Stanowisko: Asystent działu Finansowego - Master Data
Twoje obowiązki:
- Weryfikacja, wdrażanie i zatwierdzanie danych w głównych systemach Grupy DSV na całym świecie
- Aktywny udział w testach nowych narzędzi programowych
- Wsparcie zaplecza dla FOMD (dane główne finansowe i organizacyjne / koszty internetowe, hierarchie zysków i kosztów, dane podstawowe dotyczące lokalizacji i nieruchomości)
- Pełnienie roli pierwszej linii kontaktowej dla Użytkowników Końcowych
- Utrzymanie wpisów w tabelach dla poszczególnych pól w FOMD, w tym komunikacja z różnymi pracownikami DSV na całym świecie
- Upewnianie się, że Dane Podstawowe pozostają w zgodzie z Polityką DSV
- Działania oczyszczania danych w przypadku błędów i rozbieżności w stosunku do światowego standardu
- Raportowanie statusu projektu do interesariuszy DSV
Nasze wymagania
- Znajomość pakietu MS Office (szczególnie MS Excel i potrafisz go wykorzystać do przejrzystego przedstawienia danych)
- Pierwsze doświadczenie w analizie danych i chcesz się rozwijać w tym obszarze – miele widziane
- Umiejętność formułowania wniosków i rekomendacji na podstawie otrzymanych danych
- Bardzo dobrą znajomość języka angielskiego
Offer:
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Kompleksowy program wdrożeniowy – Buddy
- Kantyna
- Siłownia w biurze
- Skandynawska kultura pracy
- Wewnętrzna platforma e-learningowa
- Model pracy hybrydowej
- Prezenty świąteczna
- Grupy sportowe
- Parking rowerowy
Grupa DSV to jedna z czołowych firm z branży TSL (transport, spedycja, logistyka) na świecie. Nasza główna siedziba znajduje się w Danii, pozostałe – w ponad 90 krajach świata.
W DSV działają 3 spółki operacyjne: DSV Air&Sea | DSV Road | DSV Solutions.
Oprócz nich w Polsce znajdują się także: DSV ISS | DSV Services.
DSV International Shared Services (DSV ISS) z siedzibą w Warszawie dynamicznie się rozwija. Zatrudniamy ponad 1500 fantastycznych pracowników, a ta liczba wciąż wzrasta.
W DSV zatrudniamy m.in. w obszarach: Finance & Accounting, Claims, Customs, IT, Process Automation, Customer Reporting & Data Quality, HR & Administration, Back Office.