• Oferty
  • Wszystkie ofertyWarszawaMarketingPerformance (SEM)Performance Marketing Specialist - Praca Zdalna
    Performance Marketing Specialist - Praca Zdalna
    Marketing
    digitalk

    Performance Marketing Specialist - Praca Zdalna

    1 648 - 2 535 USDNetto miesięcznie - B2B
    Rodzaj pracy
    Pełny etat
    Doświadczenie
    Specjalista/Mid
    Forma zatrudnienia
    B2B
    Tryb pracy
    Praca w pełni zdalna
    digitalk

    digitalk

    Działamy jako firma doradczo-szkoleniowa i agencja marketingowa w jednym. Planujemy, konsultujemy, realizujemy i optymalizujemy skuteczne lejki sprzedażowe i kampanie marketingowe.

    Zobacz profil pracodawcy

    Wymagane umiejętności

    Meta Ads

    Google Ads

    Mile widziane

    tik-tok ads

    LinkedIn Ads

    Pinterest Ads

    Opis stanowiska

    Rekrutacja zdalna

    W digitalk zamieniamy kliknięcia w złotówki. Jesteśmy rosnącą agencją digital, która pracuje z ponad setką klientów na kilkudziesięciu rynkach. Budujemy trwałe relacje z naszymi klientami i przygotowujemy reklamy, które sprzedają.


    Planujemy, wdrażamy i optymalizujemy lejki marketingowe i sprzedażowe. Nasz zespół składa się z kilkudziesięciu doświadczonych marketerów, którzy czekają, by pomóc markom zarabiać więcej dzięki reklamie w każdym ekosystemie płatnym – Meta, Google, TikTok, LinkedIn, Pinterest, Instagram – jak również tworząc treści w social media czy content na blogi firmowe, strony internetowe, landing page’e.


    W związku z rozwojem szukamy lepszych od nas samych.


    Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko PPC Specialist, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie kampanii dla naszych klientów w takich systemach reklamowych jak Google i Meta oraz przynajmniej jednym z wybranych: LinkedIn/Pinterest/TikTok


    Czego oczekujemy od kandydata/kandydatki?

    • min. rocznego doświadczenia w pracy w agencji na podobnym stanowisku,
    • umiejętności tworzenia kampanii reklamowych w takich systemach reklamowych jak Google Ads i Meta Ads
    • znajomości aktualnych trendów reklamowych,
    • umiejętności nawiązania i budowania relacji z klientami,
    • wiedzy marketingowej, która pomaga analizować całość biznesu klienta i przez ten pryzmat prowadzić projekty,
    • oczekujemy znajomości analityki Meta oraz znajomości narzędzi GA4 i GTM
    • dodatkowym atutem będzie znajomość innych systemów reklamowych takich jak Tik-Tok, Pinterest, Bing czy LinkedIn,


    Jeśli znasz tylko jeden z tych systemów reklamowych (Google Ads i Meta Ads) - możesz złożyć do nas aplikację, chętnie Cię poznamy i porozmawiamy o współpracy. W digitalk zawsze znajdziemy miejsce dla fajnych ludzi :)


    Co będzie należało do Twoich zadań?

    • tworzenie planu działań reklamowych,
    • konfiguracja kampanii reklamowych,
    • bieżący kontakt i budowanie relacji z klientami,
    • raportowanie wyników działań, rekomendowanie dalszych działań na prowadzonych projektach,
    • współpraca z działem graficznym oraz zewnętrznymi partnerami nad materiałami promocyjnymi,
    • współpraca nad tworzeniem lejków sprzedażowych dla klientów wraz z zespołem i ich analiza oraz optymalizacja.
    • analizy efektywności kampanii na podstawie danych w GA4, Google Ads, Meta


    Co doceniają Specjalistki i Specjaliści pracujący w digitalk?

    • pracę całkowicie zdalną, w standardowym trybie biurowym (8-16),
    • pracę w zgranym zespole – wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości,
    • świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru,
    • program onboardingowy oraz Buddy ułatwiający szybki start,
    • prywatną opiekę medyczną Enel-Med,
    • pakiet Multisport,
    • pracę w zespołach projektowych,
    • urlop menstruacyjny,
    • dostęp do repozytorium książek, kursów online, jak również szkoleń czy konferencji,
    • możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali,
    • możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk,
    • wewnętrzne dedykowane szkolenia,
    • ścieżki rozwojowe dostosowane indywidualnie do kompetencji oraz predyspozycji.


    Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?

    1. Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności.
    2. Rozmowa przez Google Meet z Team Leaderem i HR Specialist.
    3. Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.
    Wszystkie ofertyWarszawaMarketingPerformance (SEM)Performance Marketing Specialist - Praca Zdalna
    1 648 - 2 535 USD

    B2B

    Sprawdź podobne oferty pracy

    Performance Specialist

    Nowa
    1 648 - 2 282 usd
    Socialtime
    Katowice
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Facebook Ads
    performance marketing
    e-commerce
    Nowa

    Marketing Analyst

    Nowa
    G2A
    Warszawa
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Data Studio
    English
    Google Ads
    Nowa

    Market Research Manager

    Nowa
    Assembly Digital Commerce
    Warszawa
    zarządzanie zespołem
    angielski
    badania rynku
    Nowa

    Performance Specialist

    Nowa
    1 268 - 2 028 usd
    Milco
    Poznań
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    Microsoft Office Excel
    FACEBOOKADS
    googleads
    Nowa

    Performance Marketing Specialist

    Nowa
    MBridge Sp. z o.o.
    Kraków
    , Praca zdalna
    Zdalnie
    organizacja pracy
    Meta Ads
    analiza
    Nowa