Poszukujemy osoby do zespołu Customer Care na stanowisko Customer Success Specialist w ☰edrone!
Trochę o nas:
Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych.
Nieustannie dostarczamy innowacyjne technologie, które znajdują zastosowanie w firmach o różnych skalach działalności.
Specjalizujemy się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań z obszaru Automatyzacji Marketingu, które w łatwy sposób można wdrożyć i wykorzystać. Naszym priorytetem jest wspieranie klientów w zrozumieniu zachowań ich użytkowników oraz skutecznym zaangażowaniu ich w procesie sprzedażowym i marketingowym.
Trochę o Tobie:
- posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientami B2B
- jesteś osobą proaktywną, energiczną, empatyczną, cierpliwą, komunikatywną i zaangażowaną
- nie boisz się wyzwań i nowych obowiązków
- umiesz pracować pod presją czasu, umiesz ustalać priorytety
- znasz angielski na poziomie min. B2
- znasz podstawy marketingu i/lub interesujesz się e-commerce
- masz umiejętności analityczne i umiesz organizować własny czas pracy
- lubisz się rozwijać i śledzić trendy na rynku
Mile widziane:
- doświadczenie w ecommerce lub w marketingu
- znajomość pakietu google (dokumenty, kalendarz, arkusze)
- doświadczenia związane z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzanie kontem klienta, prowadzeniem szkoleń i webinarów
Będziesz odpowiedzialny/a za:
- Nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
- Opiekę nad klientami na różnych etapach ich współpracy z edrone
- Analizę potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów
- Współtworzenie i realizację strategii utrzymania klienta w firmie
- Komunikację z klientami różnymi kanałami (telefon, mail, spotkania video)
- Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie, inspirowanie
- Zbieranie feedbacku od klientów i przekazywanie ich do odpowiednich osób/działów
- Przygotowanie wspólnie z działem Customer Success materiałów inspiracyjnych
- Prowadzenie szkoleń i webinarów
- Dosprzedaż produktów i usług
Oferujemy:
- Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w Krakowie, a po okresie 3-miesięcznego wdrożenia w biurze możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Stabilne zatrudnienie i jasne zasady współpracy,
- Umowa o pracę, umowa zlecenia lub kontrakt B2B
- Indywidualne ścieżki rozwoju kariery,
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
- Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma oraz jej procesy,
- Dofinansowanie do pakietu sportowego - Multisport i medyczne - LuxMed, lekcje języka angielskiego i portugalskiego, dostęp do portalu mental health i wellbeeing - Mindgram.
- Świetna atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności,
Jak wygląda proces rekrutacji:
- Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
- Rozmowa telefoniczna z rekruterem - Karol Szymonik
- Rozmowa w biurze z liderką zespołu Patrycja Haber oraz innym liderem z działu Customer Care.
- Decyzja dotycząca oferty
Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.