Customer Care Assistant

2 440 - 3 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Obsługa klienta

Customer Care Assistant

Obsługa klienta

Aleksandra Zelwerowicza 18a, Wrocław

EACTIVE

Niepełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca w pełni zdalna
2 440 - 3 800 PLN
Brutto miesięcznie - UZ

Wymagane umiejętności

Marketing Internetowy

Opis stanowiska

Jeśli studiujesz / szukasz elastycznej współpracy rozliczanej godzinowo / zadaniowo, cenisz sobie kontakt z ludźmi, lubisz pilnować porządku i terminów, sprawnie operujesz danymi i korzystasz z AI (ChatGPT, Gemini) — zapraszamy do współpracy zdalnej.


Poszukujemy do współpracy osoby pozytywnej, odważnej i dobrze zorganizowanej, która będzie wspierać Eactive w obsłudze klienta oraz organizacji działań. W ramach współpracy będziesz prowadzić kontakt z klientami Eactive, wspierać menedżerów Client Service oraz wprowadzać dane i dbać o porządek w wewnętrznych systemach.


Planujemy zlecić zadania, które w przybliżeniu zajmą około: 80–125 h miesięcznie (do indywidualnego ustalenia). Przekażemy Ci wiedzę, standardy i instrukcje niezbędne do realizacji zadań.


Lokalizacja współpracy: dowolna. Siedziba Eactive mieści się we Wrocław, a zlecenia możesz realizować w 100% zdalnie.


Jesteśmy praktykami kompleksowego marketingu internetowego (Performance Marketingu, SEO, Social Media i wiele więcej), a nasz zespół tworzą wysokiej klasy specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Pracujemy dla dużych, średnich i małych firm. W codziennej pracy korzystamy z profesjonalnych softów, wdrażamy automatyzację, gdzie się da i wykorzystujemy AI. 


Wierzymy, że Twój entuzjazm może przełożyć się na wspólny rozwój — Twój i Eactive — oraz pomóc nam utrzymać pozycję lidera. 


Jeśli szukasz ciekawej i elastycznej współpracy, w której zdobędziesz doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu projektami - zapraszamy do aplikacji! 


Zakres współpracy obejmuje:

  • kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami,

  • wsparcie zespołu Client Service w bieżącej pracy,

  • wsparcie pracy managerów obszaru Client Service,

  • prowadzenie zestawień monitorujących pracę i skuteczność zespołu,

  • pilnowanie porządku w firmowym CRM i Asanie,

  • współtworzenie zasad pracy w softach wewnętrznych.


Oczekiwania:

  • wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,

  • łatwość w komunikacji ustnej i pisemnej,

  • umiejętność organizacji czasu pracy i nadawania priorytetów zadaniom,

  • samodzielność, kreatywność i elastyczność w pracy,

  • zaangażowanie w pracę zespołu,

  • chęć uczenia się i doskonalenia własnych umiejętności,

  • łatwość w korzystaniu i znajomość narzędzi AI.


Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość branży marketingu internetowego - SEO; Performance marketing; UX; Analityka internetowa; Budowanie stron www, Social Media,

  • znajomość narzędzi: Asana; Google Docs,

  • znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, Senuto.


Narzędzia, na których będziesz wykonywać zadania: 

  • CRM firmowy,

  • CRM Pipedrive,

  • Google Docs,

  • Asana,

  • Google Analytics 4,

  • Senuto,

  • Google Search Console,

  • SEMStorm,

  • Chat GPT, Gemini.


Wynagrodzenie:

  • Od 2 440 zł do 3 800 zł brutto miesięcznie - umowa zlecenie (wartość wynagrodzenia zależna od ilości zrealizowanych godzin).


Oferta dodana: 17.09.2025
Lokalizacja biura

Customer Care Assistant

2 440 - 3 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikuj na ofertę pracy

Customer Care Assistant

Aleksandra Zelwerowicza 18a, Wrocław

EACTIVE

2 440 - 3 800 PLNBrutto miesięcznie - UZ
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest EACTIVE #wiemyjak - Kliszczak sp. k. z siedzibą w Siechnicach, zarejestrowana pod adresem ul. Jan... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.
REKLAMA: RocketJobs poleca