Oferty
Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)
Support

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)

Toruń
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

przeglądarki internetowe

Microsoft Office

język polski

język niemiecki

obsługa klienta

język angielski

e-commerce

Opis stanowiska

Do nowej spółki technologicznej w Polsce należącej do międzynarodowej grupy dm poszukujemy osoby na stanowisko:


Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (Service Center dla dm Deutschland)


dmTECH to międzynarodowy zespół ponad 1 300 ekspertek i ekspertów z różnych obszarów IT oraz technologii wspierających e-commerce. Pracujemy dla dm – jednej z największych sieci drogerii w Europie. Nasza codzienna praca na realny wpływ na biznes. Przygotowywane przez nas rozwiązania każdego dnia wspierają technologicznie pracowników i klientów drogerii, sklepu internetowego oraz aplikacji mobilnej w 14 krajach. Działamy w oparciu o najnowsze technologie i myślimy długofalowo.


Na czym będzie polegała Twoja praca

W Service Center jesteśmy odpowiedzialni za udzielanie odpowiedzi na zapytania dotyczące naszej oferty produktowej, oferowanych usług i całego koncernu dm. Oprócz kształtowania obsługi klienta, aktywnie poszukujemy sposobów na optymalizację i rozwój customer journey w dm - w ścisłej współpracy z naszymi specjalistycznymi działami.  

 

Miejsce pracy: hybrydowo (Wrocław) lub 100% praca zdalna 

Forma zatrudnienia: B2B lub umowa o pracę 

Wynagrodzenie: 6000-10000 PLN brutto na umowie o pracę 

 

Twoje zadania: 

  • Odpowiadanie na nadchodzące różnymi kanałami (telefon, mail, formularz) zapytania klientów dotyczących zamówień i reklamacji dla klientów dm w Niemczech 
  • Identyfikacja potrzeb klientów i budowanie długoterminowych relacji z klientami 
  • Wsparcie w zakresie problemów technicznych i procesów w e-commerce dm w Niemczech 
  • Tworzenie niestandardowych rozwiązań przy pomocy obszernej bazy wiedzy 
  • Praca z różnymi aplikacjami IT i systemami służącymi do obsługi klienta 

 

Co wnosisz do zespołu

  • Doświadczenie w obsłudze klienta  
  • Biegłą znajomość języków: niemieckiego (C1) i polskiego (C1) oraz bardzo dobrą angielskiego (B2) 
  • Gotowość do pracy w elastycznym systemie godzinowym 5 dni w tygodniu, również w soboty (od poniedziałku do soboty od 8:00 do 20:00) zgodnie z niemieckim kalendarzem pracy 
  • Wysoko rozwiniętą orientację na świadczone usługi i empatyczną interakcję z klientami 
  • Umiejętność sprawnej obsługi popularnych aplikacji i programów, jak np. MS Office czy przeglądarki internetowe 
  • Otwartość, zaangażowanie oraz umiejętność pracy zespołowej 

 

Co Ci oferujemy

  • Stabilną pracę u jednego z najbardziej cenionych pracodawców IT w Niemczech 
  • Realny wpływ na biznes i możliwość dostrzeżenia efektów Twojej pracy 
  • Pracę w międzynarodowych zespołach, z możliwością nauki języków: niemieckiego i angielskiego podczas indywidualnych zajęć z lektorem 
  • Rozwój oparty o możliwość korzystania z kursów, szkoleń, certyfikacji i konferencji. Pair programming i wiele okazji do uczenia się od Twoich koleżanek i kolegów w ramach codziennej pracy 
  • Swobodę w decydowaniu o czasie i miejscu pracy. Do Twojej dyspozycji są nasze biura we Wrocławiu oraz Karlsruhe (Niemcy). Praca zdalna to u nas standard 
  • Samodzielność i decyzyjność w codziennej pracy. Ty decydujesz, jakie projekty podejmujesz 
  • Kulturę organizacyjną opartą o dialog, w której stawiamy na pracę w zespołach, prostolinijność, szacunek i zrozumienie, że błędy są czymś naturalnym, gdy chcemy się rozwijać. To nie są dla nas puste słowa 
  • Wybór formuły współpracy z nami: na umowę o pracę bądź kontrakt B2B 
  • Program kafeteryjny z możliwością wyboru benefitów, w tym skorzystania z karty sportowej 
  • Firmowe ubezpieczenie grupowe 
  • Prywatną opiekę medyczną 
  • Wdrożenie do pracy w naszych siedzibach we Wrocławiu i Karlsruhe pełne okazji do poznania kolegów i koleżanek oraz możliwość wyjazdów służbowych do tych lokalizacji - wynikającą z potrzeb zespołu 

Sprawdź podobne oferty pracy

Junior Operations Specialist in Customer Support (Hungarian)

Nowa
AirHelp
Warszawa
Hungarian (C1)
Shift work
customer support
Nowa

Customer service specialist in the automotive industry of Volkswagen group with Greek

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
język grecki
Nowa

Junior ERP Customer Support Consultant with German

Nowa
Aptean
Wrocław
język niemiecki
branża IT
Microsoft Office Excel
Nowa

Specjalista ds. Wdrożeń Moodle - praca projektowa

Nowa
RSM Poland
Poznań
, Praca zdalna
Zdalnie
Moodle
Nowa

Customer Service Specialist with German (100% remotely)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
customer service
support
Nowa