Junior Customer Success Specialist
Żurawia 71, Białystok
Elastic Cloud Solutions
Kim jesteśmy?
Workai to wielokrotnie nagradzana platforma Employee Experience, która wspiera komunikację wewnętrzną, zarządzanie wiedzą i zwiększa poziom zaangażowania pracowników. Pozwala prowadzić spersonalizowaną i angażującą komunikację, oraz mierzyć jej efekty przy pomocy gotowych i łatwych w użyciu narzędzi w chmurze, które nie wymagają technicznej wiedzy i długiego procesu wdrożenia.
Z platformy Workai korzysta już ponad 400 000 pracowników na całym świecie – z branży finansowej, energetycznej, telekomunikacyjnej, retail, oraz media. Są to między innymi PKO BP, T-Mobile, Żabka, Canal+, DVAG.
Do naszego zespołu ponad 40 specjalistów szukamy osoby, która wesprze nasz dział Customer Success.
Szukamy Ciebie, jeśli:
Lubisz kontakt z ludźmi i potrafisz budować dobre relacje z Klientami,
Komunikacja to Twoja mocna strona - potrafisz słuchać, zadawać pytania i jasno tłumaczyć złożone kwestie,
Cechuje Cię analityczne myślenie, dokładność i umiejętność kreatywnego szukania rozwiązań,
Umiesz przekazywać informacje w zrozumiały sposób, a przy tym dbasz o to, by tworzone materiały były czytelne i estetyczne
Potrafisz (i lubisz) pracować w zespole - kontakt z testerami, programistami, analitykami,
Masz co najmniej podstawową wiedzę z obszaru IT,
Posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie w stopniu umożliwiającym komunikację z Klientami,
Szukasz długofalowej współpracy i chcesz rozwijać się zawodowo,
Dodatkowym atutem będzie znajomość: JIRA, Canva, Figma, Power Point.
Twoje zadania:
Przyjmowanie, analizowanie i rozwiązywanie zgłoszeń Klientów w ramach pierwszej linii wsparcia,
Koordynowanie procesu obsługi zgłoszeń – od rejestracji, przez współpracę z drugą linią wsparcia,
Analizowanie powtarzających się zgłoszeń i przekazywanie informacji zwrotnych zespołowi produktowemu,
Utrzymywanie bieżącego kontaktu z Klientami – udział w spotkaniach, prowadzenie szkoleń, wsparcie merytoryczne w zakresie platformy,
Przygotowywanie materiałów edukacyjnych dla Klientów (np. przewodników, prezentacji, instrukcji),
Rozwijanie i aktualizowanie bazy wiedzy o platformie,
Ciągłe poszerzanie wiedzy w zakresie produktu.
Co oferujemy?
Okres próbny na podstawie umowy zlecenia z możliwością kontynuacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B – to Ty wybierasz,
Pracę stacjonarną z naszego biura w Białymstoku w godzinach 8:00-16:00,
Wsparcie w procesie onboardingu - wprowadzimy Cię krok po kroku w produkt, procesy i narzędzia, z których korzystamy,
Możliwości rozwoju zawodowego,
Benefity pozapłacowe w pełni finansowane przez firmę (Medicover, Multisport).
Junior Customer Success Specialist
Junior Customer Success Specialist
Żurawia 71, Białystok
Elastic Cloud Solutions