Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą działającą w branży systemów zabezpieczeń, specjalizującą się w dostarczaniu nowoczesnych rozwiązań z zakresu monitoringu, kontroli dostępu oraz systemów alarmowych.
Obecnie poszukujemy E-commerce Managera który/a będzie odpowiedzialny/a za tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży online oraz rozwój naszej platformy e-commerce. Poszukujemy doświadczonego specjalisty, który nie tylko zajmie się bieżącym zarządzaniem kanałami sprzedaży internetowej, ale także zbuduje i rozwinie ten obszar, przejmie inicjatywę nad projektem i zasugeruje innowacyjne rozwiązania czy automatyzacje. Jest to rola strategiczna, wymagająca samodzielności i inicjatywy.
- Opracowanie i realizacja strategii sprzedaży online dla produktów z zakresu systemów zabezpieczeń.
- Zarządzanie UX/UI sklepu internetowego oraz wdrażanie optymalizacji ścieżki zakupowej klienta
- Współpraca z agencją e-commerce w zakresie działań digital, SEO/SEM, Social Media i performance marketingu.
- Analizowanie trendów rynkowych, działań konkurencji oraz potrzeb klientów
- Identyfikowanie nowych możliwości rozwoju sprzedaży i zwiększenia udziału rynku
- Analiza kluczowych wskaźników efektywności (KPI) w obszarze e-commerce
- Zarządzanie stroną internetową poprzez identyfikowanie potrzeb w zakresie jej rozwoju
- Aktywne zwiększanie sprzedaży online w poszczególnych kanałach
- Tworzenie raportów oraz rekomendacji dotyczących dalszego rozwoju
- Minimum 3 lata doświadczenia w zarządzaniu sprzedażą online na stanowisku kierowniczym, preferowane w branży technologicznej
- Wykształcenie wyższe z zakresu marketingu, zarządzania, e-commerce lub pokrewnych
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołu oraz realizacji projektów e-commerce w dynamicznym środowisku sprzedaży B2C i B2B
- Analityczne i strategiczne myślenie oparte na danych
- Znajomość narzędzi analitycznych i marketingowych, takich jak Google Analytics, Meta Business Suite, Google Ads
- Dobra orientacja w trendach rynkowych oraz najlepszych praktykach e-commerce.
- Wiedza z zakresu SEO, performance marketingu oraz UX/UI
- Umiejętność zarządzania budżetem i optymalizacji kosztów działań e-commerce.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę B2B (preferowana) lub UOP
- Pracę w modelu hybrydowym (możliwa praca całkowicie zdalna w późniejszym okresie)
- Pracę w branży technologicznej o dużej dynamice wzrostu, oferującej ciekawe wyzwania zawodowe