Szukasz pracy, ale w każdym ogłoszeniu wymagane jest kilkuletnie doświadczenie? Chcesz się przebranżowić, ale szkoda Ci czasu na bezpłatny staż bez możliwości dalszego zatrudnienia? Jeśli do tego interesuje Cię marketing, Grow Academy by digitalk to program stworzony dla Ciebie!
Szukamy osób, które chcą zdobyć praktyczne umiejętności w prowadzeniu kampanii reklamowych. Oferujemy Ci nie tylko szkolenie, ale przede wszystkim full-time współpracę i poznanie kulis pracy w agencji marketingowej. Jeśli czujesz, że świat PPC/performance marketingu jest dla Ciebie, ale nigdy dotąd nie miałeś/miałaś okazji pracować na kontach reklamowych, my Cię tego nauczymy.
Rezultat? Dostajesz możliwość rozpoczęcia zupełnie nowej ścieżki zawodowej — a my zyskujemy przeszkolonego pracownika, gotowego wspierać nasze działania reklamowe zarówno wewnątrz firmy, jak i w pracy z klientami.
Czego oczekujemy?
- Pasji do marketingu internetowego,
- Rozumienia celów kampanii reklamowych i umiejętności oceny ich skuteczności po podstawowych wskaźnikach,
- Wysoko rozwiniętej komunikatywności,
- Umiejętności zarządzania swoim czasem,
- Bycia na bieżąco z nowinkami z branży marketingu cyfrowego,
- Ogólnej znajomości reklam Meta Ads i wiedzy o tym, jakie oferują możliwości (cele, targetowanie, konwersje)
- Dodatkowym atutem będzie ukończenie kursów lub szkoleń z zakresu reklamy online.
Co będzie należało do Twoich zadań?
W ramach programu czeka Cię intensywny i rozwijający czas, podczas którego będziesz uczestniczyć w różnorodnych aktywnościach, przygotowujących Cię do pracy na stanowisku Specjalisty PPC w digitalk. W tym:
- Szkolenia specjalistyczne: Weźmiesz udział w szkoleniach z zakresu Meta Ads, skutecznego copywritingu i Google Tag Managera,
- Realizacja zadań rozwojowych: Będziesz mieć okazję do wykazania się swoimi umiejętnościami analitycznymi i kreatywnością,
- Współpraca z innymi działami: graficznym, contentowym, marketingowym,
- Praktyka na kontach reklamowych: Zdobędziesz doświadczenie praktyczne, pracując na kontach reklamowych klientów digitalk z różnych branż.
- Udział w spotkaniach z mentorem: Będziesz mieć możliwość regularnych konsultacji z doświadczonym specjalistą PPC, który będzie Cię wspierał w rozwoju.
- Współpraca z zespołem: Będziesz uczestniczyć w burzach mózgów, wspólnych projektach i spotkaniach zespołowych, ucząc się efektywnej współpracy.
Co oferujemy?
-
Full-time współpracę w oparciu o umowę B2B od pierwszego dnia: Stajesz się częścią zespołu digitalk od momentu rozpoczęcia programu.
-
Wynagrodzenie 4000 zł netto (”na rękę”) niezależnie od wybranej formy opodatkowania oraz składek ZUS.
-
3-miesięczne płatne szkolenie z zakresu PPC: Zdobycie kompleksowej wiedzy i umiejętności praktycznych z zakresu Meta Ads i analityki internetowej.
-
Gwarancję stałej współpracy: Po ukończeniu szkolenia i pozytywnej ewaluacji otrzymujesz stałą współpracę w digitalk.
-
Jasno określoną ścieżkę rozwoju i awansu: Po szkoleniu otrzymasz indywidualny plan rozwoju, który pomoże Ci w dalszej karierze w digitalk.
-
Pracę w pełni zdalną: Z możliwością pracy z dowolnego miejsca.
-
Wsparcie mentora: Indywidualne, stałe wsparcie i konsultacje z doświadczonym specjalistą PPC.
-
Możliwość rozwoju i awansu: W digitalk dbamy o rozwój naszych ludzi i oferujemy im jasno określoną ścieżkę kariery.
-
Pracę w zgranym zespole: Wzajemna pomoc to jedna z naszych głównych wartości.
-
Świetną atmosferę oraz sporą dozę poczucia humoru.
- Prywatną opiekę medyczną Enel-Med oraz kartę Multisport.
- Urlop menstruacyjny.
-
Pracę nad ciekawymi projektami: Od znanych marek po biznesy, o których nie jest jeszcze głośno, a osiągają fantastyczne wyniki.
- Dostęp do repozytorium książek, kursów online, szkoleń i konferencji.
- Możliwość tworzenia artykułów do branżowych czasopism i portali.
- Możliwość występowania na szkoleniach i konferencjach jako prelegenci/prelegentki.
- Możliwość prowadzenia zajęć na uczelniach wyższych, z którymi współpracuje digitalk.
- Wewnętrzne dedykowane szkolenia.
Jak będzie wyglądał proces rekrutacji?
- Wykonanie zadań rekrutacyjnych sprawdzających Twoje umiejętności miękkie i kreatywność oraz podstawową wiedzę z zakresu PPC.
- Rozmowa przez Google Meet z naszym specjalistą PPC i osobą z HR, by poznać się lepiej.
- Rozmowa przez Google Meet z przyszłym Team Leaderem.
- Jeśli wszystko dobrze pójdzie – w co wierzymy! – zaczynamy współpracę.