Specjalista ds. performance marketingu
-, Sieradz +4 Lokalizacje
DROG-BRUK
Poszukujemy napędzanego danymi specjalistę, który wniesie swój wkład w projektowanie, budowanie i optymalizację procesów generowania wysokiej jakości leadów.
Jako kluczowa osoba w zespole odegrasz istotną rolę w procesie pozyskiwania i rozwijania relacji z klientami.
To właśnie Ty będziesz napędzać wyniki i mieć realny wpływ na to, jak rośnie nasz biznes!
Główne zadania:
Projektowanie i optymalizacja wielokanałowych lejków marketingowych w celu stymulowania popytu na rynku i generowania zapytań usługowych
Tworzenie, wdrażanie i optymalizacja strategii lead nurturing z wykorzystaniem platform do e-mail marketingu np. ActiveCampaign lub inna, w celu maksymalizacji leadów zakończonych konwersją
Pełne zarządzanie budżetem reklamowym i odpowiedzialność za kluczowe wskaźniki efektywności, w tym koszt pozyskania klienta
Implementacja i optymalizacja zaawansowanego śledzenia konwersji, w tym Meta Pixel, Conversion API (CAPI) oraz przesyłanie zdarzeń offline systemu CRM do platform reklamowych
Ciągłe testowanie i eksperymentowanie z nowymi kanałami (np. LinkedIn Ads, TikTok, Pinterest), formatami reklamowymi, kreacjami i stronami docelowymi w celu systematycznego poprawiania wyników
Ścisła współpraca ze specjalistą ds. komunikacji i działem graficznym przy tworzeniu strategicznych materiałów marketingowych
Tworzenie i analiza zaawansowanych raportów łączących dane z wielu źródeł i dostarczających wnioski na temat efektywności działań
Wymagania:
Minimum 2 lata doświadczenia w budowaniu i skalowaniu strategii demand generation, popartego udokumentowanymi sukcesami w generowaniu wysokiej jakości leadów
Praktyczne, zaawansowane doświadczenie w pracy z platformami do marketing automation (np.: ActiveCampaign) i samodzielnym budowaniu zautomatyzowanych ścieżek nurturingowych
Biegła znajomość ekosystemu analitycznego, w tym Google Analytics 4, Google Tag Manager, oraz doświadczenie w łączeniu danych z platform reklamowych z systemami CRM w celu analizy pełnej ścieżki konwersji
Techniczna wiedza i doświadczenie we wdrażaniu Meta Conversion API (CAPI) oraz mechanizmów przesyłania konwersji offline
Bardzo wysokie umiejętności analityczne, zdolność do odkrywania zależności w danych i przekładania ich na konkretne rekomendacje biznesowe.
Proaktywność, inicjatywa i chęć do współtworzenia strategii marketingowej w partnerskiej współpracy z menadżerem marketingu
Bardzo dobra znajomość narzędzi reklamowych: Google Ads, Meta Ads.
Mile widziane:
Doświadczenie w tworzeniu interaktywnych dashboardów w narzędziach do wizualizacji danych (np. Looker Studio, Tableau)
Podstawowa znajomość zasad SEO i content marketingu oraz ich wpływu na działania performance
Doświadczenie w branży budowlanej lub pokrewnej
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
Formę zatrudnienia zależną od Twoich preferencji np. kontrakt b2b, czy umowę zlecenie
Elastyczne godziny pracy
Młody, otwarty zespół oraz partnerską atmosferę i pełne wsparcie
Wszystkie niezbędne narzędzia do efektywnego wykonywania obowiązków
Specjalista ds. performance marketingu
Specjalista ds. performance marketingu
-, Sieradz
DROG-BRUK