poszukuje osoby z doświadczeniem do pracy na stanowisku
Specjalista ds. obsługi księgowej Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych
O nas:
DomBest działa na terenie całej Polski. Tworzymy rozwiązania i wdrażamy narzędzia dla branży zarządzania nieruchomościami. Jesteśmy częścią większego kapitału, którego spółki działają w dziesięciu krajach na trzech kontynentach a z naszych usług i produktów korzystają klienci z przeszło 60-u krajów na całym świecie.
Oferujemy rozwiązania księgowe, techniczne i prawne w zarządzaniu nieruchomościami. Nasze metody są szyte na miarę, a system wspiera działania zarządców od A do Z – na każdym etapie.
Chcesz się rozwijać i zdobyć nowe doświadczenie ? Ta praca jest dla Ciebie.
Aktualnie szukamy kolejnej osoby do naszego Zespołu.
Poszukujemy osoby, dla której poniższe zadania to codzienność, a wykonywanie ich jest proste i przyjemne – zależy nam na tym, żebyś czuł/a się dobrze wykonując swoje obowiązki.
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna za:
prowadzenie księgowości Spółdzielni i Wspólnot Mieszkaniowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o rachunkowości i przepisami prawa podatkowego;
sporządzanie sprawozdań finansowych, bilansu, rachunku zysków i strat oraz innych raportów;
miesięczne naliczenia;
wystawianie faktur;
księgowanie wyciągów bankowych;
realizacja rozliczeń mediów;
ewidencjonowanie faktur oraz realizacja przelewów;
współpracę z instytucjami zewnętrznymi (banki, Urząd Skarbowy, ZUS, GUS i inne);
wykonywanie innych zadań w ramach zajmowanego stanowiska, zleconych przez przełożonego, Zarząd Spółdzielni lub Wspólnoty oraz organy nadzorujące.
Nasze wymagania:
minimum rok doświadczenia w pracy w księgowości w Spółdzielniach Mieszkaniowych
wykształcenie średnie/wyższe,
znajomość zagadnień prawnych i rachunkowych związanych ze spółdzielczością mieszkaniową i obsługą Wspólnot Mieszkaniowych,
znajomość zagadnień księgowych i podatkowych,
niekaralność,
mile widziana znajomość programów księgowych Dom 5, Mieszczanin lub Probit.
Wybranym kandydatom oferujemy:
niezbędne szkolenie,
możliwość pracy zdalnej,
zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B,
możliwość rozwoju zawodowego,
dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej.
Uprzejmie prosimy o zamieszczenie w CV informacji czy wyrażają Państwo zgodę na przechowywanie CV dla potrzeb przyszłych rekrutacji
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Rekomendowane oferty