Chcesz stać się kluczową postacią w zakresie realizacji strategii marketing automation dla naszych klientów?🕵️ W edrone poszukujemy osób, które z pasją dołączą do naszego zespołu Customer Care jako Junior Marketing Automation Specialist. Jeśli interesuje Cię eCommerce, a także czujesz, że masz zacięcie do budowania relacji z klientem oraz chciałbyś stać się architektem nowoczesnych rozwiązań w zakresie tego obszaru - to miejsce może być właśnie dla Ciebie!
Nasz Produkt:
Jesteśmy opartym na AI e-CRM’em dedykowanym firmom e-Commerce do kompleksowego wsparcia działań i budowania relacji z ich klientami. Wierzymy, że przyszłość należy do firm technologicznych, a nie handlowych. Nieustannie dostarczamy przełomowe technologie, wykorzystywane przez gigantów, do firm dowolnej wielkości.
Dostarczamy zaawansowane rozwiązania Marketing Automation, oparte na naszych algorytmach, które są łatwe w instalacji (Plug'n'Play). Naszym celem jest pomoc w zrozumieniu zachowań klientów (Customer Intelligence) i zaangażowaniu ich (Marketing Automation) za pomocą kompleksowej chmury marketingowej e-commerce.
Brzmi interesująco? Czytaj dalej!
✨Co możemy Ci zaoferować:
- Dołączenie do fantastycznego zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
- Profesjonalne szkolenie przygotowujące do pracy
- Pracę z małymi oraz średnimi firmami eCommerce z Polski
- Dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne
- Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
- Wynagrodzenie 4700- 6000 brutto przy Umowie o Pracę
- Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego, osobiste doradztwo z Mindgram z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy
🚀Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:
- Będziesz wdrażać plany i strategie działania, realizując cele klienta poprzez skrupulatne wykonanie wyznaczonych zadań.
- Twoim chlebem powszednim będzie komunikacja z klientami poprzez e-maile i różne urządzenia telekomunikacyjne, zapewniając klarowny przekaz i wsparcie.
- Będziesz tworzyć ścieżki automatyzacji i ciągle doskonalić ich efektywność dla optymalizacji procesów.
- Zajmiesz się realizacją oraz planowaniem kampanii marketingowych na platformie edrone, obejmując ich nadzór i koordynację, a także monitorowanie, analizowanie wyników, przygotowywanie raportów oraz wspieranie realizacji KPI dla prowadzonych kampanii i scenariuszy automatyzacji.
- Będziesz stale doskonalić procesy oraz dokumentację zmian dla lepszej efektywności działania.
- Będziesz wspierać tworzenie strategii Marketing Automation oraz implementację zaawansowanych ścieżek automatyzacji
- Będziesz współpracować z działem Graficznym, IT oraz Rozwojem Produktu, zapewniając płynność i skuteczność działań.
- Będziesz udzielać wsparcia dla Senior Marketing Automation Specialist'ów oraz Account Manager'ów w administrowaniu kont klientów.
🚀 Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:
- Posiadasz doświadczenie i lubisz pracę z klientem, a budowanie z nim relacji to Twoja druga natura
- Nie boisz się nowych wyzwań, a Twoja energia i proaktywne podejście sprawiają, że żadne zadania nie są Ci straszne!
- Twoją tajną bronią jest analityczne myślenie i umiejętność wyciągania wniosków, a ponadto rozwiązywanie najbardziej skomplikowanych kwestii przychodzi Ci z łatwością
- Umiesz działać samodzielnie i nie boisz się wziąć odpowiedzialności za swoje działania - ownership jest dla nas kluczem do sukcesu
- U nas sporo się dzieje, dlatego jeśli dobrze pracuje Ci się pod presją czasu, zachowując przy tym spokój i skuteczność to na pewno się dogadamy!
- Ciągły rozwój i podnoszenie kwalifikacji są nieodłącznym elementem Twojego życia - zależy nam na tym byś mógł/ mogła z nami rozwijać każdego dnia!
- Twoimi atutami jest znajomość podstaw marketingu lub zainteresowanie eCommerce, a świat trendów i innowacji jest dla Ciebie naturalnym środowiskiem
- Posiadasz dobrą znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (+B1/B2)
🚀 Dodatkowo doceniamy jeśli:
- Posiadasz wcześniejsze doświadczenie w e-commerce lub marketingu -jeśli go nie masz, to nic straconego!
- Posiadasz wcześniejsze doświadczenie z klientami B2B
- Krótka rozmowa online z Recruiter - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
- Rozmowa w biurze z Professional Service & Account Team Lead - Klaudia Lewandowska oraz z innym Team Leaderem Działu Customer Care
- Decyzja dotycząca oferty i welcome on board! ⭐