Oferty
Executive Assistant
Nowa
Praca biurowa

Executive Assistant

10 000 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

multitasking

język angielski

Opis stanowiska

Friendly offer

Dla mojego klienta, posiadającego w swoim portfolio holding spółek różnej maści, od wydobywczej poprzez logistyczną

na jachtowej skończywszy, szukam osoby na stanowisko Executive Assistant, dla której żonglowanie wieloma tematami

jednocześnie nie jest obce, a skrupulatność i uporządkowanie to drugie imię :)


Do Twoich obowiązków należeć będzie kompleksowe wsparcie CEO w codziennych zadaniach związanych głównie

z prowadzeniem spółek, w tym:


  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów spółki, obejmujący dopełnianie formalności, spraw urzędowych itp;
  • Wsparcie w planowaniu, realizacji i monitorowaniu działań projektowych poszczególnych spółek;
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między CEO z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi spółki;
  • Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz reprezentowanie CEO w relacjach z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Tworzenie zestawień/danych wspierających proces podejmowania decyzji;
  • Przygotowywanie umów, pism, analiz i raportów na potrzeby CEO.


To nie będzie Twoją codziennością, ale możesz spodziewać się :


  • Wyjazdów służbowych związanych np. z targami w Polsce jak i za granicą;
  • Udziału w wydarzeniach branżowych i reprezentowanie spółek;
  • Organizacji spotkań biznesowych z kluczowymi partnerami oraz klientami;
  • “Doglądanie” profilu na Social Media.


Ta rola jest dla Ciebie, jeśli: 


  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w podobnej roli i powyższe zadania nie są Ci obce;
  • Umiesz pracować w zmiennym środowisku i elastycznie dopasowywać się do zmian;
  • Wiesz, że dane wrażliwe - pisemne/słowne - są tylko do Twojego wglądu/Twojej informacji;
  • Komunikujesz się w języku polskim oraz znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (min B2);
  • Praca w środowisku MS Office nie jest dla Ciebie czarną magią;
  • Płynnie poruszasz się i działasz z Excelem;
  • Masz prawo jazdy kat B. i business trip-y od czasu do czasu są na PLUS :)
  • Praca w modelu hybrydowym (praca z biura 3x w tyg) w Radzyminie jest akceptowalna.


Czego możesz się spodziewać:


  • Wynagrodzenia w przedziale: 10.000 - 13.000 netto + Vat B2B ( UOP jest możliwe);
  • Samochodu służbowego;
  • Dedykowanych szkoleń/ kursów /patentów w ramach potrzeb;
  • Bonusu rocznego “ 13stka “ za realizację założeń rocznych;
  • Sprzęty wodne ( motorówki/skutery itp) będą do Twojej dyspozycji w niektórych lokalizacjach. 


Proces rekrutacji wygląda następująco:

1. Kiedy Twoje CV spotka się z wymaganiami - spotkamy się razem na video-callu.

2. W następnym etapie spotkasz się na krótkim video-callu z CEO Pawłem.

3. Jeśli po drugim etapie obie ze stroną będą na TAK - pozostaje spotkać się F2F z CEO Pawłem ( ~1h).

4. Oferta - możecie zaczynać! :)


Zapraszam do aplikowania 🧑‍💻


10 000 - 13 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Nowa
8 800 - 9 900 pln
CRODU
Rzeszów
język niemiecki
customer service
Microsoft Office
Nowa

Młodszy specjalista ds. legalizacji pobytu

Nowa
Eternis
Warszawa
obsługa klienta
język ukraiński
Microsoft Office Word
Nowa

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Nowa
Alior Bank SA
Rzeszów
obsługa klienta
Wykształcenie średnie
bankowość
Nowa

Claims Coordinator with German

Nowa
ERGO Technology & Services S.A.
Katowice
MS Office
German
English
Nowa

Administration & Finance Specialist

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
Microsoft Office
Microsoft Office Excel
Nowa