Specjalista ds. korporacyjnych
Nowa
Praca biurowa

Specjalista ds. korporacyjnych

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski C1

obsługa korporacyjna

Microsoft Office

język angielski

praca z dokumentacją

Opis stanowiska

DUON Dystrybucja sp. z o.o. specjalizuje się w dostawach gazu ziemnego sieciowego i skroplonego (LNG – Liquefied Natural Gas). Posiadamy własną infrastrukturę, na którą składają się sieci dystrybucyjne oraz stacje regazyfikacji gazu LNG. Oferujemy również kompleksowe rozwiązania energetyczne dla przedsiębiorstw na bazie ekologicznych paliw. Gaz ziemny pozyskujemy zarówno z krajowych, jak i zagranicznych, sprawdzonych źródeł.

Jeśli chciałbyś rozpocząć pracę w DUON Dystrybucja, aplikuj!


Twój zakres obowiązków

  • Opracowywanie, przygotowywanie, zarządzanie oraz archiwizowanie dokumentacją korporacyjną i związaną z aktywnościami spółki (m.in. protokoły z posiedzeń zarządu, umowy spółek, statuty, uchwały, dokumentacja transakcyjna itp.)
  • Przygotowanie dokumentów niezbędnych do rejestracji spółek lub zmian w strukturze korporacyjnej, w tym dbanie o wprowadzenie tych zmian do KRS
  • Koordynowanie dokumentacji związanej z procesem przejęcia lub fuzji, takiej jak NDA, umowy przedwstępne, umowy o przejęciu, due diligence oraz inne niezbędne dokumenty transakcyjne
  • Koordynacja działań integrujących po zakończeniu transakcji, w tym implementacja obowiązków korporacyjnych w nowych strukturach i dbanie o sprawną i optymalną integrację w struktury Grupy
  • Organizowanie posiedzeń organów spółki, w tym m.in. tworzenie agendy, listy obecności, przygotowywanie dokumentów i materiałów na spotkania zarządu, zgromadzenia wspólników, rady nadzorczej
  • Uczestnictwo w spotkaniach zarządu oraz sporządzanie protokołów
  • Koordynowanie obiegu dokumentów, w tym zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów wymagających podpisu zarządu lub innych organów spółki
  • Wsparcie zarządu w bieżących działaniach operacyjnych
  • Koordynowanie obszaru związanego z nadawaniem pełnomocnictw, w tym prowadzenie rejestru pełnomocnictw
  • Opracowywanie harmonogramu i zasad raportowania oraz ustalanie terminów i formatów raportów dla poszczególnych obszarów, w tym zapewnienie terminowości i przestrzegania standardów raportowania
  • Okresowe zbieranie raportów dotyczących wyników poszczególnych działów, w tym pilnowanie terminowości spływu raportów i przestrzegania standardów raportowania pod kątem kompletności, poprawności danych i ich zgodności z celami strategicznymi firmy


Nasze wymagania

  • Minimum 3 letnie doświadczenie na stanowisku o podobnych obowiązkach i charakterze
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: prawo, administracja, zarządzanie)
  • Umiejętność pracy z dokumentacją (np. NDA, umowy, listy kontrolne)
  • Umiejętność przygotowywania raportów, prezentacji i dokumentów w sposób zrozumiały i przystępny, dostosowany do odbiorcy
  • Znajomość reguł funkcjonowania spółek z uwzględnieniem kodeksu spółek handlowych
  • Doświadczenie związane z obsługą korporacyjną, współpracą z wyższym kierownictwem
  • Dobra znajomość Word, Excel, PowerPoint
  • Znajomość języka angielskiego C1/C2
  • Dobre zdolności organizacyjne i umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie
  • Dobra komunikacja i zdolność do współpracy z różnymi działami
  • Dbałość o szczegóły i dokładność w działaniu
  • Umiejętność zarządzania kalendarzem oraz wysoka dbałość o terminowość realizowanych działań


To oferujemy

  • Plan wdrożenia dostosowany do kompetencji i wiedzy kandydata
  • Życzliwy zespół służący radą i wsparciem
  • Możliwość stałego rozwoju poprzez uczestnictwo w szkoleniach
  • Pracę w nowoczesnym biurze z wykorzystaniem profesjonalnych systemów informatycznych


Benefity

  • dofinansowanie zajęć sportowych
  • prywatna opieka medyczna
  • dofinansowanie nauki języków
  • dofinansowanie szkoleń i kursów
  • owoce
  • spotkania integracyjne
  • program emerytalny
  • preferencyjne pożyczki
  • firmowa biblioteka
  • parking dla pracowników
  • dofinansowanie wypoczynku
  • inicjatywy dobroczynne
  • EAP - program wsparcia pracowników

Rekomendowane oferty

Pracownik administracyjny

Nowa
4 ECO Sp. z o.o.
Katowice
administracja
rozmowy telefoniczne z klientem
wypełnianie i weryfikacja umów
Nowa

Koordynator ds. Wsparcia Konsultantów IT

Nowa
Upvanta
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
administracja
Microsoft Office Excel
Nowa