Asystent/ Asystentka działu
Sprzedaż

Asystent/ Asystentka działu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

Microsoft Office

dobra organizacja pracy

język angielski

Opis stanowiska

Jesteś osobą ambitną, pełną pomysłów, chętną do zdobywania nowych umiejętności, kontakt z ludźmi sprawia Ci radość?- dołącz do nas!


Twój zakres obowiązków


  • Wsparcie jednego z trzech działów, Działu Sprzedaży, Działu Zakupów i Dział Kontroli Jakości, w codziennych obowiązkach administracyjnych i organizacyjnych;
  • Nadzór nad obiegiem dokumentów;
  • Wprowadzanie danych do systemu informatycznego i przygotowywanie raportów zgodnie z wymaganiami danego działu;
  • Śledzenie postępów projektów i raportowanie o nich;
  • Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia płynności i efektywności działań;
  • Wykonywanie innych obowiązków zleconych przez przełożonego w zależności od potrzeb;
  • Dbanie o dobry wizerunek firmy.


Nasze wymagania


  • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca komunikację;
  • Umiejętność obsługi komputera, praktyczna znajomość MS Office (w szczególności Excel);
  • Umiejętność pracy w zespole;
  • Dobra organizacja pracy własnej;
  • Terminowość, komunikatywność, samodzielność, dokładność;
  • Predyspozycje do pracy w zespole;
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.


Mile widziane


  • Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku pracy


To oferujemy


  • Możliwość zdobycia doświadczenia przy współpracy z kontrahentami firmy w jednym z trzech działów (Dział Sprzedaży, Dział Zakupów, Dział Kontroli Jakości);
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w młodym i dynamicznym zespole;
  • Otwartość na Twoją pomysłowość i kreatywność;
  • Stabilne zatrudnienie;
  • Zaawansowane narzędzia do organizacji pracy;
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do efektów pracy;
  • Możliwości awansu i rozwoju zawodowego zgodnego ze ścieżką kariery;
  • Praca stacjonarna w siedzibie firmy w komfortowym biurze;
  • Kontakty z firmami współpracującymi z całego świata;
  • Prywatną opiekę medyczną z gwarancją dostępności terminów oraz dostępem do specjalistów;
  • Szkolenia branżowe;
  • Możliwość wspierania akcji charytatywnych przy wsparciu firmy;
  • Możliwość zmiany świata na lepsze dzięki byciu lepszym dla siebie i innych.


Benefity


  • prywatna opieka medyczna
  • zniżki na firmowe produkty i usługi
  • spotkania integracyjne
  • brak dress code’u
  • kawa / herbata
  • napoje
  • parking dla pracowników
  • paczki świąteczne
  • inicjatywy dobroczynne
  • pikniki rodzinne