Obsługa klientów sklepu internetowego w języku węgierskim poprzez: infolinię (połączenia przychodzące), chat na stronie internetowej sklepu, email.
Odpowiadanie na zapytania Klientów dotyczące zamówień, produktów dostępnych na naszej stronie internetowej, realizacji zamówienia, pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem/płatnością, wysyłką, itp.
Wsparcie w rozumieniu specyfiki rynku węgierskiego oraz zidentyfikowaniu szans na dalszy rozwój na tym rynku.
Analiza konkurencji oraz branży fashion na rynku węgierskim.
Nasze oczekiwania:
Znajomość języka węgierskiego na poziomie native,
Znajomość języka polskiego (preferowany) lub angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i pracy na systemach CRM,
Profesjonalne podejście do pracy – odpowiedzialność, punktualność, zaangażowanie
Pozytywne nastawienie, życzliwość, team spirit,
Multitasking,
Doświadczenie w branży fashion będzie dużym atutem
To oferujemy
Solidne szkolenie wprowadzające, dzięki któremu bardzo dokładnie poznasz nasze systemy CRM i pełen proces realizacji zamówienia,
Pełne wsparcie zespołu od pierwszego dnia pracy 😊,
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 9:00 a 17:00,
Pracę zdalną,
Realny wpływ na rozwój działalności firmy na rynku zagranicznym,
Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, rabaty na nasze produkty, wydarzenia integracyjne, prezenty okolicznościowe.