ElectroMobility Poland (EMP) realizuje projekt budowy hubu produkcyjno-rozwojowego samochodów osobowych nowej generacji (NEV) w województwie śląskim. Będzie to nowoczesny zakład produkcyjny oraz Centrum Innowacji z rozwiniętym parkiem dostawców.
Do warszawskiego i katowickiego biura EMP poszukujemy 2 osób, które w niepełnym wymiarze czasu będą świadczyć usługi z zakresu obsługi recepcyjnej.
Od 20 (Katowice) do 30 (Warszawa) godzin tygodniowo.
Aplikuj do nas jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w pracy biurowej (min. 6 miesięcy).
- Znasz MS Office na poziomie średniozaawansowanym.
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
- Cechują Cię umiejętności komunikacyjne i łatwość w budowaniu relacji.
- Jesteś obowiązkowy/a, sumienny/a i zaangażowany/a, potrafisz dobrze organizować swoją pracę.
Na tym stanowisku będziesz:
- Obsługiwać pocztę elektroniczną, odbierać telefony i koordynować przepływ dokumentów.
- Zarządzać korespondencją (papierową i elektroniczną), w tym ewidencjonować i archiwizować.
- Prowadzić rejestry faktur i korespondencji.
- Współpracować z dostawcami i dbać o zaopatrzenie biura.
- Dbać o kompleksową obsługę w zakresie organizacji spotkań (w tym w szczególności będziesz odpowiedzialny/a za utrzymanie czystości w salach konferencyjnych oraz zapewnienie serwisu podczas spotkań).
- Przygotowywać zestawienia i raporty oraz wspierać inne zadania administracyjne.
Oferujemy:
- Umowę-zlecenie w niepełnym wymiarze (ok. 20 godzin) na okres kilku miesięcy – docelowo z możliwością zatrudnienia na stałe.
- Pracę stacjonarną w atrakcyjnych lokalizacjach w Warszawie lub Katowicach.
- Możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego, współtworzenia nowoczesnej organizacji oraz współpracę z zespołem doświadczonych ekspertów i managerów.