Jako Droplabs, jesteśmy SaaS-em umożliwiającym dużym atrakcjom turystycznym sprzedawać bilety wstępu online oraz aplikować strategię cenową Dynamic Pricing.
Naszymi klientami są aquaparki, Parki Narodowe, parki rozrywki, muzea czy centra rodzinnej rozrywki. Wśród klientów są m.in. Tatrzański Park Narodowy, Chochołowskie Termy, Terma Bania, Bałtowski Kompleks Turystyczny czy Funzeum.
Szukamy osoby, która szybko się uczy, ma analityczny umysł, nie lubi schematów. Codzienna praca będzie polegała na pracy bezpośrednio z prezesem zarządu i wspieraniu go w różnorakich zadaniach specjalnych.
Kluczowe będzie wgryzienie się produkt, który oferuje Droplabs oraz wyzwania klientów oraz otoczenie biznesowe firmy aby dobrze rozumieć kontekst dla powierzanych zadań. Jeśli chcesz zdobyć doświadczenie w produktowej firmie technologicznej, masz już pewne doświadczenie komercyjne, ale nie chcesz się jeszcze "zawężać" do jasno określonej roli - ta oferta może Cię bardzo zainteresować.
Zależy nam, aby osoba na tym stanowisku nie bała się dużych wyzwań jak analiza nowej umowy z partnerem firmy lub próba dostrzeżenia insightów w danych sprzedażowych klienta ale również bez problemów realizowała proste zadania, jak choćby analiza powtarzalnych danych (może znajdziesz sposób na automatyzacje?) czy wsparcie zespołu administracji biurowej w zorganizowaniu wyjścia firmowego.
Zakres zadań będzie bardzo szeroki:
- przygotowanie analiz, raportów i rekomendacji na podstawie danych zarówno produktowych jak i biznesowych
- wsparcie działu administracji w analizie i przygotowaniu umów, protokołów, dokumentów, postępowań ofertowych i przetargowych
- planowanie i nadzorowanie realizacji projektów wewnętrznych (np. aktualizacja regulaminu usług, zaprzestania wsparcia pewnych funkcji systemu, uruchamianie nowych funkcjonalności systemu)
- realizacja zadań "na już", które pojawiają się nagle i wymagają zaufania i samodzielności
- wsparcie w organizacji wydarzeń firmowych
- zbieranie informacji rynkowych, konkurencyjnych, biznesowych
- benchmarking, rekomendacje narzędzi, rozwiązań itp.
- pomoc w procesach rekrutacyjnych
Zakres zadań dotykał więc będzie różnych działów firmy, przede wszystkim działu administracji, analityki i wsparcia klienta.
Wymagania:
- wysokie zdolności analityczne i logicznego myślenia;
- bardzo dobra komunikatywność i zdolności organizacyjne;
- dokładność, sumienność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
- proaktywne nastawienie.
Mile widziane:
- doświadczenie zawodowe związane ze wspieraniem zarządu w różnorakich zadaniach, analityką lub administracją.
- zainteresowanie branżą atrakcji turystycznych jako konsument;
Szczegóły:
- Szukamy osoby, która jest w stanie świadczyć usługi w pełnym wymiarze godzin na umowie zlecenie lub B2B
- Działamy w pełni z naszego biura w Krakowie (obok Placu Bohaterów Getta) - tj. brak możliwości “pracy hybrydowej”/ “zdalnej”.
Co oferujemy:
- Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
- Praca w ciekawej branży, w firmie posiadającej własny produkt, z którego korzystają w skali miesiąca setki klientów biznesowych i nawet miliony klientów tych klientów.
- Praca bezpośrednio z CEO firmy, możliwość rozwoju w różnych kierunkach, w szybko rosnącej firmie technologicznej.
- Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
- Płatne 20-26 dni w roku bez świadczenia usług.
- Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.