Customer Value Manager / Senior Customer Value Manager

Marketing

Customer Value Manager / Senior Customer Value Manager

Marketing

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

Pełny etat
B2B, UoP
Starszy specjalista / Senior
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Zarządzanie projektami i koordynacja zespołów
Analiza danych i rekomendacje
tworzenie i realizacja strategii
Komunikacja i prezentacja

Opis stanowiska

Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.  Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń. 


Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki. 


Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania! 


Miejsce pracy: Warszawa 

 

W dziale Customer Loyalty and Value Management budujemy wartość klienta (CLV), rozwijamy program lojalnościowy Empik Premium oraz aplikację Empik App. Szukamy osoby, która wniesie strategiczne i analityczne spojrzenie na rozwój tych produktów w jednej z topowych platform ecommerce oraz lidera sprzedaży omnikanałowej w Polsce. 


Jako Customer Value Manager będziesz odpowiedzialny/a za: 

  • Koordynację projektów i inicjatyw zwiększających uczestnictwo w programie Empik Premium oraz aktywne korzystanie z aplikacji Empik; 

  • Współtworzenie strategii rozwoju produktów lojalnościowych i cyfrowych;

  • Współpracę cross-funkcyjną z zespołami: technologii, e-commerce, marketingu, sprzedaży, BI, trade oraz product managementu;

  • Analizę danych i rekomendowanie działań zwiększających wartość klienta;

  • Zarządzanie roadmapą inicjatyw i egzekucją działań projektowych;

  • Współpracę z partnerami zewnętrznymi i wewnętrznymi;

  • Przygotowywanie prezentacji dla kluczowych interesariuszy oraz zarządu. 


Szukamy Ciebie, jeśli: 

  • Masz min. 3–5 lat doświadczenia w obszarze zarządzania projektami, customer value, lojalności lub product managementu w e-commerce; 

  • Posiadasz doświadczenie w pracy z programami lojalnościowymi, systemami punktowymi lub aplikacjami mobilnymi;

  • Potrafisz pracować z danymi — znasz Excel, Power BI lub inne narzędzia analityczne; 

  • Umiesz zarządzać wieloma inicjatywami jednocześnie i koordynować pracę zespołów projektowych;

  • Masz wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne;

  • Myślisz strategicznie, ale potrafisz też zadbać o operacyjną egzekucje. 


Oferujemy: 

  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych; 

  • Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie; 

  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne); 

  • Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122; 

  • Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00; 

  • Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy; 

  • Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN; 

  • Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny); 

  • Program rekomendacji pracowników. 

Oferta dodana: 09.09.2025
Lokalizacja biura

Customer Value Manager / Senior Customer Value Manager

Aplikuj na ofertę pracy

Customer Value Manager / Senior Customer Value Manager

Marszałkowska 104/122, Warszawa

Empik

REKLAMA: RocketJobs poleca