Chcesz pomagać w osiąganiu sukcesu polskim firmom e-commerce? Jesteś osobą zaangażowaną w działanie i otwartą na rozwiązywanie problemów innych? Lubisz pracę w wirze obowiązków i chcesz się rozwijać w branży IT? Jeśli na choć jedna z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to stanowisko "Specjalista ds. klientów kluczowych" czeka na Ciebie!
Do Twoich zadań osoby będzie należało:
-
kontakt z klientem - podtrzymywanie dobrych relacji, rozwiązywanie bieżących spraw, komunikacja na co dzień,
-
przyjmowanie zgłoszeń i spraw od klientów, przygotowywanie ofert i śledzenie postępów,
-
gromadzenie materiałów do projektów stron i sklepów internetowych,
-
oferowanie nowych dedykowanych narzędzi i rozwiązań technologicznych,
-
współpraca z zespołem tworzącym projekt,
-
nadzór nad zadaniami, weryfikacja zadań zrealizowanych przez zespół.
Czego oczekujemy:
- ścisłego umysłu, czyli dociekliwości, dokładności i skrupulatności,
- łatwości i bezbłędności w formułowaniu wypowiedzi słownych i pisemnych,
- doświadczenia w pracy z projektowaniem stron lub sklepów www (mile widziane),
- chęci udoskonalania swojego warsztatu pracy i wprowadzania zmian na lepsze,
- umiejętności mobilizacji i działania w sytuacjach stresowych,
- pozytywnego nastawienia i wysokiej kultury osobistej,
- dobrej znajomości pakietu Google Docs,
- znajomości narzędzia do zarządzania projektami Asana, asana.com.
Co zapewniamy:
- możliwość zaistnienia i szybkiego rozwoju w branży IT,
- wiedzę i 15-letnie doświadczenie firmy z branży technologii e-commerce,
- wiedzę jak tworzone jest oprogramowanie do sprzedaży opon i felg,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
- atrakcyjne zarobki, z systemem premiowym za wyniki,
- nowoczesne ergonomiczne stanowisko pracy, wydajny i nowoczesny sprzęt,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego oraz wsparcie mentora,
- prace w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa,
- zaplecze kuchenne,
- przyjazną i kameralną atmosferę.