Wyszukiwanie i pozyskiwanie partnerów 3P (Third Party) dla Marketplace, budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych
Ścisła współpraca z działem handlowym i marketingu w tworzeniu strategii kampanii promocyjnych w celu zapewnienia ruchu i sprzedaży dla partnerów Marketplace
Współpraca z partnerami w celu identyfikacji możliwości usprawnień i opracowywania nowych funkcji zapewniających płynną i intuicyjną obsługę użytkowników oraz zbieranie opinii
Nadzór nad codziennym przebiegiem operacji i bieżąca ocena procesów
Analiza i optymalizacja wydajności - monitorowanie kluczowych wskaźników związanych z działalnością Marketplace, identyfikowanie obszarów do usprawnienia
Wymagania:
Udokumentowane doświadczenie w rozwoju biznesu, z naciskiem na wyniki i rentowność działalności
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, w tym prezentacji, komunikacji, negocjacji oraz utrzymywania relacji biznesowych z klientami, partnerami i dostawcami
Umiejętności analityczne i biegłość w korzystaniu z programu Excel
Znajomość strategii i taktyk marketingu cyfrowego oraz e-commerce
Zrozumienie lokalnych rynków e-commerce oraz różnych modeli biznesowych w UE
Umiejętność adaptacji do dynamicznie zmieniającego się środowiska
Komunikatywna znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne porozumiewanie się
Mile widziane:
Doświadczenie w pracy na rynku e-commerce
Znajomość platform i narzędzi Marketplace
Oferujemy:
Odpowiedzialną, ale równocześnie ciekawą i kreatywną pracę w prężnie rozwijającej się firmie, będącej kluczowym graczem nie tylko na rynku polskim, ale także w UE
Wyjątkową szansę, aby być zaangażowanym od samego początku w projekt w skali całej organizacji i krajów grupy
Przestrzeń do rozwoju zawodowego w dużej organizacji
Możliwość realizacji własnych inicjatyw
Atrakcyjne wynagrodzenie i inne świadczenia
Elastyczne godziny pracy i przyjazny zespół
Komfortowe miejsce pracy we Wrocławiu (gdy jesteś w biurze), z dobrym połączeniem komunikacyjnym