Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Tryb pracy: Hybrydowy (4 dni pracy z biura +1 dzień w trybie home office)
Miejsce pracy: Warszawa
W tej roli będziesz odpowiadać za:
- Współtworzenie strategii produktowej dla kategorii Supermarket w sieci salonów Empik oraz na platformie empik.com;
- Pozyskiwanie nowych dostawców i negocjacje warunków współpracy;
- Analizę trendów, aktywne poszukiwanie innowacji i nowości produktowych;
- Tworzenie atrakcyjnej oferty produktowej w obrębie kategorii Supermarket (w tym delikatesy, utrzymanie czystości, pokarm dla zwierząt);
- Współtworzenie i realizację planów zakupowych, sprzedażowych i działań promocyjnych;
- Definiowanie kierunków działań marketingowych;
- Opracowywanie strategii cenowej dla przydzielonej kategorii;
- Planowanie poziomu zakupów i zapasów magazynowych w oparciu o zaawansowaną analitykę danych;
- Przygotowywanie budżetów sprzedażowych i ich realizacji;
- Analizę skuteczności sprzedaży, przygotowywanie rekomendacji i raportów sprzedażowych.
Korzyści dla Ciebie:
- Biuro w Centrum Warszawy;
- System premiowania;
- Karta zniżkowa na produkty Empik;
- Prywatna opieka medyczna;
- Dofinansowanie karty Multisport;
- Konkursy z nagrodami;
- Ubezpieczenie na życie;
- Program rekomendacji pracowników.
Nasze oczekiwania:
- Masz minimum 2-4 letnie doświadczenie w zarządzaniu ofertą produktową i jej rozwoju (doświadczenie w branży retail);
- Potrafisz analizować i interpretować dane oraz znasz tajniki Excela;
- Masz wysokorozwinięte umiejętności negocjacyjne;
- Potrafisz strategicznie zarządzać kategoriami produktów:
- Efektywnie organizujesz pracę własną i zarządzasz priorytetami;
- Potrafisz i lubisz pracę w zespole, a przy tym jesteś samodzielny/a i sumienny/a;
- Mile widziana znajomość branży spożywczej i/lub e-commerce.