Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Analityk E-commerce
Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dashboardów/raportów z wykorzystaniem dostępnych danych dla sklepu internetowego oraz aplikacji mobilnej
Analiza danych ilościowych z wykorzystaniem narzędzi typu Google Analytics, Excel, PowerBI i BigQuery
Monitoring krytycznych obszarów ścieżek użytkowników na portalu i aplikacji
Typowanie obszarów do usprawnień na bazie przeprowadzonych analiz we współpracy z zespołem Visual Merchandiserów oraz Bazy Produktowej
Prowadzenie testów A/B, odpowiedzialność za metodologię testów i pomiar
Nasze wymagania:
Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w analityce e-commerce
Rozwinięte umiejętności w zakresie narzędzi takich jak: Google Analytics 4, Looker Studio, BigQuery, Google Tag Manager, Power BI
Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym
Umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych i zachowań użytkowników w celu zwiększania współczynnika konwersji, średniej wartości koszyka oraz kluczowych etapów ścieżki użytkowników
Roczna praktyka w prowadzeniu testów A/B
Dobrze rozwinięte umiejętności samodzielnego zdobywania danych i przeprowadzania benchmarków
Mile widziane doświadczenie w pracy z językiem DAX i systemami MA
Praca w trybie hybrydowym: 4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office.
Rekomendowane oferty