Oferty
Customer Success Specialist
Nowa
Support

Customer Success Specialist

1 587 - 2 197 USDBrutto miesięcznie - UoP
1 220 - 2 075 USDNetto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

CRM

dobra organizacja pracy

B2B

komunikatywność

marketing

account manager

język angielski

sprzedaż

Mile widziane

e-commerce

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Droplo to globalna platforma oraz marketplace dla B2B, który łączy producentów unikalnych i wysoko marżowych produktów ze sprzedawcami z całego świata. Właśnie budujemy największy ekosystem e-commerce w tej części Europy i potrzebujemy Twojego wsparcia 🚀🚀


Mamy bardzo mocny background technologiczny w obszarze e-commerce. Od 2008 roku rozwijamy jedną z największych platform sklepowych w Polsce - RedCart.pl, z której usług skorzystało ponad 60 tys. sklepów internetowych w całej Europie.


Pracujemy w modelu hybrydowym i zatrudniamy osoby z całej Polski/Europy. Możesz pracować 100% zdalnie lub w naszym biurze w zielonym Wałbrzychu.


Jako Partner Alibaba Group dodatkowo mamy możliwość rozwijać ciekawe projekty w różnych częściach świata przy wsparciu najlepszych ekspertów z branży IT.


Jeśli chcesz być częścią globalnego projektu e-commerce, który właśnie powstaje, a przy tym mieć realny wpływ na jego rozwój, zobacz co możemy Ci zaproponować.


Szukamy osoby na stanowisko Customer Success Specialist, która ma profesjonalne podejście do klientów i potrafi budować trwałe relacje z klientami.


🦄Co nas wyróżnia?

  • możesz pracować przy projekcie Droplo, który został już nominowany do tytułu jednorożca (wartość projektu min. 1 mld $),
  • działamy w stabilnej branży e-commerce, która rozwija się bardzo dynamicznie,
  • masz realny wpływ na rozwój projektu, a dodatkowo dołączając do nas teraz, masz szansę stać się kluczowym pracownikiem naszego zespołu, 
  • możesz uczestniczyć w ciekawych wyjazdach na konferencje z całego świata (Bangkok, Londyn, Amsterdam),
  • możesz czerpać wiedzę od naszych Partnerów (Alibaba, Google, Facebook)
  • jesteśmy remote friendly, a jeśli zdecydujesz się na przeprowadzkę, możesz liczyć na wsparcie relokacyjne,
  • wszystkie rekrutacje prowadzimy online, na luzie,
  • dbamy o naszych pracowników – posiadamy wiele benefitów, których nie znajdziesz nigdzie indziej,
  • szanujemy Twój czas - postaramy się przeprowadzić Twoją rekrutację w jeden dzień - w przeciągu 7 dni roboczych po zakończonej rozmowie rekrutacyjnej, otrzymasz feedback oraz decyzję (TAK lub NIE) wraz z konkretną ofertą finansową


Osoba zatrudniona na stanowisku Customer Success Specialist odpowiedzialna będzie za zarządzanie zespołem Customer Success, a także opracowanie i wdrożenie strategii utrzymania oraz rozwoju klientów. Wynagrodzenie podane w ogłoszeniu dotyczy podstawy, za indywidualne osiągnięcia sprzedażowe możesz liczyć na premię.


Praca na stanowisku Customer Success Specialist to pierwsza linia kontaktu z naszymi klientami. Podczas pracy wykorzystujemy różne formy komunikacji: telefon, e-mail, komunikatory online, systemy zgłoszeń elektronicznych.



🚀Dołącz do nas, jeśli:

  • masz doświadczenie w pracy jako Customer Success Specialist min. 2 lata (usługi dla B2B)
  • masz doświadczenie w branży e-commerce (znajomość procesów sprzedażowych)
  • posiadasz umiejętność budowania pozytywnych relacji z Klientami
  • jesteś zaangażowany/a w pracy
  • chcesz zaangażować się w rozwój nowoczesnego projektu e-commerce
  • znasz język obcy na poziomie min. C1 pozwalającym na swobodną komunikację z klientem zagranicznym (angielski i/lub niemiecki)


🤗Będzie nam miło jeśli:

  • posiadasz znajomość platform i zagadnień automatyzujących procesy w e-commerce
  • prowadziłeś/aś własny sklep internetowy



🎁 Poznaj nasze benefity:

  • Nielimitowany płatny urlop - wyskoczył Ci nieplanowany wyjazd? Nie musisz martwić się ile zostało Ci jeszcze urlopu - u nas korzystasz z urlopu bez limitu!
  • Dowolna forma zatrudnienia (B2B lub umowa o pracę) - to Ty decydujesz
  • Dla najlepszych pracowników ESOP (Program opcji na udziały dla pracowników)
  • Sprzęt według własnych preferencji - lubisz pracować na Mac’u? Wybierz sprzęt idealny dla siebie.
  • Budżet szkoleniowy - możesz wziąć udział zarówno w szkoleniach oraz wydarzeniach zewnętrznych, jak i wewnętrznych.
  • Eksperckie community - masz dostęp i możliwość czerpania wiedzy od najlepszych ekspertów IT i architektów aplikacji
  • Budżet integracyjny - każdy zespół ma do dyspozycji własny budżet. Grill? Wyjazd w góry? Paintball? To wy decydujecie, na co go przeznaczyć
  • Premia zależna od realizacji planów sprzedażowych


Jeśli Twoje oczekiwania są zgodne z naszą propozycją i chcesz dołączyć do naszego zespołu - wyślij CV już teraz!

Możesz liczyć na prosty i szybki proces rekrutacyjny!

1 587 - 2 197 USD

Brutto miesięcznie - UoP

1 220 - 2 075 USD

Netto miesięcznie - B2B

Sprawdź podobne oferty pracy

Customer Service Specialist with Dutch (100% remotely)

Nowa
Antal Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
support
customer service
Dutch
Nowa

Konsultant ds. wdrożeń systemu workflow

Nowa
Asseco Data Systems
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
PostgreSQL
BPMN
Nowa

Telefoniczny Doradca/Doradczyni z j. niemieckim (współpraca zdalna)

Nowa
Unique People Sp. z o.o.
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
język niemiecki
Nowa

Junior ERP Customer Support Consultant with German

Nowa
Aptean
Wrocław
analiza
branża IT
Microsoft Office Excel
Nowa

Customer service specialist in the automotive industry with Flemish

Nowa
Concentrix CVG International
Katowice
, Praca zdalna
Zdalnie
Flemish
customer service
Nowa