Customer Care Assistant
Aleksandra Zelwerowicza 18a, Wrocław
EACTIVE
Jeśli studiujesz / szukasz elastycznej współpracy rozliczanej godzinowo / zadaniowo, cenisz sobie kontakt z ludźmi, lubisz pilnować porządku i terminów, sprawnie operujesz danymi i korzystasz z AI (ChatGPT, Gemini) — zapraszamy do współpracy zdalnej.
Poszukujemy do współpracy osoby pozytywnej, odważnej i dobrze zorganizowanej, która będzie wspierać Eactive w obsłudze klienta oraz organizacji działań. W ramach współpracy będziesz prowadzić kontakt z klientami Eactive, wspierać menedżerów Client Service oraz wprowadzać dane i dbać o porządek w wewnętrznych systemach.
Planujemy zlecić zadania, które w przybliżeniu zajmą około: 80–125 h miesięcznie (do indywidualnego ustalenia). Przekażemy Ci wiedzę, standardy i instrukcje niezbędne do realizacji zadań.
Lokalizacja współpracy: dowolna. Siedziba Eactive mieści się we Wrocław, a zlecenia możesz realizować w 100% zdalnie.
Jesteśmy praktykami kompleksowego marketingu internetowego (Performance Marketingu, SEO, Social Media i wiele więcej), a nasz zespół tworzą wysokiej klasy specjaliści z wieloletnim doświadczeniem. Pracujemy dla dużych, średnich i małych firm. W codziennej pracy korzystamy z profesjonalnych softów, wdrażamy automatyzację, gdzie się da i wykorzystujemy AI.
Wierzymy, że Twój entuzjazm może przełożyć się na wspólny rozwój — Twój i Eactive — oraz pomóc nam utrzymać pozycję lidera.
Jeśli szukasz ciekawej i elastycznej współpracy, w której zdobędziesz doświadczenie w obsłudze klienta i zarządzaniu projektami - zapraszamy do aplikacji!
Zakres współpracy obejmuje:
kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami,
wsparcie zespołu Client Service w bieżącej pracy,
wsparcie pracy managerów obszaru Client Service,
prowadzenie zestawień monitorujących pracę i skuteczność zespołu,
pilnowanie porządku w firmowym CRM i Asanie,
współtworzenie zasad pracy w softach wewnętrznych.
Oczekiwania:
wysokie zdolności komunikacyjne i interpersonalne,
łatwość w komunikacji ustnej i pisemnej,
umiejętność organizacji czasu pracy i nadawania priorytetów zadaniom,
samodzielność, kreatywność i elastyczność w pracy,
zaangażowanie w pracę zespołu,
chęć uczenia się i doskonalenia własnych umiejętności,
łatwość w korzystaniu i znajomość narzędzi AI.
Dodatkowym atutem będzie:
znajomość branży marketingu internetowego - SEO; Performance marketing; UX; Analityka internetowa; Budowanie stron www, Social Media,
znajomość narzędzi: Asana; Google Docs,
znajomość narzędzi: Google Analytics, Google Search Console, Ahrefs, Senuto.
Narzędzia, na których będziesz wykonywać zadania:
CRM firmowy,
CRM Pipedrive,
Google Docs,
Asana,
Google Analytics 4,
Senuto,
Google Search Console,
SEMStorm,
Chat GPT, Gemini.
Wynagrodzenie:
Od 2 440 zł do 3 800 zł brutto miesięcznie - umowa zlecenie (wartość wynagrodzenia zależna od ilości zrealizowanych godzin).
Customer Care Assistant
Customer Care Assistant
Aleksandra Zelwerowicza 18a, Wrocław
EACTIVE