Business Operations Associate
Nowa
BI & Data

Business Operations Associate

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

polski C2

data analyst

Microsoft Office Excel

Komunikatywnośc

Google Spreadsheet

Odpowiedzialnośc

Mile widziane

prawo

administracja

Opis stanowiska

Jako Droplabs, jesteśmy SaaS-em umożliwiającym dużym atrakcjom turystycznym sprzedawać bilety wstępu online oraz aplikować strategię cenową Dynamic Pricing.


Naszymi klientami są aquaparki, Parki Narodowe, parki rozrywki, muzea czy centra rodzinnej rozrywki. Wśród klientów są m.in. Tatrzański Park Narodowy, Chochołowskie Termy, Terma Bania, Bałtowski Kompleks Turystyczny czy Funzeum.


Szukamy osoby, która szybko się uczy, ma analityczny umysł, nie lubi schematów i chce dołączyć do naszego zespołu administracyjnego. Codzienna praca będzie polegała na pracy bezpośrednio z prezesem zarządu i wspieraniu go w różnorakich zadaniach specjalnych.


Kluczowe będzie wgryzienie się produkt, który oferuje Droplabs oraz wyzwania klientów oraz otoczenie biznesowe firmy aby dobrze rozumieć kontekst dla powierzanych zadań. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w produktowej firmie technologicznej, masz już pewne doświadczenie komercyjne, ale nie chcesz się jeszcze "zawężać" do jasno określonej roli - ta oferta może Cię bardzo zainteresować.


Zależy nam, aby osoba na tym stanowisku nie bała się dużych wyzwań jak analiza nowej umowy z partnerem firmy lub próba dostrzeżenia insightów w danych sprzedażowych klienta ale również bez problemów realizowała proste zadania, jak choćby analiza powtarzalnych danych (może znajdziesz sposób na automatyzacje?) czy wsparcie zespołu administracji biurowej w zorganizowaniu wyjścia firmowego.


Zakres zadań będzie bardzo szeroki:

  • przygotowanie analiz, raportów i rekomendacji na podstawie danych zarówno produktowych jak i biznesowych
  • planowanie i nadzorowanie realizacji projektów wewnętrznych (np. aktualizacja regulaminu usług, zaprzestania wsparcia pewnych funkcji systemu, uruchamianie nowych funkcjonalności systemu)
  • zbieranie informacji rynkowych, konkurencyjnych, biznesowych
  • benchmarking, rekomendacje narzędzi, rozwiązań itp.
  • wsparcie działu administracji :
  • w analizie i przygotowaniu umów, protokołów, dokumentów, postępowań ofertowych i przetargowych
  • w koordynacji bieżących spraw administracyjno-księgowych;
  • w koordynacji obiegu dokumentacji i jej odpowiednia kategoryzacja;
  • w przygotowaniu korespondencji, pism firmowych, podstawowych analiz
  • we wprowadzaniu danych analitycznych;
  • w rozliczaniu klientów i partnerów;
  • w monitoringu i raportowaniu należności i zobowiązań;
  • wsparciu procesu miękkiej windykacji;
  • wsparcie obszaru back office:
  • w dbaniu o biuro, zakupy itp;
  • w organizacji spotkań firmowych i integracyjnych;
  • wsparcie obszaru obsługi klienta:
  • wsparcie obszaru rekrutacji
  • realizacja zadań "na już", które pojawiają się nagle i wymagają zaufania i samodzielności


Zakres zadań dotykał więc będzie różnych działów firmy, przede wszystkim działu administracji, analityki i wsparcia klienta.


Wymagania:

  • wysokie zdolności analityczne i logicznego myślenia;
  • dokładność, sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • proaktywne nastawienie.
  • umiejętności pracy z danymi w arkuszach kalkulacyjnych
  • umiejętności komunikace - będziesz w kontakcie z klientami, kontrahentami, partnerami biznesowymi, pracownikami, stąd umiejętność porozumienia się z każdym jest ważna na tym stanowisku.
  • bardzo dobra organizacja pracy własnej, systematyczność i dokładność - na co dzień będą zarówno stałe - cykliczne zadania jak i nagłe sprawy które trzeba odpowiednio sprioretyzować i skrupulatnie rozwiązywać


Mile widziane:

  • doświadczenie zawodowe związane ze wspieraniem zarządu w różnorakich zadaniach, analityką lub administracją.
  • zainteresowanie branżą atrakcji turystycznych jako konsument;
  • solidna znajomość przepisów regulujących działalność gospodarczą, wraz z praktycznym doświadczeniem w wspieraniu zarządu w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorstwa.
  • pomysłowości i zamiłowanie do optymalizacji - liczymy że pomożesz nam usprawnić, uprościć i zoptymalizować procesy i bieżące codzienne problemy.


Szczegóły:

  • Szukamy osoby, która jest w stanie świadczyć usługi w pełnym wymiarze godzin na umowie zlecenie lub B2B
  • Działamy w pełni z naszego biura w Krakowie (obok Placu Bohaterów Getta) - tj. brak możliwości “pracy hybrydowej”/ “zdalnej”.


Co oferujemy:


  • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
  • Praca w ciekawej branży, w firmie posiadającej własny produkt, z którego korzystają w skali miesiąca setki klientów biznesowych i nawet miliony klientów tych klientów.
  • Praca bezpośrednio z CEO firmy, możliwość rozwoju w różnych kierunkach, w szybko rosnącej firmie technologicznej.
  • Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
  • Płatne 20-26 dni w roku bez świadczenia usług.
  • Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.

Rekomendowane oferty

Big Data Engineer

Nowa
17 000 - 22 000 PLN/mies.
Shoper S.A.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
SQL
Azure
AWS
Nowa