E-Commerce Manager/Kierownik ds. e-Commerce
Nowa
Marketing

E-Commerce Manager/Kierownik ds. e-Commerce

Kraków
14 000 - 18 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
14 000 - 18 000 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C2

angielski B2

E-commerce management

Analiza danych i raportowanie

zarządzanie zespołem

Umiejętność tworzenia strategii marketingowych

SEM

SEO

Mile widziane

UX/UI Design

Allegro

Amazon

B2B marketing

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży systemów zabezpieczeń, specjalizującą się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu monitoringu, kontroli dostępu oraz systemów alarmowych.


Obecnie poszukujemy E-commerce Managera który/a będzie odpowiedzialny/a za tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży online oraz rozwój naszej platformy e-commerce. Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który nie tylko zajmie się bieżącym zarządzaniem kanałami sprzedaży internetowej, ale także zbuduje i rozwinie ten obszar, przejmie inicjatywę nad projektem i zasugeruje innowacyjne rozwiązania czy automatyzacje. Jest to rola strategiczna, wymagająca samodzielności i inicjatywy.



Zakres obowiązków E-commerce Managera:

  • Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży online dla produktów z zakresu systemów zabezpieczeń.
  • Zarządzanie UX/UI sklepu internetowego oraz wdrażanie optymalizacji ścieżki zakupowej klienta
  • Współpraca z agencją e-commerce w zakresie działań digital, SEO/SEM, Social Media i performance marketingu.
  • Analizowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz potrzeb klientów
  • Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży i zwiększenia udziału rynku
  • Analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) w obszarze e-commerce
  • Zarządzanie stroną internetową poprzez identyfikowanie potrzeb w zakresie jej rozwoju
  • Aktywne zwiększanie sprzedaży online w poszczególnych kanałach
  • Tworzenie raportów oraz rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju




Wymagania:

  • Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą online na stanowisku kierowniczym, preferowane w branży technologicznej
  • Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, e-commerce lub pokrewnych
  • Doświadczenie w prowadzeniu zespołu oraz realizacji projektów e-commerce w dynamicznym środowisku sprzedaży B2C i B2B
  • Analityczne i strategiczne myślenie oparte na danych
  • Znajomość narzędzi analitycznych i marketingowych, takich jak Google Analytics, Meta Business Suite, Google Ads
  • Dobra orientacja w trendach rynkowych oraz najlepszych praktykach e-commerce.
  • Wiedza z zakresu SEO, performance marketingu oraz UX/UI
  • Umiejętność zarządzania budżetem i optymalizacji kosztów działań e-commerce.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2


Oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowana) lub UOP
  • Pracę w modelu hybrydowym (możliwa praca całkowicie zdalna w późniejszym okresie)
  • Pracę w branży technologicznej o dużej dynamice wzrostu, oferującej ciekawe wyzwania zawodowe




14 000 - 18 000 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

Rekomendowane oferty

Specjalista ds. e-commerce

Nowa
Action S.A.
Zamienie
e-commerce
marketing
obsługa klienta
Nowa

E-commerce Marketing Specialist

Nowa
Booksy International Sp. z o.o.
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
CRM
e-commerce
Google Ads
Nowa