Senior Retail Media Specialist (Amazon Ads)

Marketing

Senior Retail Media Specialist (Amazon Ads)

Marketing

zdalnie, Kraków +4 Lokalizacje

Digital Performance

Pełny etat
B2B, UZ
Starszy specjalista / Senior
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

Amazon Ads
Analiza Danych
Search ADS 360
Criteo
Google Analytics
Skai
Google Ads
AI

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

SA360
Microsoft Power BI
eBay Ads
Allegro Ads
Looker Studio

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta z prestiżowej branży Audio poszukujemy doświadczonego i samodzielnego Senior Retail Media Specialist, który_a biegle porusza się w świecie kampanii w ekosystemie Amazon Ads oraz ma doświadczenie w koordynacji małego zespołu specjalistów. 

Jeżeli masz doświadczenie w prowadzeniu i optymalizacji kampanii Amazon Ads, chcesz mieć realny wpływ na strategię mediową międzynarodowego projektu i pracować z zaawansowanymi narzędziami automatyzacji – ta oferta jest dla Ciebie!  

 

Twoje zadania: 

  • Realizacja i optymalizacja kampanii  na platformie Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display).

  • Koordynacja pracy zespołu Juniorów i Mid Specialistów – rozdzielanie zadań, kontrola jakości ustawionych kampanii, ocena efektywności działań.

  • Wsparcie merytoryczne zespołu – pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych i strategicznych, dzielenie się wiedzą o platformach i trendach. 

  • Uczestnictwo we wspólnym opracowywaniu strategii mediowej, wraz z innymi zespołami.

  • Dbałość o jak najlepsze wykorzystanie powierzonych budżetów w kampaniach Amazon Ads.  

  • Przygotowywanie analiz i raportów efektywności (w kontekście sprzedaży na Amazonie) oraz rekomendacji działań optymalizacyjnych.  

  • Międzynarodowa współpraca z zespołem Planerskim, Analitycznym i Klientem.  

 

Nasze wymagania: 

  • 4 lata doświadczenia w Digital Marketingu w tym minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Amazon Ads - warunek konieczny

  • Biegła znajomość ekosystemu Amazon Ads (Sponsored Products, Brands, Display). 

  • Praktyczna znajomość narzędzi do automatyzacji w Retail Media (np. SKAI, Pacvue, Criteo).

  • Analityczne podejście do danych – umiejętność oceny efektywności działań i optymalizacji budżetów.  

  • Angielski min. B2 – codzienna komunikacja z klientem i zespołem międzynarodowym.  

  • Wysoki poziom samodzielności, odpowiedzialności i umiejętność pracy zespołowej.


Mile widziane: 

  • Znajomość innych platform Retail Media (np. Allegro Ads, eBay Ads).  

  • Doświadczenie w pracy z narzędziami raportowymi (Looker Studio, Power BI). 

  • Znajomość SA360.  

  • Certyfikaty Google/Amazon Ads. 

 

To oferujemy: 

  • 100% praca zdalna & workation friendly – możesz pracować z dowolnego miejsca w EU.

  • Praca w międzynarodowym projekcie z dużymi budżetami i realnym wpływem na strategię działań.  

  • Przejrzyste zasady współpracy – rozliczenie w oparciu o billable hours.  

  • Sprzęt i narzędzia niezbędne do realizacji zadań.  

  • Pakiet benefitów – jak opieka medyczna czy karta Multisport.

 


📩 Aplikuj już teraz i dołącz do zespołu ekspertów performance marketingu! 

 

Wymagane umiejętności

Amazon Ads
Analiza Danych
Search ADS 360
Criteo
Google Analytics
Skai
Google Ads
AI

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

SA360
Microsoft Power BI
eBay Ads
Allegro Ads
Looker Studio

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 01.12.2025

Senior Retail Media Specialist (Amazon Ads)

Podsumowanie oferty

Senior Retail Media Specialist (Amazon Ads)

zdalnie, Kraków

Digital Performance

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Administratorem danych osobowych kandydatów jest Digital Performance sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych osobowych w dokumentac... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.