Retail Media Specialist (Amazon Ads)
zdalnie, Warszawa +4 Lokalizacje
Digital Performance
Dla naszego Klienta z prestiżowej branży Audio poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Retail Media Specialist (Amazon + SKAI), który_a nie tylko doskonale porusza się w świecie kampanii w ekosystemach Amazon Ads i Google Ads, ale także potrafi efektywnie wykorzystywać automatyzację (SKA) do skalowania kampanii.
Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji dużych kampanii Amazon Ads i Google Ads, chcesz mieć realny wpływ na strategię mediową międzynarodowego projektu i pracować z zaawansowanymi narzędziami automatyzacji – ta oferta jest dla Ciebie!
Twoje zadania:
Samodzielne planowanie, realizacja i optymalizacja kampanii Retail Media ze szczególnym naciskiem na Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display) oraz Google Ads (Shopping, Search, Performance Max)
Zarządzanie automatyzacją SKAI: Nadzór i optymalizacja działań prowadzonych za pomocą zaawansowanych narzędzi do zarządzania słowami kluczowymi i stawkami (np. SKAI, Criteo, Pacvue).
Dbałość o jak najlepsze wykorzystanie powierzonych budżetów w kampaniach Retail Media.
Przygotowywanie analiz i raportów efektywności (w kontekście sprzedaży na Amazonie) oraz rekomendacji działań optymalizacyjnych.
Międzynarodowa współpraca z zespołem Planerskim, Analitycznym i Klientem.
Nasze wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii płatnych w tym z Amazon Ads- warunek konieczny
Biegła znajomość ekosystemu Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display) oraz Google Ads (Search, Shopping, PMax)
Praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji/bid managementu w Retail Media (np. SKAI, Pacvue, Criteo) i zaawansowanych funkcjonalności optymalizacji kampanii w Google Ads
Biegła znajomość Google Analytics 4 (GA4) oraz Google Ads Editor.
Analityczne podejście do danych – umiejętność oceny efektywności działań i optymalizacji budżetów.
Angielski min. B2 – codzienna komunikacja z klientem i zespołem międzynarodowym.
Wysoki poziom samodzielności, odpowiedzialności i umiejętność pracy zespołowej.
Mile widziane:
Znajomość innych platform Retail Media (np. Allegro Ads, eBay Ads).
Doświadczenie w pracy z narzędziami raportowymi (Looker Studio, Power BI)
Znajomość SA360
Certyfikaty Google/Amazon Ads.
To oferujemy:
100% praca zdalna & workation friendly – możesz pracować skąd chcesz (dowolne miejsce na świecie).
Praca w międzynarodowym projekcie z dużymi budżetami i realnym wpływem na strategię działań.
Przejrzyste zasady współpracy – rozliczenie w oparciu o billable hours.
Sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zadań.
Pakiet benefitów – jak opieka medyczna czy karta Multisport.
📩 Aplikuj już teraz i dołącz do zespołu ekspertów performance marketingu!
Retail Media Specialist (Amazon Ads)
Retail Media Specialist (Amazon Ads)
zdalnie, Warszawa
Digital Performance