Współpraca z Klientem Biznesowym w segmentach SME oraz SOHO.
Analiza rynku oraz potrzeb Klientów w celu dostosowania oferty produktowej.
Bezpośrednia sprzedaż usług Światłowodowych (FTTH) Orange dla Klientów biznesowych, możliwość sprzedaży telefonii komórkowej, rozwiązań ICT oraz Orange Energia.
Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów oraz obsługa posprzedażowa.
Nasze wymagania:
Co najmniej roczne doświadczenie w sprzedaży bezpośredniej lub telefonicznej obsłudze klienta Call Center.
Znajomość oraz umiejętność praktycznego stosowania technik sprzedaży.
Umiejętność łatwego nawiązywania kontaktów i budowania relacji z Klientami biznesowymi.
Otwartość na rozwój, chęć ciągłego uczenia się oraz silna motywacja do realizacji ambitnych celów finansowych
To oferujemy:
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz wysokie prowizje od sprzedaży.
Pakiet na start i wsparcie finansowe przez pierwsze 4 miesiące.
Profesjonalny pakiet szkoleń online prowadzonych przez doświadczonych trenerów.
Dostęp do przygotowanej bazy klientów oraz dedykowanych kampanii sprzedażowych.
Możliwość awansu zawodowego – Twoje zaangażowanie otwiera drzwi do nowych ról i wyzwań w firmie.