Szukamy specjalisty UX / CRO, który ma doświadczenie w przeprowadzaniu badań i analiz stron internetowych, potrafi znajdować realne problemy z UX/konwersją i szanse na wzrost oraz wyciągać odpowiednie wnioski - tak, żeby nasi Klienci podejmowali decyzje na podstawie danych. A tym samym - będzie przyczynać się do wzrostu ich (i naszego) biznesu.
Jeżeli jesteś taką osobą i rozumiesz to podejście – śmiało czytaj dalej :)
Digispot to szybko rozwijająca się agencja CRO/UX. Optymalizujemy konwersję i UX w sklepach internetowych (i nie tylko), dzięki czemu nasi Klienci:
🟢 skuteczniej zamieniają odwiedzających w kupujących,
🟢 podejmują decyzje na podstawie danych, nie intuicji,
🟢 podnoszą sprzedaż bez wydawania więcej na reklamy.
Jak to robimy?
1. analizujmy GDZIE i DLACZEGO sklep internetowy Klienta traci pieniądze i znajdujemy potencjalne problemy z konwersją,
2. projektujemy rozwiązania tych problemów,
3. testujemy te rozwiązania i weryfikujemy, czy realnie zwiększają sprzedaż,
4. wdrażamy zmiany i stale znajdujemy coraz lepsze wersje sklepów naszych Klientów.
Pozą optymalizacją już istniejących stron internetowych, projektujemy też UX/UI nowych stron i innych produktów cyfrowych. Pracujemy zarówno z większymi biznesami (e-commerce’y powyżej 50 tys. transakcji miesięcznie), jak i mniejszymi (lokalne szkoły językowe).
Więcej o tym co i jak robimy możesz dowiedzieć się z LinkedIn’a Adriana, jednego z naszych współzałożycieli: https://www.linkedin.com/in/adrian-jaskulski/, naszej strony https://digispot.pl/ lub podcastu https://www.youtube.com/watch?v=zbVEPcKAuuQ&t=144s.
- przeprowadzać badania i analizy UX/CRO dla naszych Klientów,
- wyciągać z nich wartościowe insighty,
- odpowiadać na pytania GDZIE i DLACZEGO nasi klienci tracą pieniądze i JAK mogą poprawić swoje wyniki biznesowe,
- generować pomysły, jak usprawnić strony internetowe naszych Klientów
- rekomendować Klientom działania i planować projekty,
- komunikować wyniki swojej pracy Klientowi w jasny i zrozumiały sposób,
- przede wszystkim: dostarczać wartość naszym Klientom.
- Pasja, realna zajawka tematem UX / CRO i zaangażowanie (warunek konieczny - szukamy pasjonata_tki, który_a chce się rozwijać)
- Min. 2-letnie doświadczenie w zakresie UX / CRO / analityki internetowej
- Umiejętność analizowania obecnej sytuacji, stawiania diagnozy, wyciągania wniosków, dostrzegania problemów i rozwiązywania ich
- Wiedza z zakresu projektowania stron internetowych, procesu CRO i badań UX - wiesz, że badania i analizy to fundament optymalizacji konwersji i doświadczeń użytkowników, a słowo “eksperymentowanie” nie wprawia Cię w osłupienie ;)
- Staranność, skrupulatność, dbanie o szczegóły. Jakość projektów, które dostarczamy Klientom to podstawa.
- Świadomość, że Twoją rolą jest wniesienie do naszego biznesu realnej wartości, zaangażowania i wiedzy
- Umiejętność pracy przy kilku projektach jednocześnie
- Umiejętność jasnego i klarownego przekazywania wyników swojej pracy i myśli - tak żeby nasz zespół i Klienci rozumieli co robimy, dlaczego to robimy i jakie mają z tego korzyści
- Umiejętność rozmawiania z Klientami
- Bycie kumatym - wyznajemy zasadę, że wszystkie braki da się szybko nadrobić, jeśli umiesz łączyć kropki i masz zapał :)
- Doświadczenie w pracy w e-commerce lub agencji UX / CRO
- Umiejętność projektowania makiet w Figmie
- Doświadczenie w analizach Google Analytics 4, przeprowadzaniu testów A/B, User Testingu, wywiadów z użytkownikami lub innych metodach badawczych
- Wiedza z zakresu analityki danych
- Oferujemy wynagrodzenie realnie rosnące wraz z Twoimi kompetencjami i rozwojem firmy
- Wszyscy pracujemy zdalnie, w swobodnej i luźnej atmosferze
- Jesteśmy szczerzy i lubimy jak jesteś szczery_a wobec nas - możesz nam mówić to co czujesz/uważasz - nie obrazimy się i nie będziemy krzyczeć :)
- Twoje obserwacje i pomysły mają dla nas znaczenie :)
- Zawsze Cię wysłuchamy i postaramy się rozwiązać Twoje problemy - nasi pracownicy Ci to potwierdzą :)
- Twoja praca będzie miała realny wpływ na wzrost sprzedaży naszych klientów, a także zysków naszej firmy
- Otrzymasz dostęp do kursów i materiałów, które pomogą Ci się rozwijać (m.in. CXL)
Zresztą, co tutaj będziemy się rozwodzić, zobacz sam/a opinię Mateusza o pracy w Digispot: https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,24054168?review=a97061c0-0a39-4895-b7dd-bc49bcaf5036
- Prześlij nam swoje CV.
- Jeśli w załączeniu/wiadomości do zgłoszenia wyślesz nam coś ekstra - znacząco zwiększasz swoje szanse. Lubimy ludzi, którzy są zaangażowani i mocno przykładają się do tego co robią. Z doświadczenia wiemy, że osoby, które już na tym etapie wykazały się zaangażowaniem, lepiej pasowały do Digispot niż pozostali. Co możesz dodać? Może to być Twoje portfolio/plik z case studies projektów, w którym brałeś_łaś udział i opisem jaką wartość do niego wniosłeś_łaś. Może to być krótki opis skąd czerpiesz wiedzę o UX/CRO/analityce lub jaka jest Twoja ulubiona książka o szeroko pojętym projektowaniu, UX, badaniach (i dlaczego).
- Jeśli nas do siebie przekonasz - odezwiemy się do Ciebie i umówimy się na rozmowę :)