Menadżer/ka ds. Reklamacji

Menadżer/ka ds. Reklamacji

Łódź
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

obsługa reklamacji

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz talent do rozwiązywania problemów i dbania o relacje z klientami?

 

Dołącz do nas jako Menadżer/ka ds. Reklamacji i wspieraj nasz dynamiczny, młody zespół w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów!

 

Na czym polega praca? Twoim głównym zadaniem będzie:

 

  • Obsługa klientów zgłaszających reklamacje
  • Rozwiązywanie reklamacji za pośrednictwem głównie telefonicznym
  • Budowanie długofalowych relacji i rozwiązywanie problemów w sposób profesjonalny i empatyczny.
  • Współpraca z zespołem, aby szybko i skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów.
  • Dbanie o wysoki standard obsługi i wizerunek naszej marki.


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Kilkuletniego oświadczenia w obsłudze klienta, w obszarze reklamacji.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i empatycznego podejścia do klientów.
  • Swobody w komunikacji – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
  • Doskonałej organizacji pracy i umiejętności zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie.
  • Chęci rozwijania swoich umiejętności i energii do działania.


Co oferujemy?

  • Stabilne warunki zatrudnienia (B2B lub umowa zlecenie).
  • Możliwość pracy na pełen lub pół etatu.
  • Wynagrodzenie zależne od Twojego wyboru czasu pracy
  • Płatny urlop mimo B2B.
  • Pracę 100% zdalna
  • Prywatna opieka zdrowotna.
  • Wyjazdy integracyjne na Cypr i do Dubaju.
  • Pracę w zgranym, kreatywnym zespole, który nie boi się wyzwań.


Jeśli lubisz pracę z ludźmi, a rozwiązywanie reklamacji traktujesz jako wyzwanie, które pozwala budować pozytywne relacje z klientami – czekamy na Twoje zgłoszenie!

 

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
6 500 - 8 500 PLN/mies.
APV.EU
Poznań
Microsoft Office
sprzedaż
prawo jazdy kat. B
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Poznań
Hebrew
English
Nowa

Workforce Administrator

Nowa
BONPRIX SP Z O O
Łódź
analiza
język angielski
qlik sense
Nowa

Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)

Nowa
Align Technology
Wrocław
wykształcenie wyższe
obsługa klienta
project management
Nowa