- Kontakty telefoniczne i mailowe z Podwykonawcami
- Dobieranie optymalnego rozwiązania dla posiadanego zlecenia spedycyjnego (dowiesz się tego wszystkiego podczas wdrożenia)
- Prowadzenie negocjacji z Przewoźnikami
- Pozyskiwanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami
- Kreowanie pozytywnego wizerunku DONE! wśród Przewoźników oraz dbanie o właściwe standardy obsługi
- Efektywna współpraca z pozostałymi działami firm
- Łatwość w rozmowach telefonicznych
- Znajomość praktycznych technik sprzedaży
- Otwartość na budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z Przewoźnikami
- Zaangażowanie w wykonywane zadania
- Zdolność pracy pod presją czasu
- Bardzo dobra obsługa komputera oraz pakietu Microsoft Office
💻 Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie B1, umożliwiająca swobodną komunikację i dostosowanie się do rozmówcy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00-15:00, 8:00-16:00, 10:00-18:00, 12:00-20:00)
- Praca hybrydowa po okresie stacjonarnego onboardingu w Andrychowie
- Wynagrodzenie, które zależy od wyników Twojej pracy
- Profesjonalny onboarding + Mentor od startu - wszystkiego Cię nauczymy!
- Szkolenia i warsztaty, które rozwiną Twoje kompetencje
- Wspólne Tworzenie Wyjątkowych Chwil:
- Dni tematyczne w biurze, np. z lemoniadą, smoothie czy z profesjonalnym baristą
- Kwartalne wyjścia z zespołem, by się lepiej poznać
- Wyjazdowe imprezy integracyjne DONE!CAMP
- Wsparcie Inicjatyw Społecznych:
- Aktywny udział w inicjatywach społecznych, które wybierają i chętnie wspierają nasi pracownicy np. współfinansowanie Campusu Bemke, akcja ZOOdoptuj, sadzenie drzewek itp.