Zakres obowiązków:
Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami i procedurami firmy.
Bieżąca korespondencja z klientami (mailowa i telefoniczna) w zakresie dokumentów sprzedaży.
Obsługa systemu CRM w zakresie danych klientów, zamówień i statusów realizacji.
Rozliczenia i raportowanie w ramach programu „Czyste Powietrze”
Wprowadzanie i księgowanie dokumentów sprzedażowych w programie Symfonia.
Współpraca z działem księgowości oraz innymi działami.
Wymagania:
Doświadczenie na podobnym stanowisku.
Znajomość programu Symfonia.
Dokładność, sumienność i bardzo dobra organizacja pracy.
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Znajomość przepisów dot. fakturowania i podstaw księgowości.
Mile widziane: Doświadczenie w branży OZE
Oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
Możliwość rozwoju zawodowego i uczestnictwa w szkoleniach branżowych.
Przyjazną atmosferę pracy oraz wsparcie doświadczonego zespołu.
Pakiet benefitów pozapłacowych, m.in. karta sportowa, wyjazdy integracyjne, dofinasowanie do ubezpieczenia Na Życie.
Narzędzia pracy niezbędne do rozpoczęcia współpracy.
Rekomendowane oferty