Junior Project Manager/Junior Customer Value Manager (Empik Premium)
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik
Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych. Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
Miejsce pracy: Warszawa
Jako Junior Project Manager będziesz częścią zepsołu Customer & Loyalty Value Management, który odpowiada za budowanie wartości klienta (CLV), program lojalnościowy Empik Premium oraz aplikację Empik App. Praca w tym zespole to okazja do współpracy z doświadczonym zespołem nad budowaniem strategicznych rozwiązań w obszarze najważniejszych produktów klienckich w organizacji a także egzekucja działań projektowych poprzez koordynację i współprace z działami Marketingu, Sprzedaży, Trade, Portalu, BI i partnerów wewnętrznych oraz zewnętrznych.
W tej roli będziesz odpowiadać za:
tworzenie harmonogramów projektów o charakterze strategicznym;
bieżący monitoring realizacji postępów prac;
organizacja i współprowadzenie spotkań projektowych;
współpraca z organizacjami zewnętrznymi względem prowadzonych projektów;
wspieranie zespołu w realizacji projektu na każdym jego etapie;
udział w budowaniu założeń dla realizowanych projektów.
Pasujesz do nas, jeśli:
masz pierwsze doświadczenia w obszarze analizy biznesowej i/lub zarządzania projektami;
znasz MS Excel i Power Point na poziomie zaawansowanym;
umiesz logicznie i analitycznie myślisz, odnajdujesz się w analizie danych;
odznaczasz się dużą dokładnością;
posiadasz wysokie umiejętności organizacyjne, komunikacyjne i interpersonalne.
Oferujemy:
Pracę w dynamicznie rozwijającej się i unikatowej omnikanałowej organizacji zorientowanej na wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych;
Pracę w zespole, na którego wsparcie zawsze możesz liczyć – współpracując z najlepszymi specjalistami i ekspertami w swojej dziedzinie;
Możliwość rozwoju w strukturach firmy (awanse, transfery wewnętrzne);
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office), nasze biuro jest zlokalizowane w samym centrum miasta przy ul. Marszałkowska 104/122;
Elastyczny czas rozpoczęcia pracy pomiędzy 7:00 a 10:00;
Indywidualny onboarding stanowiskowy dostosowany do Twojego tempa przyswajania wiedzy;
Spotkania i inicjatywy integracyjne – spotykamy się zarówno w ramach zespołu ale i całej organizacji, zapraszamy na nasz taras z widokiem na PKiN;
Dofinansowanie pakietu benefitów (karta sportowa, pakiet medyczny);
Program rekomendacji pracowników.
Junior Project Manager/Junior Customer Value Manager (Empik Premium)
Junior Project Manager/Junior Customer Value Manager (Empik Premium)
Marszałkowska 104/122, Warszawa
Empik