Dla mojego klienta - firmy z branży AGD, specjalizującej się w produkcji i dystrybucji nowoczesnego sprzętu gospodarstwa domowego szukam osoby na stanowisko Customer Success Specialist. Produkty firmy od lat cieszą się uznaniem na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Stawiają na ich innowacyjność, jakość i dostosowanie do potrzeb klientów. Dowodem na to są liczne nagrody: IF Design Award jak i Red Dot design Award.
Więcej o roli:
Dołączysz do zespołu sprzedaży (lokalnej i globalnej), odpowiadając za budowanie trwałych relacji z klientami oraz rozwój ich potencjału.
Twoim głównym celem będzie zwiększanie satysfakcji i wartości klientów poprzez doradztwo, analizę ich potrzeb oraz wsparcie w rozwoju sprzedaży.
Dokładny opis oczekiwań poniżej:
Posiadasz min 2 lata doświadczenia na zbliżonym stanowisku (Customer Success, Key Account, Obsługa klienta B2B);
Budowanie silnych relacji z klientami to dla Ciebie bułka z masłem;
Potrafisz odpowiedzieć na potrzeby klientów poprzez analizę konkretnych potrzeb;
Wiesz jak w ramach obsługi klienta wykorzystać i wdrożyć zarówno cross-seling jak i upselling;
Przygotowanie ofert i wycen dla klientów - to Twój konik;
Odnajdujesz się we współpracy z klientem lokalnym (PL) jak i globalnym ( świat);
Twój poziom j.angielskiego pozwala na swobodną komunikację - min. C1;
Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i łączenia kropek - to must have ;-);
Nice to have: komunikatywny język rosyjski.
W ramach codziennych obowiązków będziesz odpowiadał(a) za:
Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo i wsparcie klientów;
Analizę potrzeb bieżących klientów oraz współtworzenie i realizację strategii utrzymania klienta w firmie;
Inicjowanie i realizowanie działań up-sellingowych poprzez identyfikowanie dodatkowych potrzeb klientów i przedstawianie im odpowiednich produktów;
Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów;
Przygotowywanie wycen, kosztorysów i ofert dla klientów przy współpracy z innymi osobami/ działami;
Bliską współpracę z innymi zespołami (np. marketingu);
Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży;
Extra: Dołączysz do teamu, który będzie miał za zadanie stworzyć nowy CRM 🙂
Na co możesz liczyć:
Zespół z otwartą głową, ceniący swobodę:);
Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (26 dni płatnego odstępstwa od pracy) lub Umowę o pracę. Wynagrodzenie na B2B 8.000 - 11.000 zł netto + VAT
LUB Umowę o pracę 6800 - 8300 zł brutto. Dodatkowo premie miesięczne w wysokości ~ 1000zł - 1500zł;
Cykliczne szkolenia;
Początkowo praca w modelu stacjonarnym z możliwością przejścia na hybrydę ( szczegóły podczas rozmowy).
Proces rekrutacji wygląda następująco:
1. Kiedy Twoje CV spotka się z wymaganiami - spotkamy się razem na video-callu;
2. W kolejnym etapie otrzymasz ode mnie zadanie do wykonania;
3. Jeśli zadanie będzie pozytywnie ocenione - zapraszamy do ostatniego etapu :);
Tu spotkasz się z Co-Founderem oraz Dyrektorem ds. Finansowych i Rozwoju Procesów oraz Konsultantem ds.Sprzedaży;
4. Oferta - możecie zaczynać! :)
Zapraszam do aplikowania!
Netto miesięcznie - B2B
Brutto miesięcznie - UoP
Rekomendowane oferty