Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.
W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 350 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.
Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.
Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).
Category Owner – Zdrowie i Uroda
Twój zakres obowiązków:
- tworzenie strategii kategorii Zdrowie i Uroda, pozwalającej dynamicznie rozwijać sprzedaż i udział w rynku online;
- analiza trendów rynkowych oraz nowości w branży zdrowia i urody w celu identyfikacji możliwości rozwoju i usprawnień;
- codzienne zarządzanie kategorią produktów Zdrowie i Uroda w ramach sprzedaży i zakupów online;
- przekładanie strategii kategorii na konkretne działania z uwzględnieniem modelu 1P (Sprzedaż Własna) i 3P (Marketplace);
- planowanie i realizacja działań handlowych oraz promocyjnych, w tym koordynacja trade planu i promocji dedykowanych kategorii;
- budowanie i utrzymywanie silnych relacji z kluczowymi dostawcami i merchantami z branży zdrowia i urody, prowadzenie negocjacji;
- współpraca z zespołami: Category Managerów, KAM-ów, Rozwoju Biznesu, Marketingu i innymi, w celu skutecznej realizacji strategii.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu kategorią e-commerce, najlepiej w segmencie Zdrowie i Uroda;
- wiedza ekspercka i pasja dotycząca rynku zdrowia, urody, kosmetyków lub suplementów;
- zdolności analityczne – praca z danymi, analiza trendów rynkowych, sprzedaży i promocji oraz rekomendowanie działań na bazie wniosków;
- strategiczne myślenie i nastawienie na dynamiczny rozwój biznesu;
- skuteczne negocjacje i umiejętność budowania trwałych relacji z dostawcami;
- inicjatywa w identyfikowaniu problemów i wdrażaniu usprawnień;
- dobra organizacja pracy, zarządzanie wieloma projektami jednocześnie, poczucie odpowiedzialności i orientacja na wyniki.
Praca w trybie hybrydowym: 4 dni z biura + 1 dzień w trybie home office.