Oferty
Specjalista ds. klientów kluczowych
Support

Specjalista ds. klientów kluczowych

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

sprzedaż

e-commerce

account manager

skuteczna komunikacja

samodzielność

priorytetyzacja

Mile widziane

język angielski

język hiszpański

język niemiecki

Opis stanowiska

Chcesz pomagać w osiąganiu sukcesu polskim firmom e-commerce? Jesteś osobą zaangażowaną w działanie i otwartą na rozwiązywanie problemów innych? Lubisz pracę w wirze obowiązków i chcesz się rozwijać w branży IT? Jeśli na choć jedna z tych pytań odpowiedziałeś twierdząco, to stanowisko "Specjalista ds. klientów kluczowych" czeka na Ciebie!


Do Twoich zadań osoby będzie należało:

  • kontakt z klientem - podtrzymywanie dobrych relacji, rozwiązywanie bieżących spraw, komunikacja na co dzień,
  • przyjmowanie zgłoszeń i spraw od klientów, przygotowywanie ofert i śledzenie postępów,
  • gromadzenie materiałów do projektów stron i sklepów internetowych,
  • oferowanie nowych dedykowanych narzędzi i rozwiązań technologicznych,
  • współpraca z zespołem tworzącym projekt,
  • nadzór nad zadaniami, weryfikacja zadań zrealizowanych przez zespół.


Czego oczekujemy:

  • ścisłego umysłu, czyli dociekliwości, dokładności i skrupulatności,
  • łatwości i bezbłędności w formułowaniu wypowiedzi słownych i pisemnych,
  • doświadczenia w pracy z projektowaniem stron lub sklepów www (mile widziane),
  • chęci udoskonalania swojego warsztatu pracy i wprowadzania zmian na lepsze,
  • umiejętności mobilizacji i działania w sytuacjach stresowych,
  • pozytywnego nastawienia i wysokiej kultury osobistej,
  • dobrej znajomości pakietu Google Docs,
  • znajomości narzędzia do zarządzania projektami Asana, asana.com.


Co zapewniamy:

  • możliwość zaistnienia i szybkiego rozwoju w branży IT,
  • wiedzę i 15-letnie doświadczenie firmy z branży technologii e-commerce,
  • wiedzę jak tworzone jest oprogramowanie do sprzedaży opon i felg,
  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat,
  • atrakcyjne zarobki, z systemem premiowym za wyniki,
  • nowoczesne ergonomiczne stanowisko pracy, wydajny i nowoczesny sprzęt,
  • możliwość rozwoju zawodowego i osobistego oraz wsparcie mentora,
  • prace w biurze w atrakcyjnej lokalizacji w centrum Krakowa,
  • zaplecze kuchenne,
  • przyjazną i kameralną atmosferę.

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Support Advisor

Nowa
6 000 - 7 000 pln
NapoleonCat.com
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
support
technical thinking
Customer Care
Nowa

Asystent_ka ds. zaopatrzenia

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Microsoft Office PowerPoint
Microsoft Office
Microsoft Office Word
Nowa

✨ Customer Support Specialist (HRtech SaaS)

Nowa
7 000 - 8 000 pln
tomHRM
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
komunikatywność
analiza
Nowa

Specjalista/ka ds. Utrzymania Klienta

Nowa
dhosting.pl
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
SSL
język angielski
domeny
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń

Nowa
Asseco Data Systems
Lublin
BPMN
język angielski
Microsoft Office
Nowa