Junior Customer Success Specialist

6 000 - 6 600 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 000 - 5 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Obsługa klienta

Junior Customer Success Specialist

Obsługa klienta

Żurawia 71, Białystok

Elastic Cloud Solutions

Pełny etat
UoP, B2B
Staż / Junior
Praca stacjonarna
6 000 - 6 600 PLN
Netto miesięcznie - B2B
5 000 - 5 500 PLN
Brutto miesięcznie - UoP

Wymagane umiejętności

branża IT
komunikatywność
obsługa klienta
umiejętności analityczne

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Jira
Canva
Figma
Microsoft Office PowerPoint

Opis stanowiska

Kim jesteśmy? 

 

 

Workai to wielokrotnie nagradzana platforma Employee Experience, która wspiera komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększa poziom zaangażowania pracowników. Pozwala prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację, oraz mierzyć jej efekty przy pomocy gotowych i łatwych w użyciu narzędzi w chmurze, które nie wymagają technicznej wiedzy i długiego procesu wdrożenia. 

 

 

Z platformy Workai korzysta już ponad 400 000 pracowników na całym świecie – z branży finansowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, retail, oraz media. Są to między innymi PKO BP, T-Mobile, Żabka, Canal+, DVAG. 

 


Do naszego zespołu ponad 40 specjalistów szukamy osoby, która wesprze nasz dział Customer Success.

 

 

Szukamy Ciebie, jeśli: 

  

  • Lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz budować dobre relacje z Klientami,

  • Komunikacja to Twoja mocna strona - potrafisz słuchać, zadawać pytania i jasno tłumaczyć złożone kwestie,

  • Cechuje Cię analityczne myślenie, dokładność i umiejętność kreatywnego szukania rozwiązań,

  • Umiesz przekazywać informacje w zrozumiały sposób, a przy tym dbasz o to, by tworzone materiały były czytelne i estetyczne

  • Potrafisz (i lubisz) pracować w zespole - kontakt z testerami, programistami, analitykami,

  • Masz co najmniej podstawową wiedzę z obszaru IT,

  • Posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym komunikację z Klientami,

  • Szukasz długofalowej współpracy i chcesz rozwijać się zawodowo,

  • Dodatkowym atutem będzie znajomość: JIRA, Canva, Figma, Power Point.

 

 Twoje zadania: 

 

  • Przyjmowanie, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia,

  • Koordynowanie procesu obsługi zgłoszeń – od rejestracji, przez współpracę z drugą linią wsparcia,

  • Analizowanie powtarzających się zgłoszeń i przekazywanie informacji zwrotnych zespołowi produktowemu,

  • Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami – udział w spotkaniach, prowadzenie szkoleń, wsparcie merytoryczne w zakresie platformy,

  • Przygotowywanie materiałów edukacyjnych dla Klientów (np. przewodników, prezentacji, instrukcji),

  • Rozwijanie i aktualizowanie bazy wiedzy o platformie,

  • Ciągłe poszerzanie wiedzy w zakresie produktu.


Co oferujemy? 

 

  • Okres próbny na podstawie umowy zlecenia z możliwością kontynuacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B – to Ty wybierasz,

  • Pracę stacjonarną z naszego biura w Białymstoku w godzinach 8:00-16:00,

  • Wsparcie w procesie onboardingu  - wprowadzimy Cię krok po kroku w produkt, procesy i narzędzia, z których korzystamy,

  • Możliwości rozwoju zawodowego,

  • Benefity pozapłacowe w pełni finansowane przez firmę (Medicover, Multisport).

Wymagane umiejętności

branża IT
komunikatywność
obsługa klienta
umiejętności analityczne

Znajomość języków

Angielski: B2

Mile widziane

Jira
Canva
Figma
Microsoft Office PowerPoint

Lokalizacja biura

Oferta dodana: 04.11.2025

Junior Customer Success Specialist

6 000 - 6 600 PLNNetto miesięcznie - B2B
Podsumowanie oferty

Junior Customer Success Specialist

Żurawia 71, Białystok

Elastic Cloud Solutions

6 000 - 6 600 PLNNetto miesięcznie - B2B
5 000 - 5 500 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Aplikując zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Informujemy, że administratorem danych jest Elastic Cloud Solutions Sp. z o.o. z siedzibą w Białymstoku, ul. Żurawia 71 (dalej jako "administ... WięcejThis site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.