Menadżer/ka ds. Reklamacji

Menadżer/ka ds. Reklamacji

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna

Wymagane umiejętności

obsługa klienta

obsługa reklamacji

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Masz talent do rozwiązywania problemów i dbania o relacje z klientami?

 

Dołącz do nas jako Menadżer/ka ds. Reklamacji i wspieraj nasz dynamiczny, młody zespół w budowaniu pozytywnych doświadczeń klientów!

 

Na czym polega praca? Twoim głównym zadaniem będzie:

 

  • Obsługa klientów zgłaszających reklamacje
  • Rozwiązywanie reklamacji za pośrednictwem głównie telefonicznym
  • Budowanie długofalowych relacji i rozwiązywanie problemów w sposób profesjonalny i empatyczny.
  • Współpraca z zespołem, aby szybko i skutecznie odpowiadać na potrzeby klientów.
  • Dbanie o wysoki standard obsługi i wizerunek naszej marki.


Czego od Ciebie oczekujemy?

  • Kilkuletniego oświadczenia w obsłudze klienta, w obszarze reklamacji.
  • Umiejętności rozwiązywania problemów i empatycznego podejścia do klientów.
  • Swobody w komunikacji – zarówno w mowie, jak i w piśmie.
  • Doskonałej organizacji pracy i umiejętności zarządzania wieloma zgłoszeniami jednocześnie.
  • Chęci rozwijania swoich umiejętności i energii do działania.


Co oferujemy?

  • Stabilne warunki zatrudnienia (B2B lub umowa zlecenie).
  • Możliwość pracy na pełen lub pół etatu.
  • Wynagrodzenie zależne od Twojego wyboru czasu pracy
  • Płatny urlop mimo B2B.
  • Pracę 100% zdalna
  • Prywatna opieka zdrowotna.
  • Wyjazdy integracyjne na Cypr i do Dubaju.
  • Pracę w zgranym, kreatywnym zespole, który nie boi się wyzwań.


Jeśli lubisz pracę z ludźmi, a rozwiązywanie reklamacji traktujesz jako wyzwanie, które pozwala budować pozytywne relacje z klientami – czekamy na Twoje zgłoszenie!

 

Rekomendowane oferty

Obsługa klienta z Językiem Włoskim

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Kraków
łatwość nawiązywania kontaktów
konsultant
Nowa

Customer Service Specialist E-Commerce

Nowa
4 880 - 7 000 PLN/mies.
Positive Prints sp. z o. o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
dobra organizacja pracy
priorytetyzacja
empatia
Nowa

Content Moderator (Junior Data Reviewer) with English and Hebrew

Nowa
Accenture
Kraków
Hebrew
English
Nowa

Specialist Customer Care QA Agent (with Spanish, Italian or French)

Nowa
Align Technology
Wrocław
wykształcenie wyższe
ewaluacja performance'u
project management
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta z j. węgierskim

Nowa
AZAGroup
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
telefoniczna obsługa klienta
Nowa