Dla mojego klienta, posiadającego w swoim portfolio holding spółek różnej maści, od wydobywczej poprzez logistyczną
na jachtowej skończywszy, szukam osoby na stanowisko Executive Assistant, dla której żonglowanie wieloma tematami
jednocześnie nie jest obce, a skrupulatność i uporządkowanie to drugie imię :)
Do Twoich obowiązków należeć będzie kompleksowe wsparcie CEO w codziennych zadaniach związanych głównie
z prowadzeniem spółek, w tym:
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów spółki, obejmujący dopełnianie formalności, spraw urzędowych itp;
- Wsparcie w planowaniu, realizacji i monitorowaniu działań projektowych poszczególnych spółek;
- Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między CEO z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi spółki;
- Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz reprezentowanie CEO w relacjach z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
- Tworzenie zestawień/danych wspierających proces podejmowania decyzji;
- Przygotowywanie umów, pism, analiz i raportów na potrzeby CEO.
To nie będzie Twoją codziennością, ale możesz spodziewać się :
- Wyjazdów służbowych związanych np. z targami w Polsce jak i za granicą;
- Udziału w wydarzeniach branżowych i reprezentowanie spółek;
- Organizacji spotkań biznesowych z kluczowymi partnerami oraz klientami;
- “Doglądanie” profilu na Social Media.
Ta rola jest dla Ciebie, jeśli:
- Masz minimum 3 lata doświadczenia w podobnej roli i powyższe zadania nie są Ci obce;
- Umiesz pracować w zmiennym środowisku i elastycznie dopasowywać się do zmian;
- Wiesz, że dane wrażliwe - pisemne/słowne - są tylko do Twojego wglądu/Twojej informacji;
- Komunikujesz się w języku polskim oraz znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (min B2);
- Praca w środowisku MS Office nie jest dla Ciebie czarną magią;
- Płynnie poruszasz się i działasz z Excelem;
- Masz prawo jazdy kat B. i business trip-y od czasu do czasu są na PLUS :)
- Praca w modelu hybrydowym (praca z biura 3x w tyg) w Radzyminie jest akceptowalna.
Czego możesz się spodziewać:
- Wynagrodzenia w przedziale: 10.000 - 13.000 netto + Vat B2B ( UOP jest możliwe);
- Samochodu służbowego;
- Dedykowanych szkoleń/ kursów /patentów w ramach potrzeb;
- Bonusu rocznego “ 13stka “ za realizację założeń rocznych;
- Sprzęty wodne ( motorówki/skutery itp) będą do Twojej dyspozycji w niektórych lokalizacjach.
Proces rekrutacji wygląda następująco:
1. Kiedy Twoje CV spotka się z wymaganiami - spotkamy się razem na video-callu.
2. W następnym etapie spotkasz się na krótkim video-callu z CEO Pawłem.
3. Jeśli po drugim etapie obie ze stroną będą na TAK - pozostaje spotkać się F2F z CEO Pawłem ( ~1h).
4. Oferta - możecie zaczynać! :)