Cześć!
Dołącz do zespołu E-commerce Warsaw Expo (ex Targi eHandlu) – największego wydarzenia dla branży e-commerce w Polsce!
Jeśli jesteś osobą, która:
✅ rozumie ludzi i potrafi wsłuchać się w ich potrzeby,
✅ szybko się uczy i sprawnie odnajduje w zmieniających się warunkach,
✅ potrafi samodzielnie zaplanować i zorganizować swoją pracę,
✅ działa, testuje i wyciąga wnioski,
✅ myśli nieszablonowo i nie boi się proponować własnych rozwiązań.
to prawdopodobnie dobrze się dogadamy!
Twoje zadania:
💡 aktywne pozyskiwanie nowych wystawców i budowanie z nimi relacji,
💡 obsługa zapytań, rozwiązywanie problemów i wspieranie wystawców, by udział w targach był dla nich jak najbardziej wartościowy
💡 współtworzenie pozytywnego doświadczenia wystawców – od pierwszego kontaktu po dzień wydarzenia.
💡 udział w usprawnianiu procesów – widzisz, że coś można zrobić lepiej? Zgłaszasz pomysł i bierzesz udział w jego realizacji.
Czego wymagamy?
✔ Znajomości angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji biznesowej (min. B2),
✔ Minimum roku doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta B2B (jeśli go nie masz, ale czujesz, że pasujesz do tej roli – napisz do nas!),
✔ Umiejętności pracy zadaniowej – bez potrzeby mikrozarządzania,
✔ Gotowości do okazjonalnych wyjazdów na eventy (kilka razy w roku),
⭐️ Nice to have: zainteresowanie branżą e-commerce
Oferujemy:
✅ pracę w 100% zdalną,
✅ elastyczne godziny pracy
✅ firmowy komputer (pracujemy na MacBook'ach)
✅ swobodę w realizacji działań - ważne dla nas jest zmierzanie do osiągnięcia celu i wyciąganie wniosków
Czujesz, że to rola dla Ciebie?
Prześlij CV oraz kilka zdań o sobie. Chętnie dowiemy się co Cię interesuje, jakie masz umiejętności i dlaczego chcesz do nas dołączyć.
Rekomendowane oferty