Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

węgierski C2

telefoniczna obsługa klienta

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków

  • Obsługa klientów sklepu internetowego w języku węgierskim poprzez: infolinię (połączenia przychodzące), chat na stronie internetowej sklepu, email.
  • Odpowiadanie na zapytania Klientów dotyczące zamówień, produktów dostępnych na naszej stronie internetowej, realizacji zamówienia, pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych z zamówieniem/płatnością, wysyłką, itp.
  • Wsparcie w rozumieniu specyfiki rynku węgierskiego oraz zidentyfikowaniu szans na dalszy rozwój na tym rynku.
  • Analiza konkurencji oraz branży fashion na rynku węgierskim.

 

Nasze oczekiwania:

  • Znajomość języka węgierskiego na poziomie native,
  • Znajomość języka polskiego (preferowany) lub angielskiego w stopniu komunikatywnym,
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta i pracy na systemach CRM,
  • Profesjonalne podejście do pracy – odpowiedzialność, punktualność, zaangażowanie
  • Pozytywne nastawienie, życzliwość, team spirit,
  • Multitasking,
  • Doświadczenie w branży fashion będzie dużym atutem


To oferujemy

  • Solidne szkolenie wprowadzające, dzięki któremu bardzo dokładnie poznasz nasze systemy CRM i pełen proces realizacji zamówienia,
  • Pełne wsparcie zespołu od pierwszego dnia pracy 😊,
  • Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach pomiędzy 9:00 a 17:00,
  • Pracę zdalną,
  • Realny wpływ na rozwój działalności firmy na rynku zagranicznym,
  • Pakiet benefitów: prywatną opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, rabaty na nasze produkty, wydarzenia integracyjne, prezenty okolicznościowe.