Dołącz do naszego zespołu jako Asystent/ka Zarządu! :)
Jesteśmy ERLI.pl - platformą zakupową wprowadzającą nowatorskie rozwiązania do branży e-commerce. Nasz zespół to grono doświadczonych specjalistów, będących entuzjastami nowych technologii.
Twój zakres obowiązków
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu (wykonywanie zadań organizacyjnych w zakresu obsługi administracyjnej Zarządu i Spółki);
- Zarządzanie dokumentacją (w tym: terminowe przygotowywanie pism, raportów i prezentacji);
- Udział w tworzeniu procedur i standardów sprzyjających optymalizacji organizacyjnej Spółki, w szczególności w zakresie obiegu i zarządzania dokumentami;
- Nadzór nad przepływem informacji w ramach komunikacji zewnętrznej oraz utrzymywanie właściwych relacji z organizacjami zewnętrznymi;
- Organizacja pracy biura oraz dbanie o jego wizerunek i porządek.
Nasze wymagania
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata;
- Znajomość j. angielskiego na poziomie min. B2;
- Znajomość obsługi urządzeń biurowych oraz pakietu MS Office;
- Umiejętność organizacji pracy i zarządzania czasem;
- Kreatywność i zaangażowanie;
- Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
- Prawo jazdy kat. B.
To oferujemy
- Możliwość indywidualnego, nieograniczonego rozwoju biznesowego w dynamicznie rosnącej organizacji w branży e-commerce.
- Realny wpływ na rozwój naszej organizacji - Twoje pomysły się dla nas liczą!
- Stabilną współpracę w oparciu o elastyczne formy (rodzaj umowy w zależności od preferencji Kandydata);
- Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
- Różnorodne zadania i cele - wiesz, co masz robić, ale pozostawiamy Ci dużą swobodę działania i jesteśmy otwarci na Twoje pomysły;
- Różnorodną i inkluzywną kulturę pracy: szanujemy siebie nawzajem - każdy punkt widzenia jest ważny!
- Swobodną atmosferę - mówimy do siebie ’na Ty’ i nie mamy dress code’u.
Zachęcamy do aplikowania! :)