CRM & Loyalty Lead

Marketing

CRM & Loyalty Lead

Marketing

-, Warszawa

DOZ S.A.

Pełny etat
UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

CRM
lojalność
Marketing relacyjny
zarządzanie zespołem
Google Analytics
Microsoft Power BI
Tableau
Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Twój zakres obowiązków

  • Opracowanie i wdrożenie strategii CRM/Loyalty wspierającej rozwój długoterminowych relacji z klientami.

  • Projektowanie i prowadzenie inicjatyw wzmacniających lojalność i zaangażowanie klientów.

  • Definiowanie, monitorowanie i odpowiedzialność za KPI dotyczące wartości klienta (CLV, retencja, churn).

  • Rozwój narzędzi CRM/MA.

  • Wykorzystanie danych i segmentów z CDP do budowy strategii CRM/Loyalty (np. projektowanie journey, automatyzacji, komunikacji wielokanałowej).

  • Tłumaczenie danych i predykcji z CDP na konkretne inicjatywy zwiększające retencję, zaangażowanie i CLV.

  • Analiza i wykorzystanie insightów do projektowania mechanizmów wzmacniających zaangażowanie i powtarzalność zakupów.

  • Tworzenie frameworków testowania i optymalizacji komunikacji (A/B testing, journey analytics).

  • Nadzór nad warstwą zgód i preferencji klientów (marketingowych, komunikacyjnych, produktowych) oraz zapewnienie zgodności procesów z regulacjami i contact policy.

  • Budowanie i zarządzanie zespołem specjalistów CRM i MA – definiowanie ról, mentoring, rozwój kompetencji.

  • Bliska współpraca z zespołami marketingu, e-commerce, BI/danych, produktu w celu zapewnienia spójnej komunikacji i podejścia klientocentrycznego.

  • Rozwijanie partnerstw z dostawcami technologii i agencjami zewnętrznymi.

  • Raportowanie efektywności inicjatyw CRM i lojalnościowych oraz rekomendowanie usprawnień.


Nasze wymagania

  • Min. 6–8 lat doświadczenia w obszarze CRM, Loyalty (preferowane w eCommerce, retail lub zdrowie/uroda).

  • Udokumentowane sukcesy w tworzeniu i wdrażaniu strategii CRM/Loyalty od podstaw.

  • Doświadczenie w projektowaniu i realizacji inicjatyw wzmacniających lojalność i retencję klientów.

  • Znajomość narzędzi CRM i MA.

  • Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych i raportowych (Google Analytics, Power BI, Tableau, Excel).

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.

  • Silne umiejętności strategiczne i analityczne – zdolność łączenia danych z wizją biznesową.

  • Umiejętność współpracy z interesariuszami na różnych poziomach organizacji.


Mile widziane

  • Mile widziana znajomość specyfiki branży farmaceutycznej/beauty


To oferujemy

  • 👩‍💻 Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić

  • 🔏Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, które zapewni poczucie bezpieczeństwa Tobie i Twoim bliskim

  • 🩺Prywatną opiekę medyczną dzięki, której będziesz miał możliwość skonsultowania się ze specjalistami na trenie całego kraju

  • 💉Akcje profilaktyczne dzięki którym chcemy zadbać o Twoje zdrowie!

  • ☕Pyszną kawę w miłym towarzystwie współpracowników

  • 📉zniżki oraz karty rabatowe na wybrane produkty

  • 💪Karty sportowe dzięki którym zadbasz o swoje dobre samopoczucie

  • 👼Udział w akcjach CSR, bo lubimy pomagać

  • 🤝regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych

  • prywatna opieka medyczna

  • dofinansowanie szkoleń i kursów

  • ubezpieczenie na życie

  • zniżki na firmowe produkty i usługi

  • dofinansowanie biletów do kina, teatru

  • wyprawka dla dziecka

  • wyprawka szkolna

  • umowa o pracę

  • atrakcyjny system premiowy

  • dofinansowanie do karty sportowej

  • akcje profilaktyczne, programy prozdrowotne

Wymagane umiejętności

CRM
lojalność
Marketing relacyjny
zarządzanie zespołem
Google Analytics
Microsoft Power BI
Tableau
Microsoft Office Excel

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 05.11.2025

CRM & Loyalty Lead

Podsumowanie oferty

CRM & Loyalty Lead

-, Warszawa

DOZ S.A.

Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest DOZ S.A. z siedzibą w 02-305 Warszawa, ul. Al. Jerozolimskie 134 (dalej jako "administrator"). Ma... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.