Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista obsługi klienta - Superbohater Motoryzacji

Katowice
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca w pełni zdalna
Concentrix CVG International

Concentrix CVG International

W Concentrix pomagamy inaczej spojrzeć na wyzwania Customer Experience, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania, które zapewniają wyjątkowe doświadczenia i zwiększają wydajność.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

angielski B2

niemiecki C1

customer service

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Twój zakres obowiązków


  • dokumentujesz interakcje w systemie CRM - śledzisz jakie działania podjąłeś i jakie rozwiązanie zaproponowałeś, by nic nie umknęło Twojej uwadze - szczegóły mają znaczenie
  • zajmujesz się obsługą klienta przez telefon, chat i maile - profesjonalnie, ale z uśmiechem,
  • pracujesz w zespole - współpraca to klucz do poprawy jakości obsługi klienta i rozwiązywania problemów na bieżąco.



Nasze wymagania


  • rok doświadczenia w call center lub obsłudze klienta - jesteśmy ciekawi Twoich doświadczeń!
  • znajomość języka niemieckiego (C1) - będziesz używać go codziennie w pracy oraz znajomość angielskiego na poziomie B2 - przyda się do wewnętrznej komunikacji, szkoleń i analizowania baz wiedzy,
  • opanowanie i takt - masz nerwy ze stali i wiesz jak zachować profesjonalizm w każdej sytuacji (nawet gdy klient jest w najlepszej formie )
  • dbałość o detale - nie ma rzeczy za małych, żeby nie były ważne
  • perfekcyjna organizacja pracy własnej - cenimy Twój czas
  • umiejętność rozwiązywania problemów i kreatywne myślenie - Twoje pomysły to największa wartość!



Mile widziane


  • Dodatkowo jeśli:
  • - posiadasz doświadczenie w branży motoryzacyjnej z markami premium, to już wiesz, że jakość to nie opcja - a standard,
  • - systemy CRM nie są Ci obce
  • - branża motoryzacyjna to Twoja pasja
  • To jesteś już o krok bliżej do zostania częścią naszego teamu!


To oferujemy


  • 100% praca zdalna - wygodnie z kanapy, bez korków i wyścigów o miejsce parkingowe
  • wynagrodzenie, które pozwala żyć, a nie tylko przeżyć
  • trening, dzięki któremu staniesz się ekspertem branży motoryzacyjnej i będziesz pewny podczas każdej rozmowy z klientem,
  • pakiet benefitów, takich jak kafeteria MyBenefit (wybierasz benefit, który Cię interesuje), ubezpieczenie na życie i prywatna opieka medyczna - troszczymy się o Twoje zdrowie i przyszłość,
  • wsparcie team leadera na każdym etapie pracy - nie zostawimy Cię na lodzie, zawsze możesz liczyć na pomoc!
  • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę - bo pewność i spokój to podstawa.


Rekomendowane oferty

Specjalista/ka ds. obsługi klienta francuskojęzycznego

Nowa
APV.EU
Poznań
obsługa klienta
administracja
język polski
Nowa

Specjalista ds. obsługi Klienta (język szwedzki)

Nowa
Pomerico Group
Gdańsk
, Praca zdalna
Zdalnie
obsługa klienta
język szwedzki
Nowa