CRM & Loyalty Lead
-, Warszawa
DOZ S.A.
Twój zakres obowiązków
Opracowanie i wdrożenie strategii CRM/Loyalty wspierającej rozwój długoterminowych relacji z klientami.
Projektowanie i prowadzenie inicjatyw wzmacniających lojalność i zaangażowanie klientów.
Definiowanie, monitorowanie i odpowiedzialność za KPI dotyczące wartości klienta (CLV, retencja, churn).
Rozwój narzędzi CRM/MA.
Wykorzystanie danych i segmentów z CDP do budowy strategii CRM/Loyalty (np. projektowanie journey, automatyzacji, komunikacji wielokanałowej).
Tłumaczenie danych i predykcji z CDP na konkretne inicjatywy zwiększające retencję, zaangażowanie i CLV.
Analiza i wykorzystanie insightów do projektowania mechanizmów wzmacniających zaangażowanie i powtarzalność zakupów.
Tworzenie frameworków testowania i optymalizacji komunikacji (A/B testing, journey analytics).
Nadzór nad warstwą zgód i preferencji klientów (marketingowych, komunikacyjnych, produktowych) oraz zapewnienie zgodności procesów z regulacjami i contact policy.
Budowanie i zarządzanie zespołem specjalistów CRM i MA – definiowanie ról, mentoring, rozwój kompetencji.
Bliska współpraca z zespołami marketingu, e-commerce, BI/danych, produktu w celu zapewnienia spójnej komunikacji i podejścia klientocentrycznego.
Rozwijanie partnerstw z dostawcami technologii i agencjami zewnętrznymi.
Raportowanie efektywności inicjatyw CRM i lojalnościowych oraz rekomendowanie usprawnień.
Nasze wymagania
Min. 6–8 lat doświadczenia w obszarze CRM, Loyalty (preferowane w eCommerce, retail lub zdrowie/uroda).
Udokumentowane sukcesy w tworzeniu i wdrażaniu strategii CRM/Loyalty od podstaw.
Doświadczenie w projektowaniu i realizacji inicjatyw wzmacniających lojalność i retencję klientów.
Znajomość narzędzi CRM i MA.
Praktyczna znajomość narzędzi analitycznych i raportowych (Google Analytics, Power BI, Tableau, Excel).
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem.
Silne umiejętności strategiczne i analityczne – zdolność łączenia danych z wizją biznesową.
Umiejętność współpracy z interesariuszami na różnych poziomach organizacji.
Mile widziane
Mile widziana znajomość specyfiki branży farmaceutycznej/beauty
To oferujemy
👩💻 Ambitną pracę, w której nie sposób się nudzić
🔏Możliwość dołączenia do dobrego ubezpieczenia grupowego na preferencyjnych warunkach, które zapewni poczucie bezpieczeństwa Tobie i Twoim bliskim
🩺Prywatną opiekę medyczną dzięki, której będziesz miał możliwość skonsultowania się ze specjalistami na trenie całego kraju
💉Akcje profilaktyczne dzięki którym chcemy zadbać o Twoje zdrowie!
☕Pyszną kawę w miłym towarzystwie współpracowników
📉zniżki oraz karty rabatowe na wybrane produkty
💪Karty sportowe dzięki którym zadbasz o swoje dobre samopoczucie
👼Udział w akcjach CSR, bo lubimy pomagać
🤝regularny feedback, który pomoże rozwijać Twoje kompetencje
Benefity
dofinansowanie zajęć sportowych
prywatna opieka medyczna
dofinansowanie szkoleń i kursów
ubezpieczenie na życie
zniżki na firmowe produkty i usługi
dofinansowanie biletów do kina, teatru
wyprawka dla dziecka
wyprawka szkolna
umowa o pracę
atrakcyjny system premiowy
dofinansowanie do karty sportowej
akcje profilaktyczne, programy prozdrowotne
CRM & Loyalty Lead
CRM & Loyalty Lead
-, Warszawa
DOZ S.A.