Office Assistant

5 000 - 6 000 PLNBrutto miesięcznie - UZ

Office Assistant

Praca biurowa

Grzybowska 78, Warszawa

ENYO

5 000 - 6 000 PLN
Brutto miesięcznie - UZ
Pełny etat
UZ
Staż / Junior
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

dobra organizacja pracy
komunikatywność
Microsoft Office
samodzielność

Opis stanowiska

Enyo to dynamiczna i innowacyjna organizacja specjalizująca się w kompleksowych rozwiązaniach z zakresu marketingu, reklamy oraz komunikacji. 


Z pasją i zaangażowaniem wspieramy naszych klientów w budowaniu silnych marek, skutecznych kampanii oraz w osiąganiu ich strategicznych celów biznesowych. 


Naszą misją jest dostarczanie najwyższej jakości usług marketingowych, które przynoszą realne i mierzalne efekty. 

Wierzymy w siłę kreatywności, technologii i danych, które łączymy, aby tworzyć innowacyjne rozwiązania dostosowane do indywidualnych potrzeb naszych klientów. 


Poszukujemy obecnie Office Assistant - jeżeli lubisz mieć wszystko pod kontrolą, sprawnie łączysz wiele zadań jednocześnie, a kontakt z ludźmi to dla Ciebie przyjemność, to może być rola dla Ciebie!



Kogo szukamy?


  • Dobrze znasz pakiet MS Office (Word, Excel, PowerPoint),

  • Świetnie organizujesz swoją pracę i wiesz jak zarządzać wieloma zadaniami jednocześnie,

  • Masz prawo jazdy kat. B i bardzo dobrze czujesz się za kierownicą - warunek konieczny,

  • Jesteś dostępny/-a w pełnym wymiarze godzin,

  • Komunikatywność to Twój chleb powszedni,

  • Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym – mile widziane,

  • Masz doświadczenie na podobnym stanowisku – mile widziane.




Na czym polega ta praca?


  • Obsługa telefoniczna i mailowa,

  • Zarządzanie recepcją i obsługa gości: przyjmowanie klientów, organizacja spotkań, przygotowywanie sal konferencyjnych,

  • Obsługa korespondencji: zarządzanie pocztą przychodzącą i wychodzącą, współpraca z kurierami, ewidencjonowanie dokumentów,

  • Zarządzanie dokumentacją i fakturami: archiwizacja, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, wprowadzanie do systemu,

  • Zaopatrzenie biura: organizacja dostaw materiałów biurowych, spożywczych i chemicznych, dbanie o estetykę biura,

  • Pomoc w organizacji wydarzeń firmowych i spotkań,

  • Koordynacja zamówień cateringowych,

  • Bieżące wsparcie administracyjne.




Oferujemy:

 

  • Prywatną opiekę medyczną: dostęp do wysokiej jakości prywatnej opieki medycznej dla Ciebie i Twojej rodziny.

  • Biuro w dogodnej lokalizacji: komfortowe biuro w łatwo dostępnej lokalizacji.

  • Przekąski w biurze: bezpłatne przekąski dostępne dla pracowników.

  • Elastyczne formy zatrudnienia: możliwość wyboru dogodnej formy zatrudnienia, dostosowanej do Twoich potrzeb.

  • Platformę kafeteryjne: dostęp do platformy kafeteryjnej oferującej różnorodne benefity.

  • Kawę / Herbatę: bezpłatna kawa i herbata dostępna w biurze.

  • Spotkania integracyjne: regularne spotkania integracyjne, które pomagają w budowaniu zespołu.

  • Program rekomendacji pracowników: program umożliwiający polecanie nowych pracowników i otrzymywanie za to nagród.

  • Strefę relaksu: specjalnie zaprojektowane miejsca do relaksu i odpoczynku w biurze.

  • Kartę sportową: dostęp do karty sportowej umożliwiającej korzystanie z różnych obiektów sportowych.

  • Wielokierunkowy rozwój: inwestujemy w rozwój naszych pracowników poprzez szkolenia i kursy.

  • Inicjatywy dobroczynne: możliwość zaangażowania się w różne inicjatywy dobroczynne.

  • Elastyczny model pracy: możliwości pracy hybrydowej.

  • I wiele innych...: szeroki wachlarz dodatkowych benefitów dostosowanych do Twoich potrzeb.

Oferta dodana: 31.08.2025
Lokalizacja biura
REKLAMA: RocketJobs poleca