmowa, a Twoje zadania wpiszą się w nasze oczekiwania, zaproponujemy Ci współpracę.

👋 Jeśli nasze warunki będą Ci odpowiadały, nic nie stoi na przeszkodzie, abyśmy podpisali umowę, a Ty staniesz się częścią Digiffic. Nie możemy się doczekać, aby powitać Cię na pokładzie!


‼️ W wiadomości dołączonej do CV prosimy o uwzględnienie informacji o preferowanej formie współpracy (całość lub część etatu).

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Rynku Krajowego

Nowa
FAKRO
Nowy Sącz
komunikatywność
praca w zespole
AutoCAD
Nowa

Młodszy/a Specjalista/tka ds. Wprowadzania Danych

Nowa
Benefit Systems SA
Warszawa
ERP
Microsoft Office Excel
Nowa

Administrator floty

Nowa
Biuro Podróży Oskar Sp. z o.o.
Jelonek
dostawy
MS Office
administracja
Nowa

Asystent / Asystentka ds. Obsługi Szkoleń

Nowa
Centrum Terapii Dialog
Warszawa
administracja
Nowa

Młodszy Specjalista w Departamencie Sprzedaży Gwarancji

Nowa
Europa Ubezpieczenia
Wrocław
Microsoft Office
praca zespołowa
Nowa