Customer Success Specialist
Obsługa klienta

Customer Success Specialist

Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UZ, UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa
Edrone

Edrone

Our platform helps thousands of small businesses compete with large brands. Our mission is to provide simple solutions for big challenges in eCommerce. We achieve results by sharing feedback and setting clear and transparent expectations.

Zobacz profil pracodawcy

Wymagane umiejętności

język angielski

kreatywność

organizacja pracy

komunikatywność

odpowiedzialność

Mile widziane

e-commerce

SaaS

Jira

Opis stanowiska

Friendly offer

Poszukujemy osoby do zespołu Customer Care na stanowisko Customer Success Specialist w ☰edrone!


Trochę o nas:

Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych.

Nieustannie dostarczamy innowacyjne technologie, które znajdują zastosowanie w firmach o różnych skalach działalności.


Specjalizujemy się w dostarczaniu zaawansowanych rozwiązań z obszaru Automatyzacji Marketingu, które w łatwy sposób można wdrożyć i wykorzystać. Naszym priorytetem jest wspieranie klientów w zrozumieniu zachowań ich użytkowników oraz skutecznym zaangażowaniu ich w procesie sprzedażowym i marketingowym.


Trochę o Tobie:


  • posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientami B2B
  • jesteś osobą proaktywną, energiczną, empatyczną, cierpliwą, komunikatywną i zaangażowaną
  • nie boisz się wyzwań i nowych obowiązków
  • umiesz pracować pod presją czasu, umiesz ustalać priorytety
  • znasz angielski na poziomie min. B2
  • znasz podstawy marketingu i/lub interesujesz się e-commerce
  • masz umiejętności analityczne i umiesz organizować własny czas pracy
  • lubisz się rozwijać i śledzić trendy na rynku


Mile widziane:


  • doświadczenie w ecommerce lub w marketingu
  • znajomość pakietu google (dokumenty, kalendarz, arkusze)
  • doświadczenia związane z tworzeniem sukcesu klienta, zarządzanie kontem klienta, prowadzeniem szkoleń i webinarów

Będziesz odpowiedzialny/a za:


  • Nawiązywanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami
  • Opiekę nad klientami na różnych etapach ich współpracy z edrone
  • Analizę potrzeb bieżących problemów i potrzeb klientów
  • Współtworzenie i realizację strategii utrzymania klienta w firmie
  • Komunikację z klientami różnymi kanałami (telefon, mail, spotkania video)
  • Podnoszenie satysfakcji klientów poprzez profesjonalne doradztwo, szkolenie, inspirowanie
  • Zbieranie feedbacku od klientów i przekazywanie ich do odpowiednich osób/działów
  • Przygotowanie wspólnie z działem Customer Success materiałów inspiracyjnych
  • Prowadzenie szkoleń i webinarów
  • Dosprzedaż produktów i usług



Oferujemy:


  • Praca w nowoczesnym, dobrze wyposażonym biurze w Krakowie, a po okresie 3-miesięcznego wdrożenia w biurze możliwość pracy w systemie hybrydowym,
  • Stabilne zatrudnienie i jasne zasady współpracy,
  • Umowa o pracę, umowa zlecenia lub kontrakt B2B
  • Indywidualne ścieżki rozwoju kariery,
  • Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy,
  • Płaską strukturę organizacyjną, dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma oraz jej procesy,
  • Dofinansowanie do pakietu sportowego - Multisport i medyczne - LuxMed, lekcje języka angielskiego i portugalskiego, dostęp do portalu mental health i wellbeeing - Mindgram.
  • Świetna atmosferę i przyjazne warunki do zdobywania nowych umiejętności,


Jak wygląda proces rekrutacji:


  • Wypełnienie formularza rekrutacyjnego i załączenie CV
  • Rozmowa telefoniczna z rekruterem - Karol Szymonik
  • Rozmowa w biurze z liderką zespołu Patrycja Haber oraz innym liderem z działu Customer Care.
  • Decyzja dotycząca oferty


Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.

Rekomendowane oferty

Projektowanie/ilustracja/grafika

Nowa
3 500 - 4 500 PLN/mies.
Kodland
Kraków
, Praca zdalna
Zdalnie
Blender
2D
Nowa