Specjalista ds. obsługi klienta (Mid)
Nowa
Obsługa klienta

Specjalista ds. obsługi klienta (Mid)

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UZ, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

skuteczna komunikacja

dobra organizacja pracy

sumienność

komunikatywność

Dynamic Pricing

customer onboarding

onboarding

obsługa klienta

Opis stanowiska

Lubisz aquaparki, muzea, wycieczki i inne atrakcje turystyczne? My też! Setki firm z całej Polski to nasi Klienci! Tatrzański Park Narodowy, Chochołowskie Termy, Park Wodny w Krakowie, Muzeum Kopalni Soli Bochnia - i więcej. Tworzymy dla nich Droplabs - największy w Polsce system internetowej sprzedaży i rozwoju biznesu online dla branży atrakcji turystycznych. Nasza misja to wprowadzić polską turystykę w XXI wiek. Dołącz do nas - czekamy z innowacyjnym produktem i rozpoznawalnymi Klientami.


Do zespołu obsługi klienta b2b szukamy osoby, chcącej rozwijać się w firmie technologicznej i skupić się na pomocy aktualnym klientom biznesowym w korzystaniu z produktu firmy.


Wymagania

  • Co najmniej 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w firmie z produktem technologicznym kierowanym do b2b.
  • Komunikatywność - jesteś dobry w zadawaniu pytań? Umiesz słuchać ale też przełamywać bariery i sprawnie komunikować się w języku polskim?
  • Dokładność i systematyczność.
  • Umiejętność logicznego myślenia i umiejętności analityczne - pytania klientów często dotyczą liczb - musisz lubić pracować z liczbami i rozumieć ich sens.
  • Umiejętność priorytetyzowania swoich zadań.
  • Wysokie zdolności organizacyjne i koordynacyjne.
  • Wysoka kultura osobista.
  • Cierpliwość w kontakcie telefonicznym i mailowym.
  • Zainteresowanie nowymi technologiami i aplikacjami internetowymi.
  • Natywne posługiwanie się językiem polskim.
  • Lubisz aktywnie spędzić czas? Ważne jest dla nas abyś lubiła/lubiał korzystać z atrakcji i aktywności turystycznych / rekreacyjnych.



Obowiązki

  • Mailowa oraz telefoniczna obsługa zgłoszeń klientów.
  • Wspieranie klientów w wyciąganiu maksymalnej wartości z naszego produktu i usług firmy (rozmowy telefoniczne, rozmowy wideo, e-mail).
  • Wdrażanie nowych klientów i obecnych klientów do nowych funkcjonalności, w tym do Strategii Dynamic Pricing
  • Obsługiwanie zgłoszeń potencjalnych klientów zainteresowanych usługami firmy, zrozumienie ich potrzeb, i jeśli są spójnę z wartościami, które produkt Droplabs może dostarczyć - pokazywanie wartości z uruchomienia produktu.
  • Ciągłe zainteresowanie produktem Droplabs oraz bycie na bieżąco ze wszystkimi zmianami.


Co oferujemy?


  • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności (na B2B lub na Umowie Zlecenie).
  • Program zwrotów pieniędzy za bilety zakupione do naszych klientów.
  • Ciągłe szkolenie z naszego rozwijającego się produktu internetowego.
  • 20-26 płatnych dni zwolnionych ze świadczenia usług w roku.
  • Kącik baristy, gdzie przygotowujemy kawę z Kolumbii, czy Brazylii.


Szczegóły

  • Pełny wymiar godzin.
  • Działamy w pełni z nowoczesnego biurowca przy węźle komunikacyjnym na Podgórzu -przy pl. Bohaterów Getta.


Jesteś zainteresowany? Aplikuj!

Rekomendowane oferty

Junior Operations Specialist in Customer Support (Arabic)

Nowa
AirHelp
Gdańsk
Arabic
English
customer support
Nowa