Młodszy Specjalista ds. Administracji
Nowa
Praca biurowa

Młodszy Specjalista ds. Administracji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna
Elemental Global Services S.A.

Elemental Global Services S.A.

Grupę Elemental tworzą wyjątkowi ludzie, łączący różne doświadczenia, środowiska i kultury. Każdego dnia wzajemnie się inspirujemy. Zajmujemy się recyclingiem elektrośmieci i odzyskiwaniem z nich metali. Wspólnym mianownikiem jest dla nas idea rozwoju zrównoważonego, ekologia i dbałość o dobrostan planety. Nasze cele zawodowe przekładają się na lepsze jutro. Bądź częścią wiodącej firmy na światowych rynkach recyklingu i urban miningu, obecnej aktualnie w 15 krajach świata, na trzech kontynentach – w Europie, Azji i Ameryce Północnej.

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

Microsoft Office Excel

rozliczanie umów

administracja

Opis stanowiska

Do naszego działu administracji poszukujemy osoby na stanowisko Młodszego Specjalisty


Zakres obowiązków:

  • Koordynowanie usług związanych z utrzymaniem lokali biurowych (3 lokalizacje w Grodzisku Mazowieckim).
  • Rozliczanie kosztów związanych z utrzymaniem lokali biurowych (usługi, sprzątanie, naprawy, serwisy, opłaty eksploatacyjne, wyposażenie, przeglądy)
  • Tworzenie harmonogramów zadań (dostawy, przeglądy, serwisy).
  • Planowanie zakupów (wyposażenie biurowe, bieżące zaopatrzenie).
  • Współpraca z zarządcą budynku w zakresie uzupełniania dokumentacji i dopełniania formalności administracyjno-prawnych (terminy przeglądów, prowadzenie KOB, uzupełniania protokołów).
  • Współpraca z działem technicznym.
  • Bieżąca obsługa biura w zakresie obiegu korespondencji wewnętrznej, archiwizacji dokumentów działu administracji.
  • Zastępstwo w recepcji w okresie urlopowym i sytuacjach tego wymagających.
  • Prowadzenie rejestrów administracji.


Wymagania:

  • Min. 2-letnie doświadczenie pracy na stanowiskach asystenckich, recepcji, administracji.
  • Umiejętność czytania umów (najmu, usług).
  • Doświadczenie w rozliczaniu umów i usług (usług, umów najmu, opłat eksploatacyjnych).
  • Znajomość zagadnień budżetowania i rozliczania budżetu.
  • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel.