DPD Polska - Contact Center Obsługa klienta
Mineralna 5, Warszawa
DPD Polska
DPD Polska jest częścią GeoPost, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej siecikurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Posiadamy ponad 60 oddziałów, które są zlokalizowane na terenie całego kraju. Zatrudniamy i współpracujemyz blisko 15000 osób, którym zapewniamy stabilne warunki zatrudnienia i szerokie możliwości rozwoju.
W związku z rozwojem Działu Contact Center w Warszawie poszukujemy osób do wsparcia w procesach obsługi Klienta.
Wsparcie Contact Center polegać będzie na:
Obsłudze połączeń przychodzących
Udzielaniu informacji o statusie przesyłki
Przyjmowaniu zleceń na usługi kurierskie
Udzielaniu informacji na temat usług DPD Polska
Od Kandydatów oczekujemy:
Dyspozycyjności od wtorku do soboty
Zaangażowania oraz odpowiedzialnego podejścia do zadań
Komunikatywności
Doświadczenie w Obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
Współpracę w oparciu o umowę zlecenia
Możliwość rozwoju w strukturach firmy
Terminowość wypłat
Szkolenie wdrożeniowe
Ciągłe wsparcie trenerów
Osoby zainteresowane prosimy o: przesłanie CV poprzez przycisk "Aplikuj"Uprzejmie informujemy, że odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
DPD Polska - Contact Center Obsługa klienta
DPD Polska - Contact Center Obsługa klienta
Mineralna 5, Warszawa
DPD Polska