Szukamy specjalisty ds. marketingu B2B, który potrafi budować i realizować strategie marketingowe, generować pomysły i tworzyć wartościowy content. Twoim głównym celem będzie zwiększanie liczby leadów, edukowanie rynku i budowanie marki Digispot.
Jeżeli rozumiesz to podejście i masz odpowiednie kompetencje – czytaj dalej :)
Digispot to szybko rozwijająca się agencja CRO/UX. Pomagamy firmom skuteczniej zamieniać odwiedzających w kupujących, podejmować decyzje na podstawie danych i podnosić sprzedaż bez konieczności zwiększania budżetów na reklamy.
Jak to robimy?
- Analizujemy, gdzie i dlaczego Klienci tracą pieniądze na swoich stronach.
- Projektujemy rozwiązania tych problemów.
- Testujemy, czy faktycznie poprawiają wyniki.
- Wdrażamy skuteczne zmiany i stale optymalizujemy strony naszych Klientów.
Więcej o tym, co i jak robimy, możesz dowiedzieć się z:
- Współtworzyć i realizować strategię marketingową Digispot.
- Tworzyć content edukacyjny, który przyciąga potencjalnych Klientów.
- Generować pomysły na kampanie marketingowe.
- Przyczyniać się do wzrostu liczby leadów.
- Edukować rynek i budować świadomość marki.
- Tworzyć grafiki i treści wizualne.
- Zbierać i dokumentować pomysły marketingowe.
- Zarządzać projektami marketingowymi.
- Pasja, realna zajawka tematem marketingu B2B i zaangażowanie (warunek konieczny - szukamy pasjonata_tki, który_a chce się rozwijać).
- Min. 2-letnie doświadczenie w marketingu B2B.
- Umiejętność strategicznego myślenia i planowania działań marketingowych.
- Umiejętność tworzenia treści (blogi, case studies, posty LinkedIn, e-booki, newslettery itp.).
- Kreatywność i umiejętność generowania nowych pomysłów.
- Bycie kumatym - wyznajemy zasadę, że wszystkie braki da się szybko nadrobić, jeśli umiesz łączyć kropki i masz zapał :)
- Doświadczenie w pracy w agencji marketingowej / firmie usługowej B2B.
- Doświadczenie w e-commerce.
- Umiejętność projektowania grafik w Figmie, Canvie lub innym narzędziu.
- Doświadczenie w kampaniach reklamowych (Google Ads, LinkedIn Ads, Meta Ads).
- Oferujemy wynagrodzenie realnie rosnące wraz z Twoimi kompetencjami i rozwojem firmy.
- 20 dni urlopowych na umowie B2B.
- Elastyczny start pracy - między 7:00 a 10:00.
- Wszyscy pracujemy zdalnie, w swobodnej i luźnej atmosferze.
- Jesteśmy szczerzy i lubimy jak jesteś szczery_a wobec nas - możesz nam mówić to, co czujesz/uważasz - nie obrazimy się i nie będziemy krzyczeć :)
- Twoje obserwacje i pomysły mają dla nas znaczenie :)
- Zawsze Cię wysłuchamy i postaramy się rozwiązać Twoje problemy - nasi pracownicy Ci to potwierdzą :)
- Twoja praca będzie miała realny wpływ na wzrost liczby leadów i rozpoznawalność Digispot.
- Otrzymasz dostęp do kursów i materiałów, które pomogą Ci się rozwijać (m.in. CXL).
Zresztą, co tutaj będziemy się rozwodzić, zobacz sam/a opinię Mateusza o pracy w Digispot: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24054168?review=a97061c0-0a39-4895-b7dd-bc49bcaf5036
- Prześlij nam swoje CV.
- Jeśli w załączeniu/wiadomości do zgłoszenia wyślesz nam coś ekstra - znaczenie zwiększasz swoje szanse. Lubimy ludzi, którzy są zaangażowani i mocno przykładają się do tego co robią. Co możesz dodać? Może to być Twoje portfolio / case studies projektów marketingowych, które prowadziłeś/aś. Może to być krótki opis skąd czerpiesz wiedzę o marketingu B2B lub jaka jest Twoja ulubiona książka o marketingu (i dlaczego).
- Jeśli nas do siebie przekonasz - odezwiemy się do Ciebie i umówimy się na rozmowę :)
Czekamy na Twoje zgłoszenie!