Oferty
Executive Assistant
Nowa
Praca biurowa

Executive Assistant

10 000 - 13 000 PLNNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

multitasking

język angielski

Opis stanowiska

Friendly offer

Dla mojego klienta, posiadającego w swoim portfolio holding spółek różnej maści, od wydobywczej poprzez logistyczną

na jachtowej skończywszy, szukam osoby na stanowisko Executive Assistant, dla której żonglowanie wieloma tematami

jednocześnie nie jest obce, a skrupulatność i uporządkowanie to drugie imię :)


Do Twoich obowiązków należeć będzie kompleksowe wsparcie CEO w codziennych zadaniach związanych głównie

z prowadzeniem spółek, w tym:


  • Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów spółki, obejmujący dopełnianie formalności, spraw urzędowych itp;
  • Wsparcie w planowaniu, realizacji i monitorowaniu działań projektowych poszczególnych spółek;
  • Zapewnienie sprawnego przepływu informacji między CEO z poszczególnymi jednostkami organizacyjnymi spółki;
  • Uczestnictwo w spotkaniach biznesowych oraz reprezentowanie CEO w relacjach z partnerami wewnętrznymi i zewnętrznymi.
  • Tworzenie zestawień/danych wspierających proces podejmowania decyzji;
  • Przygotowywanie umów, pism, analiz i raportów na potrzeby CEO.


To nie będzie Twoją codziennością, ale możesz spodziewać się :


  • Wyjazdów służbowych związanych np. z targami w Polsce jak i za granicą;
  • Udziału w wydarzeniach branżowych i reprezentowanie spółek;
  • Organizacji spotkań biznesowych z kluczowymi partnerami oraz klientami;
  • “Doglądanie” profilu na Social Media.


Ta rola jest dla Ciebie, jeśli: 


  • Masz minimum 3 lata doświadczenia w podobnej roli i powyższe zadania nie są Ci obce;
  • Umiesz pracować w zmiennym środowisku i elastycznie dopasowywać się do zmian;
  • Wiesz, że dane wrażliwe - pisemne/słowne - są tylko do Twojego wglądu/Twojej informacji;
  • Komunikujesz się w języku polskim oraz znasz język angielski na poziomie bardzo dobrym (min B2);
  • Praca w środowisku MS Office nie jest dla Ciebie czarną magią;
  • Płynnie poruszasz się i działasz z Excelem;
  • Masz prawo jazdy kat B. i business trip-y od czasu do czasu są na PLUS :)
  • Praca w modelu hybrydowym (praca z biura 3x w tyg) w Radzyminie jest akceptowalna.


Czego możesz się spodziewać:


  • Wynagrodzenia w przedziale: 10.000 - 13.000 netto + Vat B2B ( UOP jest możliwe);
  • Samochodu służbowego;
  • Dedykowanych szkoleń/ kursów /patentów w ramach potrzeb;
  • Bonusu rocznego “ 13stka “ za realizację założeń rocznych;
  • Sprzęty wodne ( motorówki/skutery itp) będą do Twojej dyspozycji w niektórych lokalizacjach. 


Proces rekrutacji wygląda następująco:

1. Kiedy Twoje CV spotka się z wymaganiami - spotkamy się razem na video-callu.

2. W następnym etapie spotkasz się na krótkim video-callu z CEO Pawłem.

3. Jeśli po drugim etapie obie ze stroną będą na TAK - pozostaje spotkać się F2F z CEO Pawłem ( ~1h).

4. Oferta - możecie zaczynać! :)


Zapraszam do aplikowania 🧑‍💻


10 000 - 13 000 PLN

B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager

Nowa
Erli.pl
Poznań
komunikatywność
Microsoft Office
prawo jazdy kat. B
Nowa

Asystent Biura

Nowa
6 000 - 7 000 pln
Creanso
Wrocław
administracja
Microsoft Office
Nowa

Pracownik biurowy w dziale importu

Nowa
6 100 - 7 500 pln
Dambat
Grodzisk Mazowiecki
Microsoft Office Excel
język angielski
analiza
Nowa

Asystent/-ka Biura

Nowa
CFE
Warszawa
Microsoft Office
Nowa

Specjalista ds. obsługi klienta

Nowa
5 260 - 6 822 pln
Cracow Visit s.c.
Kraków
branża turystyczna
Nowa