Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim

Zabrze
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

niderlandzki B2

praca w zespole

umiejętności analityczne

Opis stanowiska

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niderlandzkim


Twój zakres obowiązków

  • kontakt telefoniczny i mailowy z klientami w języku niderlandzkim
  • obsługa i budowanie długotrwałych relacji z Partnerami Biznesowymi
  • realizacja zleceń oraz prace administracyjne
  • rozwiązywanie sytuacji problemowych dotyczących wspieranego obszaru biznesowego
  • przetwarzanie dokumentacji i wprowadzanie danych do systemu
  • przygotowywanie sprawozdań i raportów
  • ścisła współpraca z innymi działami w organizacji


Nasze wymagania

  • bardzo dobra znajomość języka niderlandzkiego
  • umiejętność pracy w zespole
  • zdolności analityczne
  • dbałość o szczegóły


To oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stale rozwijającej się organizacji
  • bardzo życzliwą i swobodą atmosferę,
  • ubezpieczenie grupowe,
  • program poleceń pracowniczych,
  • dofinansowane do pakietów sportowych Medicover Sport,
  • komfortową przestrzeń biurową.


Droma Sunshade Experts Sp. z o.o. to europejski lider w innowacyjnych systemach osłonowych dla obiektów budowlanych, będący częścią globalnej grupy Hunter Douglas - światowego giganta w branży "sun protection and window covering".


Nasza proaktywna postawa, innowacyjne podejście oraz zdolność do szybkiego reagowania stanowią główny czynnik naszego sukcesu. Odpowiadamy elastycznie na potrzeby naszych klientów, tworząc unikalne rozwiązania, które pozwalają nam szybko zdobywać nowe europejskie rynki.


Rekomendowane oferty

Specjalista ds. Administracyjnych i Wsparcia Klienta

Nowa
Amica Group
Oborniki
obsługa klienta
analiza
samodzielność
Nowa

Customer Experience Program Lead CEME

Nowa
Kingspan Insulated Panels CEME
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
Training facilitation
Data-Driven Decision
CX strategy
Nowa