Szukasz roli, która zdefiniuje Twoją karierę, rzuci Ci konkretne wyzwania oraz da przestrzeń do działania i odblokuje Twój pełny potencjał? New Business Manager to nowe stanowisko w naszym zespole sprzedaży, którego celem jest nie tylko bycie pierwszym punktem kontaktu dla potencjalnych klientów, ale też przeprowadzenie ich przez cały proces – od pierwszej rozmowy, przez demo, aż po podpisanie umowy. Wierzymy, że większa autonomia w procesie sprzedaży pozwala nie tylko działać efektywniej, ale też szybciej się rozwijać i podejmować decyzje, które realnie wpływają na wynik.
To stanowisko jest dla Ciebie, jeśli:
Jesteś zorientowany/ zorientowana na wyniki i chcesz rosnąć szybko w organizacji - nie tylko w liczbach, ale także w umiejętnościach. U nas tempo pracy jest intensywne, dzięki czemu uczysz się w tygodnie tego, co w innych miejscach może zająć miesiące. Wolimy ambitne cele i śmiałe wyzwania od bezpiecznych rozwiązań. Jako New Business Manager będziesz odpowiadać za aktywne pozyskiwanie małych i średnich sklepów eCommerce, które skorzystają z edrone – od pierwszego kontaktu po podpisanie umowy. Będziesz mieć szansę współtworzyć tę rolę i wpływać na to, jak wygląda jej codzienność, narzędzia i sposób działania.
Kim jesteśmy?
Edrone to produkt oparty na modelu SaaS, który wspiera tysiące małych i średnich przedsiębiorstw w konkurowaniu z dużymi brandami. Naszą misją jest dostarczanie prostych rozwiązań dla wielkich wyzwań w eCommerce. Rezultaty osiągamy dzięki kulturze feedbacku oraz jasno określonym i transparentnym oczekiwaniom.
Obecnie współpracujemy z blisko 2 tysiącami sklepów internetowych – głównie w Polsce i Brazylii. Naszemu produktowi zaufały marki takie jak Bielenda, Mosquito, 2005, czy Lilou.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej jak pracuje się w edrone - koniecznie sprawdź to tutaj!
Nasze social media: Linkedin & Instagram & Youtube.
Brzmi interesująco? Czytaj dalej!
Co możemy Ci zaoferować:
-
Profesjonalny onboarding, który efektywnie przygotowuje Cię do objęcia roli
-
Wewnętrznie wypracowany system ewaluacji: rozmowy rozwojowe, regularne spotkania 1on1 z Twoim managerem, jasną ścieżkę kariery oraz indywidualne podejście
-
Dużą decyzyjność i realny wpływ na to jak wygląda firma, w której pracujesz - Twoje zdanie jest dla nas istotne
-
Dołączenie do zespołu, pełnego pasji do budowania relacji z klientem oraz narzędzia wspierające rozwój w tej dziedzinie
-
Pracę z małymi oraz średnimi firmami eCommerce z Polski
-
Pracę w naszym nowoczesnym biurze w Krakowie (Lekarska 1), a po okresie 3 miesięcznego wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
-
Wynagrodzenie: podstawę o wysokości 11300 PLN brutto na Umowie o Pracę lub ekwiwalent na B2B oraz prowizje zależne od ilości zamkniętych umów w ujęciu miesięcznym (średnio 10-12 tysięcy, ale nie mamy górnego limitu).
-
Kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną (LuxMed), bezpłatne lekcje języka angielskiego, osobiste doradztwo z Hedepy z możliwością uczestniczenia w bezpłatnych wizytach psychoterapeutycznych, a także dostęp do naszej prywatnej siłowni w biurze, jeśli czujesz, że chciałbyś/chciałabyś nabrać trochę więcej endorfin po pracy
-
Kwartalne integracje zespołowe - regularnie spotykamy się, żeby się lepiej poznać i wspólnie świętować sukcesy 🎉
Jak będzie wyglądał Twój typowy dzień:
-
Aktywne pozyskiwanie małych i średnich sklepów eCommerce poprzez różne kanały), prowadzenie pełnego procesu sprzedażowego – od pierwszego kontaktu, przez analizę potrzeb i prezentację produktu, aż po finalne zamknięcie.
-
Codzienna praca w HubSpocie – raportowanie wyników, zarządzanie szansami sprzedażowymi i planowanie kolejnych działań.
-
Ciągłe doskonalenie metod pozyskiwania klientów – testowanie nowych podejść, rozwijanie własnej bazy kontaktów i analizowanie skuteczności działań.
-
Budowanie i rozwijanie pipeline’u sprzedażowego
Jak wygląda sukcesywne wdrożenie do tej roli?
Przez pierwsze 2 tygodnie czeka Cię intensywny onboarding – poznasz nasz produkt, cały proces sprzedażowy, narzędzia i kulturę organizacyjną.
-
30 dni: działasz w roli całkowicie operacyjnie i realizujesz pierwszy target sprzedażowy.
-
60 i 90 dni: skupiasz się na dowożeniu coraz wyższych celów – zgodnie z rosnącą progresją targetu i założeniami pełnej samodzielności w roli.
Ta rola będzie dla Ciebie idealna jeśli:
-
Posiadasz co najmniej roczne doświadczenie w sprzedaży B2B & idealnie jeśli świat eCommerce jest Ci już znany
-
Realizacja celów to dla Ciebie standard: potrafisz udowodnić swoje wyniki i działasz z nastawieniem na efekt
-
Masz w sobie drive do działania i duszę challengera: dla siebie, ale też w rozmowach z klientami
-
Potrafisz działać szybko i zdecydowanie: uczysz się poprzez szybko działania, a tkaże lubisz wyciągać wnioski i wdrażać je w praktyce
-
Dobrze odnajdujesz się w zmiennym środowisku – jesteś nastawiony na ownership oraz rozwiązywanie danych problemów
-
Posiadasz zdolność języka angielskiego na poziomie co najmniej B1+
Jak wygląda proces rekrutacyjny:
-
Krótka rozmowa online z People and Culture Partner - Milena Micor, podczas której będziemy chcieli Cię poznać nieco lepiej!
-
Spotkanie w biurze z Team Leader Joanna Dobosz/ Beata Kowalczyk oraz People and Culture Partner - Milena Micor podczas którego porozmawiamy o Twoim dotychczasowym doświadczeniu sprzedażowym oraz przeprowadzimy krótki roleplay sprzedażowy.
-
Decyzja dotycząca oferty i welcome on board!
Niezależnie od decyzji po poszczególnych etapach zawsze dostaniesz feedback dotyczący Twojej kandydatury.