Customer Success Specialist
Nowa
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

8 000 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 800 - 8 300 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
8 000 - 11 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
6 800 - 8 300 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C1

angielski C1

teamwork

j.angielski

analiza

ofertowanie

Upselling

obsługa klienta

Mile widziane

język rosyjski

Opis stanowiska

Friendly offer

Dla mojego klienta - firmy z branży AGD, specjalizującej się w produkcji i dystrybucji nowoczesnego sprzętu gospodarstwa domowego szukam osoby na stanowisko Customer Success Specialist. Produkty firmy od lat cieszą się uznaniem na rynku krajowym jak i międzynarodowym. Stawiają na ich innowacyjność, jakość i dostosowanie do potrzeb klientów. Dowodem na to są liczne nagrody: IF Design Award jak i Red Dot design Award.


Więcej o roli:

Dołączysz do zespołu sprzedaży (lokalnej i globalnej), odpowiadając za budowanie trwałych relacji z klientami oraz rozwój ich potencjału.

Twoim głównym celem będzie zwiększanie satysfakcji i wartości klientów poprzez doradztwo, analizę ich potrzeb oraz wsparcie w rozwoju sprzedaży. 


Dokładny opis oczekiwań poniżej:

  • Posiadasz min 2 lata doświadczenia na zbliżonym stanowisku (Customer Success, Key Account, Obsługa klienta B2B);

  • Budowanie silnych relacji z klientami to dla Ciebie bułka z masłem;

  • Potrafisz odpowiedzieć na potrzeby klientów poprzez analizę konkretnych potrzeb;

  • Wiesz jak w ramach obsługi klienta wykorzystać i wdrożyć zarówno cross-seling jak i upselling;

  • Przygotowanie ofert i wycen dla klientów -  to Twój konik;

  • Odnajdujesz się we współpracy z klientem lokalnym (PL) jak i globalnym ( świat);

  • Twój poziom j.angielskiego pozwala na swobodną komunikację - min. C1;

  • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i łączenia kropek - to must have ;-);

  • Nice to have: komunikatywny język rosyjski. 


W ramach codziennych obowiązków będziesz odpowiadał(a) za:

  • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo i wsparcie klientów;

  • Analizę potrzeb bieżących klientów oraz współtworzenie i realizację strategii utrzymania klienta w firmie;

  • Inicjowanie i realizowanie działań up-sellingowych poprzez identyfikowanie dodatkowych potrzeb klientów i przedstawianie im odpowiednich produktów;

  • Zbieranie feedbacku od klientów oraz przekazywanie ich do odpowiednich osób/ działów;

  • Przygotowywanie wycen, kosztorysów i ofert dla klientów przy współpracy z innymi osobami/ działami;

  • Bliską współpracę z innymi zespołami (np. marketingu);

  • Raportowanie bezpośrednio do Dyrektora Sprzedaży;

  • Extra: Dołączysz do teamu, który będzie miał za zadanie stworzyć nowy CRM 🙂


Na co możesz liczyć:

  • Zespół z otwartą głową, ceniący swobodę:);

  • Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B (26 dni płatnego odstępstwa od pracy) lub Umowę o pracę. Wynagrodzenie na B2B  8.000 - 11.000 zł netto + VAT

    LUB Umowę o pracę 6800 - 8300 zł brutto. Dodatkowo premie miesięczne w wysokości ~ 1000zł - 1500zł;

  • Cykliczne szkolenia;

  • Początkowo praca w modelu stacjonarnym z możliwością przejścia na hybrydę ( szczegóły podczas rozmowy).


Proces rekrutacji wygląda następująco:

1. Kiedy Twoje CV spotka się z wymaganiami - spotkamy się razem na video-callu;
2. W kolejnym etapie otrzymasz ode mnie zadanie do wykonania;

3. Jeśli zadanie będzie pozytywnie ocenione - zapraszamy do ostatniego etapu :);

Tu spotkasz się z Co-Founderem oraz Dyrektorem ds. Finansowych i Rozwoju Procesów oraz Konsultantem ds.Sprzedaży;

4. Oferta - możecie zaczynać! :)


Zapraszam do aplikowania!

8 000 - 11 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

6 800 - 8 300 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP