Retail Media Specialist (Amazon Ads)

Marketing

Retail Media Specialist (Amazon Ads)

Marketing

zdalnie, Warszawa +4 Lokalizacje

Digital Performance

Pełny etat
B2B, UZ
Specjalista / Mid
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Analiza Danych
Search ADS 360
Google Analytics
Google Ads
AI
Amazon Ads
Skai
Criteo

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Looker Studio
Microsoft Power BI
Allegro Ads
eBay Ads
SA360

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta z prestiżowej branży Audio poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Retail Media Specialist (Amazon + SKAI), który_a nie tylko doskonale porusza się w świecie kampanii w ekosystemach Amazon Ads i Google Ads, ale także potrafi efektywnie wykorzystywać automatyzację (SKA) do skalowania kampanii.  

Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji dużych kampanii Amazon Ads i Google Ads, chcesz mieć realny wpływ na strategię mediową międzynarodowego projektu i pracować z zaawansowanymi narzędziami automatyzacji – ta oferta jest dla Ciebie! 

 

Twoje zadania: 

  • Samodzielne planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Retail Media ze szczególnym naciskiem na Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display) oraz Google Ads (Shopping, Search, Performance Max) 

  • Zarządzanie automatyzacją SKAI: Nadzór i optymalizacja działań prowadzonych za pomocą zaawansowanych narzędzi do zarządzania słowami kluczowymi i stawkami (np. SKAI, Criteo, Pacvue). 

  • Dbałość o jak najlepsze wykorzystanie powierzonych budżetów w kampaniach Retail Media. 

  • Przygotowywanie analiz i raportów efektywności (w kontekście sprzedaży na Amazonie) oraz rekomendacji działań optymalizacyjnych. 

  • Międzynarodowa współpraca z zespołem Planerskim, Analitycznym i Klientem. 

 

Nasze wymagania: 

  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii płatnych w tym z Amazon Ads- warunek konieczny 

  • Biegła znajomość ekosystemu Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display) oraz Google Ads (Search, Shopping, PMax) 

  • Praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji/bid managementu w Retail Media (np. SKAI, Pacvue, Criteo) i zaawansowanych funkcjonalności optymalizacji kampanii w Google Ads   

  • Biegła znajomość Google Analytics 4 (GA4) oraz Google Ads Editor. 

  • Analityczne podejście do danych – umiejętność oceny efektywności działań i optymalizacji budżetów. 

  • Angielski min. B2 – codzienna komunikacja z klientem i zespołem międzynarodowym. 

  • Wysoki poziom samodzielności, odpowiedzialności i umiejętność pracy zespołowej. 

 

Mile widziane: 

  • Znajomość innych platform Retail Media (np. Allegro Ads, eBay Ads). 

  • Doświadczenie w pracy z narzędziami raportowymi (Looker Studio, Power BI) 

  • Znajomość SA360 

  • Certyfikaty Google/Amazon Ads. 

 

To oferujemy: 

  • 100% praca zdalna & workation friendly – możesz pracować skąd chcesz (dowolne miejsce na świecie). 

  • Praca w międzynarodowym projekcie z dużymi budżetami i realnym wpływem na strategię działań. 

  • Przejrzyste zasady współpracy – rozliczenie w oparciu o billable hours. 

  • Sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zadań. 

  • Pakiet benefitów – jak opieka medyczna czy karta Multisport. 

 


📩 Aplikuj już teraz i dołącz do zespołu ekspertów performance marketingu! 

 

Wymagane umiejętności

Analiza Danych
Search ADS 360
Google Analytics
Google Ads
AI
Amazon Ads
Skai
Criteo

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Looker Studio
Microsoft Power BI
Allegro Ads
eBay Ads
SA360

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

Retail Media Specialist (Amazon Ads)

Podsumowanie oferty

Retail Media Specialist (Amazon Ads)

zdalnie, Warszawa

Digital Performance

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych kandydatów jest Digital Performance sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych osobowych w dokumentac... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca