Customer Value Manager / Senior Customer Value Manager
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Miejsce pracy: Warszawa
W dziale Customer Loyalty and Value Management budujemy wartość klienta (CLV), rozwijamy program lojalnościowy Empik Premium oraz aplikację Empik App. Szukamy osoby, która wniesie strategiczne i analityczne spojrzenie na rozwój tych produktów w jednej z topowych platform ecommerce oraz lidera sprzedaży omnikanałowej w Polsce.
Jako Customer Value Manager będziesz odpowiedzialny/a za:
Koordynację projektów i inicjatyw zwiększających uczestnictwo w programie Empik Premium oraz aktywne korzystanie z aplikacji Empik;
Współtworzenie strategii rozwoju produktów lojalnościowych i cyfrowych;
Współpracę cross-funkcyjną z zespołami: technologii, e-commerce, marketingu, sprzedaży, BI, trade oraz product managementu;
Analizę danych i rekomendowanie działań zwiększających wartość klienta;
Zarządzanie roadmapą inicjatyw i egzekucją działań projektowych;
Współpracę z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi;
Przygotowywanie prezentacji dla kluczowych interesariuszy oraz zarządu.
Szukamy Ciebie, jeśli:
Masz min. 3–5 lat doświadczenia w obszarze zarządzania projektami, customer value, lojalności lub product managementu w e-commerce;
Posiadasz doświadczenie w pracy z programami lojalnościowymi, systemami punktowymi lub aplikacjami mobilnymi;
Potrafisz pracować z danymi — znasz Excel, Power BI lub inne narzędzia analityczne;
Umiesz zarządzać wieloma inicjatywami jednocześnie i koordynować pracę zespołów projektowych;
Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne;
Myślisz strategicznie, ale potrafisz też zadbać o operacyjną egzekucje.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00;
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN;
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
Program rekomendacji pracowników.
Customer Value Manager / Senior Customer Value Manager
Customer Value Manager / Senior Customer Value Manager
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik