Customer Success Specialist

Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Okulickiego, Sanok

DRIVING HR

8 000 - 11 000 PLN
Netto miesięcznie - B2B
6 800 - 8 300 PLN
Brutto miesięcznie - UoP
Pełny etat
B2B, UoP
Specjalista / Mid
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

teamwork
j.angielski
analiza
ofertowanie
Upselling
obsługa klienta

Mile widziane

język rosyjski

Opis stanowiska

Dla mojego klienta - firmy z branży AGD, specjalizującej się w produkcji i dystrybucji nowoczesnego sprzętu gospodarstwa domowego szukam osoby na stanowisko Customer Success Specialist. Produkty firmy od lat cieszą się uznaniem na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Stawiają na ich innowacyjność, jakość i dostosowanie do potrzeb klientów. Dowodem na to są liczne nagrody: IF Design Award jak i Red Dot design Award.


Więcej o roli:

Dołączysz do zespołu sprzedaży (lokalnej i globalnej), odpowiadając za budowanie trwałych relacji z klientami oraz rozwój ich potencjału.

Twoim głównym celem będzie zwiększanie satysfakcji i wartości klientów poprzez doradztwo, analizę ich potrzeb oraz wsparcie w rozwoju sprzedaży. 


Dokładny opis oczekiwań poniżej:

  • Posiadasz min 2 lata doświadczenia na zbliżonym stanowisku (Customer Success, Key Account, Obsługa klienta B2B);

  • Budowanie silnych relacji z klientami to dla Ciebie bułka z masłem;

  • Potrafisz odpowiedzieć na potrzeby klientów poprzez analizę konkretnych potrzeb;

  • Wiesz jak w ramach obsługi klienta wykorzystać i wdrożyć zarówno cross-seling jak i upselling;

  • Przygotowanie ofert i wycen dla klientów -  to Twój konik;

  • Odnajdujesz się we współpracy z klientem lokalnym (PL) jak i globalnym ( świat);

  • Twój poziom j.angielskiego pozwala na swobodną komunikację - min. C1;

  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i łączenia kropek - to must have ;-);

  • Nice to have: komunikatywny język rosyjski. 


W ramach codziennych obowiązków będziesz odpowiadał(a) za:

  • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo i wsparcie klientów;

  • Analizę potrzeb bieżących klientów oraz współtworzenie i realizację strategii utrzymania klienta w firmie;

  • Inicjowanie i realizowanie działań up-sellingowych poprzez identyfikowanie dodatkowych potrzeb klientów i przedstawianie im odpowiednich produktów;

  • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów;

  • Przygotowywanie wycen, kosztorysów i ofert dla klientów przy współpracy z innymi osobami/ działami;

  • Bliską współpracę z innymi zespołami (np. marketingu);

  • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży;

  • Extra: Dołączysz do teamu, który będzie miał za zadanie stworzyć nowy CRM 🙂


Na co możesz liczyć:

  • Zespół z otwartą głową, ceniący swobodę:);

  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (26 dni płatnego odstępstwa od pracy) lub Umowę o pracę. Wynagrodzenie na B2B  8.000 - 11.000 zł netto + VAT

    LUB Umowę o pracę 6800 - 8300 zł brutto. Dodatkowo premie miesięczne w wysokości ~ 1000zł - 1500zł;

  • Cykliczne szkolenia;

  • Początkowo praca w modelu stacjonarnym z możliwością przejścia na hybrydę ( szczegóły podczas rozmowy).


Proces rekrutacji wygląda następująco:

1. Kiedy Twoje CV spotka się z wymaganiami - spotkamy się razem na video-callu;
2. W kolejnym etapie otrzymasz ode mnie zadanie do wykonania;

3. Jeśli zadanie będzie pozytywnie ocenione - zapraszamy do ostatniego etapu :);

Tu spotkasz się z Co-Founderem oraz Dyrektorem ds. Finansowych i Rozwoju Procesów oraz Konsultantem ds.Sprzedaży;

4. Oferta - możecie zaczynać! :)


Zapraszam do aplikowania!

Oferta dodana: 14.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca