Obsługa klientów sklepu internetowego w języku węgierskim poprzez: infolinię (połączenia przychodzące), chat na stronie internetowej sklepu, email.
Odpowiadanie na zapytania Klientów dotyczące zamówień, produktów dostępnych na naszej stronie internetowej, realizacji zamówienia, pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem/płatnością, wysyłką, itp.
Wsparcie w rozumieniu specyfiki rynku węgierskiego oraz zidentyfikowaniu szans na dalszy rozwój na tym rynku.
Analiza konkurencji oraz branży fashion na rynku węgierskim.
Nasze oczekiwania:
Znajomość języka węgierskiego na poziomie native,
Znajomość języka polskiego (preferowany) lub angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i pracy na systemach CRM,
Profesjonalne podejście do pracy – odpowiedzialność, punktualność, zaangażowanie
Pozytywne nastawienie, życzliwość, team spirit,
Multitasking,
Doświadczenie w branży fashion będzie dużym atutem
To oferujemy
Solidne szkolenie wprowadzające, dzięki któremu bardzo dokładnie poznasz nasze systemy CRM i pełen proces realizacji zamówienia,
Pełne wsparcie zespołu od pierwszego dnia pracy 😊,
Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 9:00 a 17:00,
Pracę zdalną,
Realny wpływ na rozwój działalności firmy na rynku zagranicznym,
Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, rabaty na nasze produkty, wydarzenia integracyjne, prezenty okolicznościowe.
Rekomendowane oferty
Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew
Nowa
Accenture
Łódź
English
Hebrew
Nowa
Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)
Nowa
Align Technology
Wrocław
wykształcenie wyższe
język angielski
project management
Nowa
Specjalista ds. sprzedaży i obsługi klienta francuskojęzycznego