Analityk E-commerce
Nowa
BI & Data

Analityk E-commerce

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

e-commerce

Microsoft Power BI

Microsoft Power Query

Google Tag Manager

Opis stanowiska

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.


W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.


Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).


Analityk E-commerce 


Zakres obowiązków: 

  • Przygotowywanie dashboardów/raportów z wykorzystaniem dostępnych danych dla sklepu internetowego oraz aplikacji mobilnej 

  • Analiza danych ilościowych z wykorzystaniem narzędzi typu Google Analytics, Excel, PowerBI i BigQuery 

  • Monitoring krytycznych obszarów ścieżek użytkowników na portalu i aplikacji 

  • Typowanie obszarów do usprawnień na bazie przeprowadzonych analiz we współpracy z zespołem Visual Merchandiserów oraz Bazy Produktowej 

  • Prowadzenie testów A/B, odpowiedzialność za metodologię testów i pomiar 

  

Nasze wymagania: 

  • Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w analityce e-commerce 

  • Rozwinięte umiejętności w zakresie narzędzi takich jak: Google Analytics 4, Looker Studio, BigQuery, Google Tag Manager, Power BI 

  • Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym 

  • Umiejętność wyciągania wniosków na podstawie danych i zachowań użytkowników w celu zwiększania współczynnika konwersji, średniej wartości koszyka oraz kluczowych etapów ścieżki użytkowników 

  • Roczna praktyka w prowadzeniu testów A/B 

  • Dobrze rozwinięte umiejętności samodzielnego zdobywania danych i przeprowadzania benchmarków 

  • Mile widziane doświadczenie w pracy z językiem DAX i systemami MA 


Praca w trybie hybrydowym: 4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office.