Customer Care Assistant

3 500 - 4 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Customer Care Assistant

Obsługa klienta

Aleksandra Zelwerowicza 18a, Wrocław

EACTIVE

Niepełny etat
UoP
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna
3 500 - 4 800 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

Marketing Internetowy

Opis stanowiska

Jeśli poszukujesz pracy w niepełnym wymiarze godzin, cenisz sobie kontakt z ludźmi, lubisz pilnować porządku i terminów, sprawnie operujesz danymi i korzystasz z AI (ChatGPT, Gemini) — zapraszamy do współpracy zdalnej.


Poszukujemy na ⅔ etatu osoby pozytywnej, odważnej i dobrze zorganizowanej, która będzie wspierać Eactive w obsłudze klienta oraz organizacji działań. W ramach pracy będziesz prowadzić kontakt z klientami Eactive, wspierać menedżerów Client Service oraz wprowadzać dane i dbać o porządek w wewnętrznych systemach.


Oferujemy umowę o pracę w wymiarze ⅔ etatu.

Wdrożymy Cię do pracy i przekażemy Ci wiedzę, standardy i instrukcje niezbędne do realizacji powierzonych zadań.

Lokalizacja pracy: dowolna. Siedziba Eactive mieści się we Wrocławiu, a swoje obowiązki możesz realizować w 100% zdalnie.


Jesteśmy praktykami kompleksowego marketingu internetowego (Performance Marketingu, SEO, Social Media i wiele więcej), a nasz zespół tworzą wysokiej klasy specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Pracujemy dla dużych, średnich i małych firm. W codziennej pracy korzystamy z profesjonalnych narzędzi, wdrażamy automatyzację, gdzie tylko jest to możliwe, i wykorzystujemy AI.


Wierzymy, że Twój entuzjazm może przełożyć się na wspólny rozwój — Twój i Eactive — oraz pomóc nam utrzymać pozycję lidera.


Jeśli szukasz ciekawej pracy w niepełnym wymiarze godzin, w której zdobędziesz doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu projektami — zapraszamy do aplikacji!


Zakres obowiązków obejmuje:

  • kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami,

  • wsparcie zespołu Client Service w bieżącej pracy,

  • wsparcie pracy managerów obszaru Client Service,

  • prowadzenie zestawień monitorujących pracę i skuteczność zespołu,

  • pilnowanie porządku w firmowym CRM i Asanie,

  • współtworzenie zasad pracy w softach wewnętrznych.


Oczekiwania:

  • wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,

  • łatwość w komunikacji ustnej i pisemnej,

  • umiejętność organizacji czasu pracy i nadawania priorytetów zadaniom,

  • samodzielność, kreatywność i elastyczność w pracy,

  • zaangażowanie w pracę zespołu,

  • chęć uczenia się i doskonalenia własnych umiejętności,

  • łatwość w korzystaniu i znajomość narzędzi AI.


Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość branży marketingu internetowego - SEO; Performance marketing; UX; Analityka internetowa; Budowanie stron www, Social Media,

  • znajomość narzędzi: Asana; Google Docs,

  • znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, Senuto.


Narzędzia, na których będziesz wykonywać zadania: 

  • CRM firmowy,

  • CRM Pipedrive,

  • Google Docs,

  • Asana,

  • Google Analytics 4,

  • Senuto,

  • Google Search Console,

  • SEMStorm,

  • Chat GPT, Gemini.


Wynagrodzenie:

  • Od 3500 do 4800 brutto miesięcznie - umowa o pracę - 2/3 etatu


Wymagane umiejętności

Marketing Internetowy
Oferta dodana: 17.09.2025
Lokalizacja biura

Customer Care Assistant

3 500 - 4 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikuj na ofertę pracy

Customer Care Assistant

Aleksandra Zelwerowicza 18a, Wrocław

EACTIVE

3 500 - 4 800 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Siechnicach, zarejestrowana pod adresem ul. Jan... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca